quote:Op zondag 23 juni 2013 00:17 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Daar hadden wij van die leren of stoffen lapjes voor die over onze gaten genaaid werden.
Oohja dat wel. Of als je er al 3 van jezelf hebt nog even wat anders. Alleen wit is ook zo saai.quote:Op zondag 23 juni 2013 00:17 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jawel, maar als je ze niet kunt krijgen zou ik best wel een Aziaatje of een Negert willen.
Vanwaar deze concrete vraag?quote:Op zondag 23 juni 2013 00:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wil jij later ook kinderen, Stijn?
Geboren met bootschoenen en een matrozenpakjequote:Op zondag 23 juni 2013 00:17 schreef Pascalus het volgende:
Als Kapi kinderen krijgt, zijn het dan matrozen?
Dat valt reuzemeequote:Op zondag 23 juni 2013 00:17 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja, keihard op je voorhoofd heb ik 't idee af en toe.
charmante matrozen jaquote:Op zondag 23 juni 2013 00:17 schreef Pascalus het volgende:
Als Kapi kinderen krijgt, zijn het dan matrozen?
Ik ben weg. Houd jij een oogje in het zeil? Je weet het he, elke TR van mijn hand is een stapje dichter bij het modschap.quote:
Duo Penottiquote:Op zondag 23 juni 2013 00:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oohja dat wel. Of als je er al 3 van jezelf hebt nog even wat anders. Alleen wit is ook zo saai.
ja ik.quote:Op zondag 23 juni 2013 00:19 schreef onlogisch het volgende:
Volgens mij zijn er hier niet zoveel vaders?
Tarado
Don
Ik
Wie nog meer?
nee dan zou ik wel gewoon een Spanjaard willen hoorquote:Op zondag 23 juni 2013 00:17 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jawel, maar als je ze niet kunt krijgen zou ik best wel een Aziaatje of een Negert willen.
Doei.quote:Op zondag 23 juni 2013 00:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben weg. Houd jij een oogje in het zeil? Je weet het he, elke TR van mijn hand is een stapje dichter bij het modschap.
Nee. Ze spelen hard to get.quote:Op zondag 23 juni 2013 00:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Doei.
Al een reactie gehad op je modschap?
Everton.
Kleine Stijntjes en Stijnnina's.quote:Op zondag 23 juni 2013 00:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zal je even zeggen, dat lijkt me best leuk.
Volgens geruchten heeft GGMM een buitenechtelijke relatie met Nicki Minaj.quote:Op zondag 23 juni 2013 00:19 schreef onlogisch het volgende:
Volgens mij zijn er hier niet zoveel vaders?
Tarado
Don
Ik
Wie nog meer?
Brennan Heartquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |