Neuj, dat valt mee. Maar m'n team zit nu prima in elkaar.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom niet? Heb je zulke goede jeugd dan?
Toen ik voor de eerste keer kampioen werd ging ik juist flink doorselecterenquote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:13 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Neuj, dat valt mee. Maar m'n team zit nu prima in elkaar.
Meer jonge spelers in je team?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Toen ik voor de eerste keer kampioen werd ging ik juist flink doorselecteren
Nee gewoon de minste spelers verkopen en betere er voor terughalen. Je moet nooit tevreden zijn met je team. Altijd beter proberen te krijgen.quote:
Succesquote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
Oké de CL finale komt er aan tegen Barcelona.
quote:
Geef 's wat screens.quote:Op zondag 23 juni 2013 00:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gelukkig kan ik nu uitkijken naar al mijn talentjes die komenEr komen er vandaag 19
Mijn reserveteamquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn jeugdteam
Beste spelers:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
Ik heb na 5 seizoenen nog steeds niks bij Stadion aan kunnen klikken tijdens een overleg met het bestuurquote:Op zondag 23 juni 2013 00:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
Stadionuitbreiding en eindelijk verbetering van jeugdscoutingsnetwerk
quote:Op zondag 23 juni 2013 00:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mijn reserveteam
[ afbeelding ]
Beste spelers:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn jeugdteam
[ afbeelding ]
Beste spelers:Goed bezig!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu goed begeleiden, zodat ze uiteindelijk in het 1e uit kunnen komen.
I love my mispoken words.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |