quote:Op zaterdag 22 juni 2013 21:04 schreef dexamfetamine het volgende:
Vanavond is er een supermaan, weten jullie een goed stil plekje in / rondom nijmegen om dit goed te kunnen zien? Dacht zelf aan het waalstrand, maar misschien hebben jullie nog suggesties.
maar op Fok blijf je gewoon hier postenquote:Op zaterdag 22 juni 2013 21:13 schreef Californium het volgende:
Dit kan misschien wel mijn laatste topic worden dat ik hier echt woon
Duhquote:Op zaterdag 22 juni 2013 21:13 schreef Laysa het volgende:
[..]
maar op Fok blijf je gewoon hier posten
Waalstrand lijkt mij ook het beste, weinig belemmering qua uitzichtquote:Op zaterdag 22 juni 2013 21:12 schreef dexamfetamine het volgende:
Vanavond is er een supermaan, weten jullie een goed stil plekje in / rondom nijmegen om dit goed te kunnen zien? Dacht zelf aan het waalstrand, maar misschien hebben jullie nog suggesties.
Hele weekend was top.. zeldzaam, onbezorgd kunnen genieten. Mooi gezelschap ook om me heen, in de breedste zin van het woordquote:Op maandag 24 juni 2013 21:36 schreef Laysa het volgende:
[..]
Dat vind ik heel fijn om te lezen. Je had gisteren een prachtige dag zag ik
Ik ben oprecht blij en gelukkig voor je...Je verdient hetquote:Op maandag 24 juni 2013 21:38 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Hele weekend was top.. zeldzaam, onbezorgd kunnen genieten. Mooi gezelschap ook om me heen, in de breedste zin van het woord![]()
en morgen heb k men eerste kijkavondnabij kronenburgerpark
Zal het je laten weten als ik deze woning opzegquote:Op maandag 24 juni 2013 21:39 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik ben oprecht blij en gelukkig voor je...Je verdient het![]()
Mijn planning is terug te gaan naar Wijchen...doen we gewoon stuivertje wisselen
Jouw huisje is te klein voor mijquote:Op maandag 24 juni 2013 21:42 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Zal het je laten weten als ik deze woning opzeg
En daar ga ik dan, bijna 50% vd ruimte inleveren als het niet meer isquote:Op maandag 24 juni 2013 21:44 schreef Laysa het volgende:
[..]
Jouw huisje is te klein voor mij![]()
Ik moet iets meer ruimte hebben...maar ik duim voor je...je gaat het gewoon krijgen
Ik dacht dat jij verder weg gingquote:Op maandag 24 juni 2013 21:39 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik ben oprecht blij en gelukkig voor je...Je verdient het![]()
Mijn planning is terug te gaan naar Wijchen...doen we gewoon stuivertje wisselen
Vast welquote:Op maandag 24 juni 2013 21:46 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
En daar ga ik dan, bijna 50% vd ruimte inleveren als het niet meer isAchja, keuzes he
Maak me er niet druk om komt idd wel goed
? Verder weg...waarom zou ik dat nou willenquote:Op maandag 24 juni 2013 21:54 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij verder weg ging
Goede oude mamaquote:Op donderdag 27 juni 2013 09:45 schreef IrishBastard het volgende:
Dan pas, wat ga je in de tussentijd doen qua wonen dan?
I know that feel bro. Ik heb zo'n hekel aan kijkavonden gekregen, pff..quote:Op woensdag 26 juni 2013 13:08 schreef Cocktailprikker het volgende:
Hmm ondanks n gezellige kijkavond ben ik het helaas nie geworden.. Jammer maar next
Ja, dit. Precies.quote:Op woensdag 26 juni 2013 18:12 schreef Piet__Piraat het volgende:
Zo gaat het vaak met kijkavonden. Dat was zo treurig...degene die het meest sociaal wenselijk gedrag vertoont, wordt meestal uitgekozen. Maar je kunt je afvragen of die wel de leukste huisgenoot is. Vaak hoor je achteraf van niet.
quote:Op donderdag 27 juni 2013 12:55 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Goede oude mama![]()
ik voel me trouwens ook super goed sinds dat weekendje weg...
heeft er miss ook wel n beeeetje mee te maken dat k ga daten met n meisje dat k daar heb leren kennen![]()
Ach, je wilt zelf toch ook niet ergens wonen waar je als jezelf niet geaccepteerd wordt? Lijkt me knap vervelend...quote:Op donderdag 27 juni 2013 12:56 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
I know that feel bro. Ik heb zo'n hekel aan kijkavonden gekregen, pff..
[..]
Ja, dit. Precies.
Ja, dat klopt ook wel. Maar het is altijd zo'n vleeskeuring vind ik. Het is een beetje ''gemaakt'' jezelf aanprijzen als geweldige aanwinst voor het huis. Vind het een beetje onnatuurlijk. Heb mijn toevlucht genomen tot Directwonen/Marktplaats en the likes.quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:04 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Ach, je wilt zelf toch ook niet ergens wonen waar je als jezelf niet geaccepteerd wordt? Lijkt me knap vervelend...
een van die foto op je fb?quote:Op donderdag 27 juni 2013 12:55 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Goede oude mama![]()
ik voel me trouwens ook super goed sinds dat weekendje weg...
heeft er miss ook wel n beeeetje mee te maken dat k ga daten met n meisje dat k daar heb leren kennen![]()
En wil dat een beetje vlotten?quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:07 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ja, dat klopt ook wel. Maar het is altijd zo'n vleeskeuring vind ik. Het is een beetje ''gemaakt'' jezelf aanprijzen als geweldige aanwinst voor het huis. Vind het een beetje onnatuurlijk. Heb mijn toevlucht genomen tot Directwonen/Marktplaats en the likes.
Hm, nog niet echt. Ben er ook de laatste tijd wat minder mee bezig geweest moet ik zeggen. Wat ideaal zou zijn is dat we een appartement/huis met twee slaapkamers zouden kunnen bemachtigen met een vriend van me. Echter heb je daar vaak die minimum inkomenseisen en ik weet niet of ik mijn of zijn ouders daarvoor garant wil laten staan.quote:Op donderdag 27 juni 2013 14:33 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
En wil dat een beetje vlotten?
Toen ik begon met mijn opleiding is het mij en twee maten ook gelukt, we huurden een vrijstaand huis in Groesbeek met zijn drieen. Hoefde ook niemand garant voor te staan. Beetje rondkijken en netwerken (mits je het niet erg vindt om met jouw inferieure studiegenootjes een biertje te drinken buiten school omquote:Op donderdag 27 juni 2013 14:37 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Hm, nog niet echt. Ben er ook de laatste tijd wat minder mee bezig geweest moet ik zeggen. Wat ideaal zou zijn is dat we een appartement/huis met twee slaapkamers zouden kunnen bemachtigen met een vriend van me. Echter heb je daar vaak die minimum inkomenseisen en ik weet niet of ik mijn of zijn ouders daarvoor garant wil laten staan.
O jeej, I knew this was gonna bite me in the ass one dayquote:Op donderdag 27 juni 2013 14:40 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
(mits je het niet erg vindt om met jouw inferieure studiegenootjes een biertje te drinken buiten school om)
Je vroeg er ook wel een beetje om.quote:Op donderdag 27 juni 2013 14:41 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
O jeej, I knew this was gonna bite me in the ass one day![]()
.
Ghehe. Hoe hebben jullie dat huis gevonden toen, en was dat direct bij de verhuurder?quote:Op donderdag 27 juni 2013 14:41 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Je vroeg er ook wel een beetje om.
Volgens mij een particuliere organisatie, of directwonen ofzo. We hebben gezegd dat we informatica studeerden en dat we dikke nerds waren die een hekel aan feestjes hadden. Dus de verhuurder ging akkoord. Iets in die richting.quote:Op donderdag 27 juni 2013 14:42 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ghehe. Hoe hebben jullie dat huis gevonden toen, en was dat direct bij de verhuurder?
Whehe, dat waren exact mijn gedachten over hoe zo'n woning binnen te slepen (informatica dan inwisselen voor biologie)quote:Op donderdag 27 juni 2013 14:44 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
We hebben gezegd dat we informatica studeerden en dat we dikke nerds waren die een hekel aan feestjes hadden.
Alleen logen wij, bij jou weet ik dat nog niet zo zeker.quote:Op donderdag 27 juni 2013 14:46 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Whehe, dat waren exact mijn gedachten over hoe zo'n woning binnen te slepen (informatica dan inwisselen voor biologie)
Hmmm...opletten dat de huisbaas dan geen biologen kent. Staan toch wel een beetje bekend als feestbeesten.quote:Op donderdag 27 juni 2013 14:46 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Whehe, dat waren exact mijn gedachten over hoe zo'n woning binnen te slepen (informatica dan inwisselen voor biologie)
quote:Op donderdag 27 juni 2013 14:51 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Alleen logen wij, bij jou weet ik dat nog niet zo zeker.
Meh, clubs zijn niet zo mijn ding ben ik achter gekomen. En die maat van me is ook niet echt een feestbeest. Dus in die zin klopt het wel.quote:Op donderdag 27 juni 2013 14:51 schreef xibalba het volgende:
[..]
Hmmm...opletten dat de huisbaas dan geen biologen kent. Staan toch wel een beetje bekend als feestbeesten.
Mja, dan val je kennelijk niet in het standaardplaatjequote:Op donderdag 27 juni 2013 13:07 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ja, dat klopt ook wel. Maar het is altijd zo'n vleeskeuring vind ik. Het is een beetje ''gemaakt'' jezelf aanprijzen als geweldige aanwinst voor het huis. Vind het een beetje onnatuurlijk. Heb mijn toevlucht genomen tot Directwonen/Marktplaats en the likes.
1e of 2e? Beide blondquote:
quote:Op donderdag 27 juni 2013 22:53 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
een is me zusje kut. de linkse gaat t om
Pics or it ain't true!!!quote:Op donderdag 27 juni 2013 22:53 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
een is me zusje kut. de linkse gaat t om
Precies, jij snapt emquote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:52 schreef Piet__Piraat het volgende:
[..]
Je zusje had ik wel herkend. Die met het witte jasje dus? Die met zwarte jasje lijkt wat meer donker haar te hebben? Of zie ik dat verkeerd?
quote:
Ik denk het, hij probeert weer langzaam te hardlopen, en donderdag is ie nog even naar de Fuik geweest en gister heeft ie al wat dozen ingepakt... Waarschijnlijk gewoon teveel geprobeerd! Maar toch... Meh!quote:Op zaterdag 29 juni 2013 10:03 schreef IrishBastard het volgende:
Balen zegMaar dat komt ook vast weer goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |