Hier met die spekkies...snel!!!quote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:48 schreef Stickertje het volgende:
* Stickertje duwt vast muizenspek in oren
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:48 schreef Karina het volgende:
Het lijkt wel of er 4 mensen om de beurt aan het zingen zijn.
Het kan altijd ergerquote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:48 schreef MissJ het volgende:
jezus hee, hoe erg kan je een nummer verneuken
Dat had met dit lied wel zes keer zo lang geduurd he, reken je dat ook mee?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:49 schreef MissJ het volgende:
niet gedacht dat ik dit ooit zou gaan zeggen, maar dan kan ik Sandra van Nieuwland nog beter aanhoren dat dit gilwijf
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:49 schreef Stickertje het volgende:
[..]
nee...jij luistert maar naar de hoge klanken
Voor het origineel moet je de film kijkenquote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:49 schreef Adelante het volgende:
Het origineel is kut, maar dit is nog veel erger
Het origineel is helemaal niet zo verschrikkelijkquote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:49 schreef Adelante het volgende:
Het origineel is kut, maar dit is nog veel erger
Zong Dolly het ook in een film?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:50 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Voor het origineel moet je de film kijken
Wat een martelingquote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:50 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Voor het origineel moet je de film kijken
ja, zelfs dan klinkt Sandra minder ernstig dan deze gillende keukenmeidquote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:50 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dat had met dit lied wel zes keer zo lang geduurd he, reken je dat ook mee?
Nee, maar whitney houston welquote:
Ja zie je...ik begon al helemaal te twijfelenquote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:51 schreef miss_dynastie het volgende:
He, Will doet een Tommetje, 'I've worked with Whitney'.... het nummer is van Dolly dacht ik, maar oke
edit: Tomzegt het ook, dus het klopt
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |