Vault-Boy | zaterdag 22 juni 2013 @ 18:56 |
![]() Voor mensen die niet snappen waarom $499 ook ¤499 is en gaan roepen dat ze voor ¤100 getild worden: Bestelbedrag in euros ¤ 408,61 Invoerrechten bedrag ¤ 17,16 BTW bedrag ¤ 89,41 Totale bijkomende kosten ¤ 119,57 Totaalbedrag ¤ 528,19 (+29,26%) Dus eigenlijk bespaar je 30 euro. [ Bericht 21% gewijzigd door Notorious_Roy op 23-06-2013 14:08:45 ] | |
Vault-Boy | zaterdag 22 juni 2013 @ 18:57 |
Toch is dat wel veel chiller hoor, Bij de Playstation krijg je tenminste nog iets. Bij de Xbox 360 is het eigenlijk puur het online gamen. | |
Chevalric | zaterdag 22 juni 2013 @ 19:02 |
Gelukkig wordt het kinderachtige niveau qua topictitel voortgezet! ![]() | |
xminator | zaterdag 22 juni 2013 @ 19:04 |
Vind je het kinderachtig? Is toch gewoon iets positiefs aan de xbox one. | |
Notorious_Roy | zaterdag 22 juni 2013 @ 19:16 |
Nee, ja, klopt. Maar 'day one edition' heeft een aantrekkingskracht op me. ![]() | |
Vault-Boy | zaterdag 22 juni 2013 @ 19:19 |
Hoezo. Is toch juist positief ![]() | |
Skull-splitter | zaterdag 22 juni 2013 @ 19:45 |
En toch had ik "No more DRM-a" genomen ![]() Ik zag hier maar weinig users die daar op beargumenteerde vanaf het begin ![]() En zoals Ceased2Be al aangeeft: MS helaas eigen. MS is niet sexy, MS is machinaal en bedrijfsmatig. Terwijl ze een geweldige controller/joystickdivisie hadden, aardige toetsenborden maken, goede muizen, met Zune een aardige gooi deden maar net te laat en te weinig. Ze hebben gewoon iemand nodig die meer kan dan mooie plannen maken. | |
rdwilbrink | zaterdag 22 juni 2013 @ 19:45 |
Tuurlijk is het chill gratis games. Maar welke games krijg je in het begin bij de ps4 gratis neem niet aan een killzone shadow fall of fifa 14 of een battelfield 4? | |
Skull-splitter | zaterdag 22 juni 2013 @ 19:58 |
Tuurlijk niet. | |
rdwilbrink | zaterdag 22 juni 2013 @ 19:58 |
welke dan? oude ps3 games? | |
Notorious_Roy | zaterdag 22 juni 2013 @ 20:14 |
Een aangepaste versie van DriveClub is de eerste game geloof ik. Zoals Gran Turismo 5 ook uitgebracht werd. Met minder tracks en auto's enzo. | |
Vault-Boy | zaterdag 22 juni 2013 @ 20:29 |
Dude ![]() Denk na man. Tuurlijk niet. Op de PS3 kon je Uncharted 3, Mass Effect 3, Bioshock 2 en ga zo maar door krijgen als je Plus had. Dat noem ik niet verkeerd hoor. Xbox 360 doet dat niet en daar betaal je eigenlijk puur alleen voor online gamen. | |
rdwilbrink | zaterdag 22 juni 2013 @ 20:33 |
Lezen!! ik heb het over het begin als je net de ps4 hebt met de ps plus welke games je dan krijgt. | |
Cliffy | zaterdag 22 juni 2013 @ 20:34 |
Echt niet he ![]() ![]()
| |
rdwilbrink | zaterdag 22 juni 2013 @ 20:34 |
| |
rdwilbrink | zaterdag 22 juni 2013 @ 20:36 |
als je op de ps4 in het begin alleen oude games kan downloaden is leuk voor de mensen die nog geen playstation 3 hadden.Maar voor de mensen die wel een playstation 3 hadden is het naaiend. | |
Vault-Boy | zaterdag 22 juni 2013 @ 20:47 |
![]() Ja Microsoft komt ook even langs huppelen met oude games, en dan ook nog maar een half jaartje. Doe het dan niet ![]() | |
rdwilbrink | zaterdag 22 juni 2013 @ 21:02 |
wat ze ook doen het is nooit goed bij mensen of ze zeiken over DRM geven ze gratis games is ook niet goed. | |
KoningStoma | zaterdag 22 juni 2013 @ 21:10 |
Het gaat er niet om wat ze doen. Het gaat er om hoe ze het doen. | |
rdwilbrink | zaterdag 22 juni 2013 @ 21:11 |
zelfs dan lopen mensen nog te zeiken. | |
_NZT_ | zaterdag 22 juni 2013 @ 21:28 |
Die comparison in OP kan nu ook wel weg... | |
Aether | zondag 23 juni 2013 @ 08:52 |
Was deze datum al gepost?![]() | |
Ceased2Be | zondag 23 juni 2013 @ 12:39 |
Plaatje in de OP klopt niet; Diablo 3 komt ook naar de One | |
2Happy4U | zondag 23 juni 2013 @ 12:43 |
nee ze gaan op de PS4 alle release titels vrij weggeven. ![]() | |
Oscar. | zondag 23 juni 2013 @ 14:05 |
hmm, denken jullie dat hij bij launch goedkoper dan 450 euro zal worden aangeboden? Ik heb nog een hele stapel nutteloze airmiles, maar die kan ik ook gedeeltelijk inleveren bij Dixons. | |
Notorious_Roy | zondag 23 juni 2013 @ 14:08 |
Nah, ik gok dat 489 de goedkoopste normale prijs wordt. Je moet gewoon kijken waar je de meeste kortingsbonnen voor kan gebruiken, dat wordt de goedkoopste. | |
Skull-splitter | zondag 23 juni 2013 @ 16:31 |
Ik zie MS wel de prijs omlaag gooien om eerlijk te zijn, het blijven zakenmensen die investeren om daarna te cashen... Maar maak me over de prijs nog de minste zorgen. | |
Chevalric | maandag 24 juni 2013 @ 18:16 |
http://venturebeat.com/20(...)-the-games-industry/ | |
poker4lifee | maandag 24 juni 2013 @ 18:20 |
tja, kan je wel met zulke berichten komen maar het is imo puur hun eigen schuld. Moesten ze maar beter nadenken over de communicatie naar buiten toe en dergelijke ![]() | |
Seikcid | maandag 24 juni 2013 @ 18:24 |
Gaat er teveel vanuit dat de oorspronkelijke keuzes van MS eigenlijk pareltjes waren die op termijn voor de hele gameindustrie geweldig zouden zijn. Dat betwijfel ik heel sterk. Het is en was vooral bedoeld om geld mee te verdienen, over de rug van de consument. Als het echt was voortgekomen uit een bepaalde visie hadden ze die beter kunnen en willen verdedigen. | |
CaasS | maandag 24 juni 2013 @ 18:51 |
Ik denk dat het op termijn ook beter was geweest. Een nieuw systeem implementeren is altijd moeilijk, maar een Steam achtige toekomst zag ik wel. Dat is nu uitgesteld en MS eigen schuld. De industrie gaat het geld nu ergens anders vandaan halen, dus nog meer Season passes, (day one) DLC en dat soort dingen. Zonde want je had een complete sector weg kunnen snijden. | |
Mr.44 | maandag 24 juni 2013 @ 20:44 |
Welke industrie zou worden weggesneden met de oude plannen van Microsoft? | |
CaasS | maandag 24 juni 2013 @ 20:54 |
Fysieke gaming en alles wat daar bij komt kijken. | |
Mr.44 | maandag 24 juni 2013 @ 21:05 |
Zolang het sneller is om naar de winkel te gaan een spel uit te zoeken en die thuis in je console te steken dan het spel downloaden kan het nog wel even duren voordat sommige mensen die overstap willen maken. en dan zijn er de mensen die fysieke media willen bezitten, verzamelaars, plekken waar een console aan het internet hangen moeilijk is. | |
Chevalric | dinsdag 25 juni 2013 @ 08:55 |
Het hele doel van bedrijven is om meer geld te verdienen over de rug van consumenten. Het idee van MS zou zorgen voor een gesloten geld-systeem voor developers/publishers, terwijl er nu geld "weglekt" naar 2e hands games winkels. Natuurlijk is de kans groot dat als iemand zijn 2e hands spel verkoopt, dat hij dat geld gebruikt om nieuwe spellen te kopen. Maar het geld dat een Game Mania verdient aan de 2e hands in- en verkoop gaat niet terug de gamesindustrie in, maar naar de winstmarge van Game Mania. Ik zeg niet dat het plan van MS de ultieme oplossing was (verre van, denk ik), maar het was een eerste stap naar een nieuwe, digitale games winkel. Het werkt voor muziek (iTunes, Spotify) en het werkt voor film/tv (in de VS, met iTunes, Netflix en Hulu) en het werkt voor PC games (Steam). Dus waarom zou het niet werken voor console games? | |
Chevalric | dinsdag 25 juni 2013 @ 08:59 |
Ik denk dat de hoeveelheid mensen die nog echt "naar de winkel gaan" voor hun games behoorlijk beperkt is. De meesten bestellen gewoon op internet en laten het spel lekker thuisbezorgen. Als je in een MS shop je game kunt pre-orderen, en het spel wordt een week voor de release ge-preload op je systeem en vervolgens ge-unlocked op de dag van release, is het gebruiksgemak nog hoger. En over het fysieke media willen bezitten: er zijn ook nog steeds mensen die muziek-cd's kopen, maar die markt is wel aardig ingestort (zie faillissement FRS) door de digitale revolutie die begon met iTunes. | |
Godtje | dinsdag 25 juni 2013 @ 09:02 |
Het blijkt dat de markt er nog iet klaar voor is. Innovatie is een gok en niet altijd objectief te benaderen. En nee, ik ga niet altijd naar de winkel. De meeste die ik ken trouwens wel, maar toch wil ik wel dat fysieke ding hebben. Ik kan al jaren games downloaden op PSN en dat doe ik ook niet. De PSP had ook dat plan toch? Geen succes. Met die voortekenen had MS beter kunnen weten. Andere voorbeelden waar het wel lukte loste het een probleem op.Bij spotify en netflix een vrij duidelijk probleem. | |
Skull-splitter | dinsdag 25 juni 2013 @ 09:12 |
Niet klaar is het juiste woord niet, maar het ineens generationeel invoeren stuit nogal op weerstand als je ineens geen keus meer hebt. | |
Chevalric | dinsdag 25 juni 2013 @ 09:23 |
Ik denk dat dat je hier de spijker op z'n kop slaat. In de meeste gevallen waar het wel werkte, is het geleidelijk ingevoerd. De stap die MS nu wilde was te groot. | |
Skull-splitter | dinsdag 25 juni 2013 @ 09:36 |
Dat heb je met consoles... | |
rOnbeatable | dinsdag 25 juni 2013 @ 10:02 |
Ik heb een Xbox360 en ben erg onder de indruk van de Xbox one. De limitaties die microsoft had aangekondigd zijn ondertussen ook alweer terug genomen. Het enige nadeel is dat je de kinect erbij krijgt ook als je dat misschien helemaal niet wilt. | |
Godtje | dinsdag 25 juni 2013 @ 10:07 |
Waar ben je precies van onder de indruk? Wat springt er echt voor je uit? | |
rOnbeatable | dinsdag 25 juni 2013 @ 10:12 |
Voornamelijk het multitasken tussen games en apps. Daarnaast vind ik de halo trailer heel vet (fanboy) en het design van de nieuwe controller met die nieuwe triggers. | |
Skull-splitter | dinsdag 25 juni 2013 @ 10:35 |
Zie ik niet als een nadeel. | |
Cara | dinsdag 25 juni 2013 @ 11:42 |
Want? | |
Skull-splitter | dinsdag 25 juni 2013 @ 11:45 |
Nu hoor ik vaak als argument dat er niets mee gebeurd. En das alleen logisch omdat bijna niemand zo'n ding echt heeft deze generatie. Pas als iedereen controller X heeft ga je daar wat mee doen als ontwikkelaar. Vandaar dat het vorige generatie nog vooral een gimmick was, een soort van proof of concept. Als je dat mee gaat leveren zul je zien dat het interessanter wordt om voor en mee te ontwikkelen, iedereen heeft er immers een. En dan hebben we het nog niet eens over leuke dingen als voice-commands, het wegfilteren van gamegeluid als je met maten speelt en tegen het scherm schreeuwt zodat je maat alleen je stem door zijn gamegeluid hoort zonder jouw gamegeluid erbij etc. Tevens ben ik niet huiverig voor een NSA die mijn dag en nacht gaat bekijken, dat is qua bandbreedte/bestandsgrootte totaal niet interessant. | |
Cara | dinsdag 25 juni 2013 @ 11:48 |
Zijn argument is echter dat hij verplicht iets krijgt waar (bijvoorbeeld) hij GEEN interesse in heeft. Dat is een argument waar je niet omheen kan. | |
Skull-splitter | dinsdag 25 juni 2013 @ 11:50 |
Je bent ook verplicht een controller te gebruiken. Kom op joh, je houdt nog steeds een controller vast he, tis niet dat je ineens alleen met kinect kunt spelen... Kinect is een aanvulling met ontzettend veel potentie, maar veel mensen met koudwatervrees schieten hem bij voorbaat al af. Als add-on zou hij voor een tweede keer kansloos zijn met zo'n houding. Magoed, innovatie mag van sommigen alleen in bepaalde gevallen ![]() | |
Jimbo | dinsdag 25 juni 2013 @ 11:56 |
hij komt de 21ste niet de 27ste | |
Cara | dinsdag 25 juni 2013 @ 11:56 |
En dit is nou precies het probleem van Microsoft. Jij vertelt me nu dat ik de Kinect leuk en nuttig moet vinden en maar gewoon moet accepteren. Helaas, ik heb er niets mee! Ik vind het niets, ik vind het concept niet leuk, dus laat me er niet verplicht voor betalen. Het is een legitieme klacht. | |
house_is_a_feeling | dinsdag 25 juni 2013 @ 12:04 |
Dan gebruik je het niet. Je hebt nog altijd een controller. | |
Skull-splitter | dinsdag 25 juni 2013 @ 12:04 |
Bij een PS4 zul je een touchpad krijgen die er standaard bijzit, das alleen voordeel zeker? Kom op man. Je schiet iets af voordat je het ook maar een kans hebt gegeven omdat je het nu alleen associeert met die blije kinectspellen die specifiek voor het apparaat gemaakt zijn... Exact, maar in zijn redenatie mag je dan klagen dat je meer betaalt hebt voor een controller die je niet gebruikt ![]() | |
Rossdale | dinsdag 25 juni 2013 @ 12:04 |
Totdat ze illumiroom officieel aankondigen, heb ik geen enkele interesse in de kinect. Heb er nu ook eentje gehad en niet meer dan 2 uurtjes plezier aan beleefd. Niet doordat je er weinig mee kon, maar het gewoon niet lekker werkt en voor mij geen enkele toevoeging bood behalve irritatie... Prachtig concept, maar niet voor games. Ik zie het in een office omgeving bijvoorbeeld beter werken. Interactieve PowerPoint presentaties geven oid. | |
2Happy4U | dinsdag 25 juni 2013 @ 12:06 |
WOW HALO HEEFT EEN CAPE OM MENSEN WOAAAAAAH | |
Rossdale | dinsdag 25 juni 2013 @ 12:14 |
Je snapt dat de hoofdpersoon niet halo heet he? ![]() Anders ben je wel een hele domme troll | |
Cara | dinsdag 25 juni 2013 @ 12:29 |
Maar ik betaal er mooi wel geld voor. Je neemt hierbij aan dat ik Sony aan het verdedigen ben. Ik heb thuis alleen een 360 staan. Je tweede onterechte aanname is dat ik het afschiet vanwege eerdere slechte spellen. Onjuist. Ik heb gewoon absoluut geen interesse in het concept, of het nou geweldig gaat werken of niet. Doordat Microsoft de aankoop verplicht maakt, voel ik me verplicht te betalen voor iets wat ik niet wil. Daarom geen One voor mij. | |
Tain | dinsdag 25 juni 2013 @ 12:33 |
Ik ben ook geen fan van Kinect, maar ze moeten hem wel bundelen om enigszins kans te maken op toffe spellen. | |
Godtje | dinsdag 25 juni 2013 @ 12:34 |
En het als niet iedereen enthousiast is zullen er nadelen en voordelen aan zitten. Bij verplichting is het makkelijker games te ontwikkelen met in gedachte dat de kinect aanwezig is. Degene die dat niet prettig vinden en zo niet willen gamen zullen afhaken. Die kiezen de games die er toch niet mee werken (maar dat kan het concept stuk maken) of kiezen een ander platform. Maak je het niet verplicht dan krijg je vermoedelijk een beperkt aantal titel die er specifiek op inhaken zoals nu het geval is bij MS en PS. Dan slaat het concept weer niet aan. Met een meerderheid van cross platform games denk ik dat het bij het laatste blijft. Niet meer dan een gimmick en betaal je inderdaad meer voor die gimmick. | |
SolidDS | dinsdag 25 juni 2013 @ 12:45 |
Het blijft een gimmick tot er een game komt die het echt goed gebruikt Child of Eden had potentie en een game zoals Halo Wars zou ook perfect kunnen zijn. | |
Jimbo | dinsdag 25 juni 2013 @ 12:53 |
Hoe zit het met dat nieuwe met games downloaden op live? Kan je deze alleen spelen als je live hebt (zoals bij playstation netwerk) of doen deze het ook nog als je live er af is ? anders wil ik zn 48h kaart halen en halo downloaden, maar ben benieuwd of deze het na die 48h nog doet dan.. | |
house_is_a_feeling | dinsdag 25 juni 2013 @ 12:55 |
Ik betaal ook geld voor de aansteker, binnenspiegel en hoofdsteunen achter in mijn auto terwijl ik ze niet gebruik. | |
Jimbo | dinsdag 25 juni 2013 @ 12:57 |
je binnenspiegel niet gebruiken ![]() | |
Godtje | dinsdag 25 juni 2013 @ 13:00 |
Aansteker is vaak een optie tegenwoordig en binnenspiegel bij wet verplicht. | |
Godtje | dinsdag 25 juni 2013 @ 13:01 |
Die onnodig links rijders. Die mongolen die niet kijken. Rijbewijs afpakken en in de trein stoppen. Daar hebben ze de spiegel niet nodig. | |
SpankmasterC | dinsdag 25 juni 2013 @ 13:07 |
Dat gaat niet werken, die 48h kaartjes geven je alleen recht op online multiplayer, niet de andere onderdelen van Gold zoals korting en gratis games. Maar daarnaast: je schijnt de games wel echt te krijgen, altijd te kunnen blijven spelen ook als je gold afloopt. | |
Oscar. | dinsdag 25 juni 2013 @ 13:11 |
6 maanden gold kost je volgens mij nog geen 20 euro en dan krijg je 13 games voor ![]() | |
SolidDS | dinsdag 25 juni 2013 @ 13:16 |
Er is nu een actie 3 maanden voor 11 euro | |
Oscar. | dinsdag 25 juni 2013 @ 13:16 |
dan haal je het net niet tot halverwege november mee ![]() | |
KoningSjon | dinsdag 25 juni 2013 @ 13:32 |
Is er eigenlijk al wat bekend over (3rd party) accessoires? Gebruik bij de huidige xbox de wireless headset maar volgens mij is deze niet meer compatibel met de Xbox one? | |
Cara | dinsdag 25 juni 2013 @ 13:33 |
Wat een non-argument. Vertegenwoordigde die aansteker toevallig 20% van je hele autoprijs? ![]() | |
Cara | dinsdag 25 juni 2013 @ 13:36 |
Ik zie dat anders geformuleerd willens en wetens je product er doorheen duwen, wetende dat het je klanten gaat kosten. | |
PBateman1978 | dinsdag 25 juni 2013 @ 15:41 |
![]() | |
Aether | dinsdag 25 juni 2013 @ 15:44 |
![]() | |
Skull-splitter | dinsdag 25 juni 2013 @ 16:47 |
Ik weet de intruductie van analoge sticks nog, iedereen even hard gillen, "das toch nergens voor nodig joh". Zelfde bij de Wii: wie wil er nu zwaaien met zijn controller? Sony MOVE: zelfde. Eyetoy: tof idee, helaas nooit meer geworden dan een gimmick. Gewoon meeleveren, niet janken over de prijs. | |
CaasS | dinsdag 25 juni 2013 @ 16:56 |
Niet hetzelfde verhaal ongeveer als DRM? Te weinig laten zien wat de voordelen (gaan) zijn? Mij lijkt het een tof ding en er zijn genoeg mogelijkheden, maar behoudens wat kleine dingetjes als zombies die je horen bij DR3 en hoofd dat je kan draaien bij Forza heb ik er nog weinig over gelezen. Het pas natuurlijk wel perfect in dat immersion verhaal wat je nu constant hoort. | |
Skull-splitter | dinsdag 25 juni 2013 @ 17:02 |
Neuh, ik heb altijd geroepen dat standaard meeleveren de enige optie is voor de kinect om echt mee te kunnen draaien, en dat ALS het goed ondersteund wordt, het ook de PS4 van een dergelijk apparaat kan helpen voorzien om dezelfde features te gebruiken. En dan heb ik het echt niet over springen (wat echt best geinig is) en zwaaien, maar aanvullende controls naast je controller zelf. Knoppen indrukken/hendels overhalen door naar het scherm te reiken, om hoeken heen kijken door te leunen, paralax 3D effecten. | |
Keltie | dinsdag 25 juni 2013 @ 17:10 |
Nee, het is roepen voordat de uitwerking gezien is. De oude Kinect was niet verplicht dus was de uitwerking minimaal (games), nu is het verplicht dus zit er een mogelijkheid in dat het gewoon toffe features binnen games op gaat leveren. Daarnaast ben je niet verplicht een XBone te kopen dus je hoeft er niet verplicht voor te betalen. | |
Godtje | dinsdag 25 juni 2013 @ 17:15 |
Misschien is het grootste probleem nog wel dat iedereen door het prijsverschil met de PS4 denkt dat ze 100 euro voor de kinect betalen. Ook de mensen die het niet moeten. Dat is vrij prijzig voor iets wat je niet wilt hebben en niet gaat gebruiken. Als de Xbox ook 400 was geweest was de reactie denk ik: Nou ja, dat ding zit er toch gratis bij, ik flikker hem in de kast. | |
Keltie | dinsdag 25 juni 2013 @ 17:15 |
Dit dus. Zag dat de headset aansluiting op de XBone anders is als bij de X360. Heb nu zo'n Turtlebeach headset geval, moet ik daar ook een vervanger voor kopen of komen er verloopstukjes voor op de markt? Zou zonde zijn want die Turtlebeach werkt tyfuslekker. | |
Skull-splitter | dinsdag 25 juni 2013 @ 17:28 |
Dat betaal je ook, en als de PS4 dezelfde features gaat doen dan kun je het apparaat weer los kopen... Weg prijsverschil. Die kinect moet er wel aanzitten geloof ik, maar dan kun je hem alsnog in de kast gooien. Ik zou het zonde vinden. Bovendien zie ik MS net voor release de prijs nog flink naar beneden trekken. | |
OMG | dinsdag 25 juni 2013 @ 17:50 |
En als ik nou Microsoft met Nintendo vervang, en Kinect met GamePad? Liep daar ook het halve internet over te mekkeren toen dat ding was aangekondigd of viel het uiteindelijk wel mee? En dan is er nog dat gedoe over de prijs. Hele volkstammen die bij het uitkomen van een nieuwe iWhatever naar de winkel rennen, massa's mensen die iedere 2 jaar de nieuwste van de nieuwste smartphone bij hun abonnement nemen, etc., etc., en nu is $100 meer voor een console die een generatie meegaat opeens teveel. | |
Dutchguy | dinsdag 25 juni 2013 @ 17:51 |
Enige wat mij dan wel een nadeel lijkt is dat het OS op Xbone veel meer resources vreet dan die van de PS4. Wellicht omdat Kinect het hele systeem aanstuurt? Kinect MOET dus wel een succes worden voor MS lijkt, omdat ze er zo op hebben ingezet. | |
Seikcid | dinsdag 25 juni 2013 @ 17:52 |
Mooi is dat he, consumenten die heel goed voor zichzelf de waarde kunnen inschatten van luxe producten. | |
Skull-splitter | dinsdag 25 juni 2013 @ 18:03 |
Lijkt. Je weet het niet. Wij weten het niet. Maar toch is de PS4 veel beter omdat er meer instructies doorheen kunnen, al is dat vooral theorie ![]() | |
Dutchguy | dinsdag 25 juni 2013 @ 18:05 |
Feit is toch wel dat het OS meer resources vreet dan de PS4. Of dat terug te vinden is in de software zal moeten blijken. Ik ga er van uit dat MS dit met een reden gedaan heeft. | |
Seikcid | dinsdag 25 juni 2013 @ 18:08 |
Het verplicht meeleveren van Kinect kan ik nog best begrijpen. Anders kunnen ontwikkelaars er nog niet vanuit gaan dat iedereen het heeft. op de Nintendo 3DS heb je dat issue met de 2e analog stick die optioneel is. Met Kinect kun je leuke dingen doen, ben vooral bang dat het teveel een ding wordt dat erin wordt gepropt 'omdat het kan'. Zoals ik vrijwel iedere Zelda op de Wii onspeelbaar vind door de ergerlijke en overbodige motion controls. ![]() | |
Notorious_Roy | dinsdag 25 juni 2013 @ 18:11 |
Mee eens. Als je ergens voor gaat, ga er dan ook voor. Accessoires die optioneel zijn zullen nooit een succes zijn. | |
Skull-splitter | dinsdag 25 juni 2013 @ 18:26 |
Er is domweg een flinke hap geheugen gereserveerd om de vloeiendheid te garanderen. | |
Dutchguy | dinsdag 25 juni 2013 @ 18:27 |
Van de interface? Het zou kunnen omdat ze meer beogen te doen met de Xbone dan alleen gamen. | |
Skull-splitter | dinsdag 25 juni 2013 @ 19:43 |
Of zorgen dat het OS niet in de weg zit van de games ![]() | |
Dutchguy | dinsdag 25 juni 2013 @ 20:39 |
Kan ook. Hoe dan ook een leuke tijd voor gamers. ![]() | |
Rainesz | dinsdag 25 juni 2013 @ 20:44 |
Zijn er mensen die nu hij regio vrij is eraan denken om een US import te doen? | |
Nass | dinsdag 25 juni 2013 @ 21:01 |
je kan meer als 5GB van het geheugen gebruiken voor games, was een artikel ergens en die kan ik niet meer vinden | |
Jimbo | dinsdag 25 juni 2013 @ 21:18 |
Mja, heb mn xbox al 2 jaar niet aangehad ![]() geloof dat ik ook maar 20gb of 40gb harddisk heb, dus heb dan nog niks aan de games als ik ze er niet op kan zetten | |
SpankmasterC | dinsdag 25 juni 2013 @ 22:12 |
Ze worden gekoppeld aan je account als je ze eenmaal gratis "koopt", dus je kan ze dan altijd in 2056 nog een keer downloaden en alsnog spelen. | |
Skull-splitter | woensdag 26 juni 2013 @ 00:10 |
Drom, het is vast met een reden gedaan... | |
#ANONIEM | woensdag 26 juni 2013 @ 00:12 |
Denken dat die servers nog draaien in 2056 ![]() | |
#ANONIEM | woensdag 26 juni 2013 @ 00:13 |
dit ![]() | |
Vault-Boy | woensdag 26 juni 2013 @ 15:53 |
Ga denk ik toch nog 1x gold kopen. Kan ik in ieder geval die gratis games spelen. Halo 3 en Assassins Creed 2 heb ik bijvoorbeeld nog nooit gespeeld, dus nu wel een mooi kans eigenlijk. Anders staat de Xbox 360 hier echt het laatste half jaar niks meer te doen. | |
Ceased2Be | woensdag 26 juni 2013 @ 16:28 |
heb m'n gold ook nog even verlengd, Fable 3 bijv. moest ik nog spelen dus die pik ik alvast mee en zo zullen er nog wel een stel meer zijn. | |
SToRM81 | woensdag 26 juni 2013 @ 18:27 |
Het zijn toch vooral de casual gamers die zulke dingen leuk vinden en voor die markt is de xbone wat te duur denk ik ![]() | |
Chevalric | woensdag 26 juni 2013 @ 18:27 |
Ik zat zonet op weg naar huis een xbox podcast te luisteren en daar zeiden ze iets waar ik nog helemaal niet aan gedacht had mbt die ommezwaai die MS gemaakt heeft. Ze hebben namelijk aangegeven dat je nog steeds (net zoals nu op de 360) je disc in de drive moet hebben als je een game speelt. Dat is natuurlijk ook gewoon keiharde DRM, dus hoezo geen DRM shit? Ik blijf erbij dat MS vast had moeten houden aan hun visie, ook al was de oplossing nog niet ideaal. Er is hoe dan ook nog geen perfecte oplossing voor digitale distributie. Ook bij muziek, boeken en films zitten er nog nadelen voor de consument aan die je niet had bij fysieke distributie. De voordelen wegen daar echter duidelijker op tegen de nadelen, waardoor het veelal wel werkt. | |
Skull-splitter | woensdag 26 juni 2013 @ 20:19 |
Dames en heren, Nostradamus!
| |
Tain | woensdag 26 juni 2013 @ 20:24 |
Dat soort DRM is er altijd, maar een disc in je console houden is voor veel mensen een stuk betrouwbaarder dan online zijn. Nu hoop ik alleen dat dat One geen krassen maakt op de discs. | |
Skull-splitter | woensdag 26 juni 2013 @ 20:37 |
Weet je wel wat DRM betekent trouwens? | |
Ceased2Be | donderdag 27 juni 2013 @ 06:10 |
Sony Sacrificed the PlayStation 4 Camera to Beat Microsoft on Price How the camera was cut last minute and left with an uncertain future. When Sony announced that PlayStation 4 would be priced at $399 to an uproar of applause from the audience at its E3 press conference, it secured a critical edge over the Xbox One. But the advantage came at a cost: the PlayStation 4 camera (formerly known as the PlayStation 4 Eye). According to multiple sources, in the months leading up to E3, Sony nixed plans to include the camera add-on with every system and shave $100 off its originally planned price of $499. Most importantly, it did so quietly, informing its retail partners only of the removal of the camera, not specifying the lower price so as not to tip its hand to Microsoft. But in its efforts to undercut the Xbox One, Sony has damned the accessory to a future of fragmented consumer adoption and inconsistent software support. The decision has also rendered a major design element of the DualShock 4 controller — the built-in LED Move tracker — largely useless. Microsoft's decision to bundle a Kinect with each Xbox One and require it for use may be unpopular, but it guarantees that every user will have the option to try Kinect-enabled games and experiences. For developers, it means that Kinect integration is no longer a costly gamble on a small subsection of Xbox owners — motion-detecting and voice-sensing elements can be anything from a small optional game enhancement or the primary control method. By relegating the camera to a $59.99 add-on, Sony has ensured the opposite — a climate of codependency wherein PlayStation 4 camera adoption will hinge upon compelling software, but compelling software will only arrive after PlayStation 4 camera adoption. What's worse, the DualShock 4's integrated LEDs are now good for little more than visual flair. Per Sony, the light-up panels will help indicate the player associated with each controller and, when supported, react to in-game cues, such as blinking red when a player is low on health. Ultimately, the limited functionality of the LEDs without the aid of the Eye won't impact the player experience or even drastically diminish the overall battery life of the controller, but it's a lingering reminder of Sony's failure to support the tech. It's possible that Sony has long-term aspirations for the PlayStation 4 camera and the DualShock 4's integrated Move technology — the PS4 is likely to be a 10 year console, after all — but launch window support is likely to be non-existent. The device was little more than a footnote at the console's debut in February and of the more than 40 demos Sony showcased at E3, Drive Club and a tech demo Playroom were the only PlayStation 4 titles were camera-enabled. At present, Sony's abandonment of the Eye in favor of a lower priced PlayStation 4 seems to be paying off — the company claims to be boosting internal sales estimates and online retailers are reporting record breaking pre-sales — but will it be able to incentivize consumers and developers to adopt the device in the future? The odds are seemingly stacked against it, but perhaps Sony has a killer app waiting in the wings. http://www.ign.com/articl(...)&utm_source=facebook | |
KoningStoma | donderdag 27 juni 2013 @ 06:37 |
Mooi. Die motion control shit is waardeloos met conventionele games. Het is de hoofdrede dat ik de Xbone voorlopig laat liggen. | |
Ceased2Be | donderdag 27 juni 2013 @ 07:36 |
En die 'motion control shit' komt nooit verder als developers er niet standaard vanuit kunnen gaan dat het erbij zit, dan blijft het een gimmick. | |
Chevalric | donderdag 27 juni 2013 @ 07:41 |
Ja. En ik weet ook wel dat niet alle copyright-beschermingen hetzelfde zijn als DRM. Maar uiteindelijk is dit wel een vorm van kopieerbeveiliging, net als DRM. | |
KoningStoma | donderdag 27 juni 2013 @ 07:48 |
Dat interesseert me niet. Voor de games waarin ik geïnteresseerd ben, zal het nooit meer dan een gimmick worden. | |
Ceased2Be | donderdag 27 juni 2013 @ 07:58 |
Dat is volledig persoonlijk, ik speel vooral RPG's en daarin is het ook (nog) niet gebruikt. Maar het kan zeker wel tof gebruikt gaan worden. De Kinect nu is vooral gebruikt voor dans- en fitnesspellen bij ons thuis maar ben benieuwd wat ze er straks mee gaan doen. | |
Godtje | donderdag 27 juni 2013 @ 07:59 |
Je waarschuwen als je teveel aan het rukken bent. Tegen een Ruk armpje. | |
KoningStoma | donderdag 27 juni 2013 @ 08:04 |
"gebruik nu links, om een faparm te voorkomen, Ceased2Be" | |
Ceased2Be | donderdag 27 juni 2013 @ 08:23 |
fappen met links zuigt... | |
Godtje | donderdag 27 juni 2013 @ 08:28 |
Toch moet je het van MS straks. Anders zetten ze je xbox uit | |
Ceased2Be | donderdag 27 juni 2013 @ 08:38 |
Het wordt je wel kwalijk genomen als je geen probleem maakt van die kinect he? ![]() | |
Godtje | donderdag 27 juni 2013 @ 08:39 |
Jij bent benieuwd wat ze er straks mee gaan doen. Ik geef alleen de antwoorden. Don't shoot the messenger. | |
Ceased2Be | donderdag 27 juni 2013 @ 08:55 |
Ik probeer een serieus gesprek te voeren, de 'OMFG M$! IS WATCHING YOU MASTURB8!' grap is al te vaak langsgekomen.. | |
Chevalric | donderdag 27 juni 2013 @ 09:25 |
![]() ![]() | |
Godtje | donderdag 27 juni 2013 @ 09:29 |
Dit is geen innovatie grapjas. Dit bestaat al jaren. Je betaald 100 euro meer voor een camera van 15 euro en een hardware doos met mindere specs. | |
Rossdale | donderdag 27 juni 2013 @ 09:31 |
Maar met meerdere OS'en, integraties met randapparatuur etc. Je kunt het niet zo zwart-wit zien. Sony verkoopt hun console gewoon verder onder de kostprijs dan MS dat doet. | |
Godtje | donderdag 27 juni 2013 @ 09:32 |
Sony spreekt dat tege of heb ik een bron gemist? Dan zie ik graag de link naar de uitspraak van Sony | |
HeatWave | donderdag 27 juni 2013 @ 09:39 |
Ik heb, net zoals de rest van de wereld, de xbox ONE nog niet getest, dus ik heb geen idee hoe goed het allemaal werkt. Maar bite me als het mij wel cool lijkt dat als ik thuis kom ik gewoon tegen mijn Xbox kan zeggen dat ie alvast aanmoet, GoW moet opstarten en het nieuws moet opnemen terwijl ik mijn jas uitdoe. Of het zo goed werkt als ze beweren, geen idee, maar ik sta er zeker niet negatief tegenover. En ja, de PS4 koop ik OOK gewoon... | |
SToRM81 | donderdag 27 juni 2013 @ 10:15 |
Ik zeg alleen dat ik denk dat de One in het begin waarschijnlijk te duur gaat zijn voor de casual gamer... Als je ziet hoe hard iedereen aan het lachen was toen de PS3 600 euro was en dat die pas echt goed op gang kwam toen die rond de 400 euro kostte, dan lijkt het mij geen vreemde aanname om te zeggen dat de casual gamer geen 500 euro gaat uitgeven om motion games te gaan spelen. Dames en heren, Nostradamus! ![]() Ook al zit die camera erbij, dan nog zal niet iedereen die aan willen sluiten, dit zie je nu ook bij de One. Misschien dat Sony later als de PS4 wat goedkoper is de camera er wel bij kan steken. | |
HeatWave | donderdag 27 juni 2013 @ 10:17 |
Het is idd wel een fors bedrag, dus MS zal de gemiddelde consument wel moeten overtuigen van de meerwaarde mbt TV/streaming etc. Ik hoop dus wel dat ik hem in kan zetten ipv dat gedrocht van een HorizonBox bijv. Ze zullen wel contracten met Ziggo/UPC moeten afsluiten. | |
Seikcid | donderdag 27 juni 2013 @ 11:18 |
Dat hele voice control kan me gestolen worden, zelfs al zou het in de praktijk zo goed werken als sommigen denken heeft het vrijwel geen echte meerwaarde. De smart tv's van tegenwoordig hebben vaak ook voice control, m'n oom ging demonstreren hoe ie zo het geluid harder kon zetten. Uiteindelijk zaten we Duitse porno met 7 dwergen te kijken, zo goed werkte dat. ![]() Kinect op zich kan nog best interessant zijn of worden. Ben alleen bang dat het in games gepropt gaat worden 'omdat het kan' zonder dat het iets toe gaat voegen. | |
Godtje | donderdag 27 juni 2013 @ 11:25 |
VC zit als sinds 1994 in telefoons. Apple en tv bouwers hebben daar de afgelopen jwee jaar weer een boost aan proberen te geven. Misschien heb ik aparte mensen om me heen maar ik zie het nog nergens vaak gebruikt worden en/of lekker werken. | |
Seikcid | donderdag 27 juni 2013 @ 11:29 |
Oh ja, klopt. Dat werkte minstens zo fantastisch inderdaad. ![]() | |
xminator | donderdag 27 juni 2013 @ 11:35 |
Naar wat ik begrijp wordt je decoder van ziggo/upc gewoon doorgelusd en dan kan er een extra interface van xbox one erboven op komen. Oftewel je decoder kast zal nog steeds klote werken, het zal er iig niet beter op worden. | |
Ceased2Be | donderdag 27 juni 2013 @ 11:43 |
Kwestie van software; er bestaat ontzettende goede tekst-naar-spraak software maar dat kost wel een paar centen. 10 jaar terug al een demo gekregen van een secretaresse die al haar brieven dicteerde achter de pc en nagenoeg foutloos op het scherm verschenen. Voice control van m'n Galaxy SIII werkt ook geweldig. | |
Seikcid | donderdag 27 juni 2013 @ 11:52 |
Ik betwijfel het ![]() | |
Ceased2Be | donderdag 27 juni 2013 @ 12:16 |
We zien het wel, de voice commands die ik bij de huidige kinect kon geven werken gewoon goed vanaf de bank en daar zit toch 2,5m tussen. | |
Seikcid | donderdag 27 juni 2013 @ 12:45 |
Precies. ![]() Ben vooral bang dat je straks bij, laten we zeggen Gears of War, opeens je wapen moet herladen door spastische bewegingen te maken richting je tv. ![]() | |
#ANONIEM | donderdag 27 juni 2013 @ 14:13 |
Voice control en "monority report-achtige bewegingen" zijn al zo vaak onderuitgehaald als praktische oplossingen voor HCI. En toch lekker dwangmatig opleggen ![]() Ik ben blij dat Sony besloten heeft om die aids eruit te laten. Een 2e scherm zoals de Wii U (of Vita of Surface) biedt zoveel meer wenselijke mogelijkheden imo ![]() [ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 27-06-2013 14:13:50 ] | |
OMG | donderdag 27 juni 2013 @ 14:20 |
Da's inderdaad jouw mening, en daar ben ik het niet direct mee eens. Een extra scherm biedt misschien leuke extras, maar ik vond de voice commands in een Mass Effect 3 lekker werken. Sterker nog, ik heb praktisch geen enkele keer naar dat wiel geswitched om granaten of een singularity te gooien of iets dergelijks, alles lekker naar Kinect zitten schreeuwen, maar wel door de game blijven rennen, zonder weg hoeven te kijken naar een extra scherm. Als er meer, uitgebreidere en betere voice command ondersteuning komt in games, dan zit ik daar meer op te wachten dan een extra scherm met een extra menu. En als bij de nieuwe Kinect de bewegingen wat subtieler kunnen worden uitgevoerd door de speler, dan zie ik daar ook veel potentie (zoals dat het wat naar links en rechts leunen zou oppikken, bijvoorbeeld). | |
Gramulanion | donderdag 27 juni 2013 @ 14:24 |
Smartglass ![]() | |
Keltie | donderdag 27 juni 2013 @ 14:28 |
Vind die 2de scherm shit maar irritant. PS4 komt er nog wel wrs omdat ik thuis een Vita heb liggen en het kunnen streamen van PS4 naar Vita spreekt mij nog wel aan (als de vriendin TV wil kijken..) | |
Skull-splitter | donderdag 27 juni 2013 @ 14:33 |
Je bent gewoon bang dat het apparaat aan kan tonen dat je een kleinere leuter hebt dan je vrienden, de ultieme E-penis! | |
#ANONIEM | donderdag 27 juni 2013 @ 16:09 |
Het extra scherm moet natuurlijk geen excuus zijn om meer informatie te tonen, maar moet een significante nieuwe manier zijn om interactie en gameplay te creeren. Er is echt zoveel mogelijk imo. Een mooi voorbeeldje: ![]() He ja, Smartglass ![]() ![]() | |
Ceased2Be | donderdag 27 juni 2013 @ 16:11 |
Wat Watch_Dogs dus o.a. doet met de Smartglass app. | |
WSquater | donderdag 27 juni 2013 @ 16:13 |
Four hundred and ninety nine us dollars. Muwhaha. | |
#ANONIEM | donderdag 27 juni 2013 @ 16:14 |
Ja en ik heb al spul gezien in BF4 en The Division. Maar het gaafste lijkt me echt couch-multiplayer toepassingen. Die Nintendoland minigames waarbij je tegen elkaar speelt met dat tabletje zijn echt geniaal en laten echt zien hoe extreem krachtig deze wisselwerking kan zijn ![]() Ik zou zo'n DnD game echt day one halen. [ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 27-06-2013 16:15:09 ] | |
SolidDS | donderdag 27 juni 2013 @ 19:04 |
Ik zie ook echt smartglass mogelijkheden voor cardgames zoals Magic, Yu-Gi-Oh en Pokémon. | |
Aether | vrijdag 28 juni 2013 @ 09:34 |
| |
#ANONIEM | vrijdag 28 juni 2013 @ 10:37 |
Ahjoh binnen een maand is er 3rd party een plugje te bestellen op DX en dan wordt t alsnog gehacked ![]() | |
Skull-splitter | vrijdag 28 juni 2013 @ 10:39 |
Tuurlijk, maar voor PC is het vooral voor experimenten en dergelijke erg leuk speelgoed. Directe toepassing zal er niet snel in zitten. Bovendien lanceert binnenkort de Leap. | |
#ANONIEM | vrijdag 28 juni 2013 @ 15:28 |
Je lacht omdat je een PS4 gaat kopen de prijs belachelijk vind,of omdat je trouw de Xbox koopt en om de prijs lacht die voor jou klaarblijkelijk peanuts is. ![]() | |
WSquater | vrijdag 28 juni 2013 @ 15:46 |
Gewoon aan 't trollen. Ik vind 't beide goede prijzen voor wat je krijgt. | |
Skull-splitter | vrijdag 28 juni 2013 @ 16:34 |
Voor trollen moet je maar leuk naar Noorwegen. | |
AQuila360 | vrijdag 28 juni 2013 @ 20:50 |
Die One is toch nu ook fluisterstil? | |
AQuila360 | vrijdag 28 juni 2013 @ 20:52 |
En dat werkte goed? Dat klinkt wel heel tof! | |
Skull-splitter | vrijdag 28 juni 2013 @ 21:03 |
Volledig. Als de PvdA in een whirlpool dit ![]() | |
Pheno | vrijdag 28 juni 2013 @ 21:10 |
Je doet je nick geen eer aan, je gamet niet op je console ![]() | |
AQuila360 | vrijdag 28 juni 2013 @ 21:15 |
Ik had geen Kinect 1.0... | |
AQuila360 | vrijdag 28 juni 2013 @ 22:29 |
even van Nick gepikt: http://www.eurogamer.net/(...)-production-hardware MS trekt er hard aan! | |
_NZT_ | vrijdag 28 juni 2013 @ 22:44 |
Top om te lezen... Maar MS had toch ook nog niet bekend gemaakt wat er precies qua hardware inzat? Artikel heeft beetje lucht van dat MS weer dingen aan het herzien is, terwijl dat dus allemaal speculatie is. | |
G.R.S. | vrijdag 28 juni 2013 @ 23:15 |
Ik heb 0,0 verstand van hardware maar kun je zulke veranderingen zo snel maken? | |
DJ_ | vrijdag 28 juni 2013 @ 23:35 |
http://tweakers.net/nieuw(...)tiled-resources.html en met dit erbij komt het allemaal wel goed. ( ja is voor beide consoles, maar gaan de graphics dus wel verder vooruit ) | |
WSquater | zaterdag 29 juni 2013 @ 01:04 |
Het verhaal komt erop neer dat de performance hoger is, dan ze zelf oorspronkelijk dachten. Ik weet niet wat ik er van moet denken, het is goed nieuws natuurlijk, maar het betekent wel - als het nieuws klopt - dat ze zelf eigenlijk ook niet echt de ins en outs van hun eigen hardware kennen. | |
badboynova | zondag 30 juni 2013 @ 10:33 |
GRATIS http://marketplace.xbox.c(...)41-ccdc-f3b45858081c http://marketplace.xbox.c(...)32-c47c-f56e5858081c | |
existenz | zondag 30 juni 2013 @ 12:06 |
Dat weet je nooit, omdat gemiddeldes bepaald worden door de massa productie en niet door de enkele builds. | |
Disorder | zondag 30 juni 2013 @ 17:37 |
De Xbox One is gemaakt met advertising als belangrijk doel:http://sticktwiddlers.com(...)advertising-in-mind/ | |
Pettigrew81 | zondag 30 juni 2013 @ 18:51 |
En dat was op de 360 niet het geval? | |
Oscar. | zondag 30 juni 2013 @ 18:57 |
ik wilde net zeggen, daar heb je ook genoeg reclame op | |
Disorder | zondag 30 juni 2013 @ 19:16 |
Waar zeg ik dat dat niet zo is? | |
Pettigrew81 | zondag 30 juni 2013 @ 19:19 |
Waarom post je het dan? | |
Disorder | zondag 30 juni 2013 @ 19:20 |
Om aan te geven dat je een product koopt wat sterk de nadruk legt op adverteren. | |
Waffle | zondag 30 juni 2013 @ 19:22 |
Wat een onzin ![]() | |
Disorder | zondag 30 juni 2013 @ 19:23 |
Ik kan er niks anders van maken. Ze hebben zelfs rekening gehouden in het ontwerp proces. From the horse's mouth. | |
Pettigrew81 | zondag 30 juni 2013 @ 19:24 |
Is geen onzin, maar ik zie geen reden om het te posten. Als ze nu van strategie veranderen. Maar dit doen ze sowieso als sinds release van de 360 | |
Tobi-wan | zondag 30 juni 2013 @ 19:26 |
Schandalig dat ze een systeem ontwerpen waarbij ze rekening houden met advertenties. Proberen ze geld te verdienen met dit product ofzo? Het lijkt wel of dat grote bedrijf alleen maar dit product op de markt zet zodat ze geld aan hun klanten kunnen verdienen, verschrikkelijk!!! | |
Pettigrew81 | zondag 30 juni 2013 @ 19:28 |
Straks krijg je nog tv-zenders, tijdschriften en kranten waar ze rekening gaan houden met reclame's ![]() | |
Tobi-wan | zondag 30 juni 2013 @ 19:29 |
Waar gaat het heen met de wereld?!?!?!!?! | |
SolidDS | zondag 30 juni 2013 @ 20:18 |
Ben je aan het spelen zegt het personage ineens we gaan er even uit voor de reclame. ![]() | |
Oscar. | zondag 30 juni 2013 @ 20:19 |
of reclameboorden langs de weg in NFS...ow, wacht, dat was al zo ![]() | |
Skull-splitter | zondag 30 juni 2013 @ 20:21 |
De 360 ook al... | |
Disorder | zondag 30 juni 2013 @ 20:22 |
Ik denk dat je inderdaad niet raar op moet kijken dat we binnenkort in games reclame te zien krijgen als onderbreking. De patenten liggen er al. Daarom vind ik zo'n bericht van een Microsoft medewerker - die zelf al aangeeft adverteren zo belangrijk te vinden dat ze er rekening mee hebben gehouden tijdens het maken van de Xbox one - toch redelijk ernstig. Jullie maakt het geen zak uit, zo te zien. Prima. | |
Notorious_Roy | zondag 30 juni 2013 @ 20:28 |
Zodra we games krijgen die gepauzeerd worden voor reclame stop ik met gamen. Of in ieder geval: die games speel ik dan niet. Ik vind het al irritant op m'n telefoon bij gratis apps. Opbokken daarmee. | |
Pettigrew81 | zondag 30 juni 2013 @ 20:52 |
Het feit dat ze de patenten ervoor hebben maakt het nog geen feit dat ze het gaan gebruiken. Hoeveel rechtszaken hebben we nu al niet gehad van bedrijven die puur patenten hadden om daar winst over te maken. | |
Waffle | zondag 30 juni 2013 @ 22:14 |
Jij hebt ook geen internet abonnement? Het hele internet is gemaakt om mee te adverteren. Ik zie het probleem niet als er tekening gehouden wordt met Advertentie ruimte. Juist iets positiefs, want dan staat het tenniste op een nette plek en wordt het niet op opgelost met een lelijke popup of iets dergelijks. | |
2Happy4U | zondag 30 juni 2013 @ 22:26 |
![]() | |
Tobi-wan | zondag 30 juni 2013 @ 22:56 |
Hij heeft wel gelijk hoor. Kijk maar naar muziek of films. Daar is de laatste tijd precies hetzelfde gebeurd. Ik erger me er dood aan wanneer ik een album aan het luisteren ben en dat ik dan opeens een reclame tussen de nummers hoor. Hetzelfde is geldt al voor films en televisie series!! Of wacht, is dit voor de gratis versies waar je niet hoeft te betalen voor de content? | |
MMaRsu | maandag 1 juli 2013 @ 00:57 |
Lol @ deze hele post ![]() | |
Waffle | maandag 1 juli 2013 @ 01:25 |
Ja en advertenties zijn tegenwoordig toch heel normaal overal in. De servers en dergelijke moeten blijven draaien. Door die paar euro die je per jaar betaalt voor live kan de boel echt niet draaien. | |
JohnB52 | maandag 1 juli 2013 @ 01:40 |
Ooit hebben ze ingame advertenties geprobeerd, maar dat is geen succes geworden... | |
#ANONIEM | maandag 1 juli 2013 @ 11:18 |
Dit Ik erger me nu al de tering dat je op het Dashboard van de X360 niet eens normaal kunt navigeren. Een mijnenveld is het imo. | |
Notorious_Roy | maandag 1 juli 2013 @ 11:57 |
Gewoon enkel het popup menu gebruiken. | |
OMG | maandag 1 juli 2013 @ 14:50 |
Een mijnenveld? ![]() Ik navigeer altijd door de tabs met de bumpers, dan is het hooguit 1 of 2 keer naar beneden navigeren voor waar ik moet zijn. | |
#ANONIEM | maandag 1 juli 2013 @ 14:56 |
Ok ok, mijnenveld is wellicht wat overdreven, maar er was een tijd dat als je je X360 aanzette dat het eerste actieve veld een reclame was. En het is meerdere malen voorgekomen dat ik de console (per ongeluk) aanzette en dat ik vervolgens (zonder dat ik het in de gaten had, of dat de tv nog uit stond) in de store dingen stond te kopen ![]() Nee geef mij de XMB maar. Clean en netjes. Wellicht wat saai, maar tenminste geen SBS6 Gerard Joling ads op je scherm. [ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 01-07-2013 14:57:01 ] | |
Oscar. | maandag 1 juli 2013 @ 15:24 |
Hoe de neuk kan dat nou weer? Stop jij het pookje dan in je anus terwijl je ballen op de knoppen drukken ![]() ![]() | |
#ANONIEM | maandag 1 juli 2013 @ 15:28 |
![]() Nee mn controllers liggen altijd onder de kussens van de bank en weet ik veel, en dan ga ik op zo'n kussen zitten en dan gaat dat ding aan. En de PS3 die PLIEPT zo lekker, maar die X360 niet dus en dan ga ik shit kopen ![]() | |
Cliffy | maandag 1 juli 2013 @ 15:44 |
Keertje je oren uit laten spuiten fruit als je die windturbine niet aan hoort gaan... ![]() | |
#ANONIEM | maandag 1 juli 2013 @ 15:49 |
![]() Dat is alleen als er een game opstaat. ![]() | |
Pettigrew81 | maandag 1 juli 2013 @ 16:09 |
Ik vind het anders wel makkelijk om direct bij opstarten de deal of the week te zien. Het is inderdaad drukker dan de PS3. Het ideale zou ergens tussen die 2 inzitten. | |
#ANONIEM | maandag 1 juli 2013 @ 16:35 |
Agree | |
Seikcid | maandag 1 juli 2013 @ 16:37 |
Reclame. ![]() | |
Pettigrew81 | maandag 1 juli 2013 @ 16:47 |
Nope een doelgroep. Ze proberen jou immers niet te verkopen. [ Bericht 0% gewijzigd door Pettigrew81 op 01-07-2013 18:05:19 ] | |
Seikcid | maandag 1 juli 2013 @ 16:52 |
Ze proberen mij te verkopen als interessant object aan de adverteerders. Mede daarom heb ik ook geen Facebook. Troep is het. ![]() | |
Tobi-wan | maandag 1 juli 2013 @ 16:58 |
Je kijkt ook geen tv en leest natuurlijk ook geen kranten. | |
Seikcid | maandag 1 juli 2013 @ 17:02 |
Zelden tot nooit nee. Maar goed, dat zijn media waar het een stuk moeilijker is om gepersonaliseerde resultaten te tonen. | |
Ceased2Be | maandag 1 juli 2013 @ 17:55 |
Wat is zijn 'immers'? | |
Pettigrew81 | maandag 1 juli 2013 @ 17:58 |
waarschijnlijk iets met mijn dialect te maken. Sorry ![]() | |
_NZT_ | maandag 1 juli 2013 @ 17:59 |
[ Bericht 38% gewijzigd door _NZT_ op 01-07-2013 18:02:18 ] | |
Pettigrew81 | maandag 1 juli 2013 @ 18:00 |
Ik zie het nu ook ![]() | |
_NZT_ | maandag 1 juli 2013 @ 18:03 |
Het is jou en niet 'jouw'. Jouw geeft een bezitting aan... | |
Pettigrew81 | maandag 1 juli 2013 @ 18:05 |
Dankjewel. | |
Disorder | maandag 1 juli 2013 @ 19:54 |
Don Mattrick vertrekt en gaat naar Zynga:![]() | |
Vault-Boy | maandag 1 juli 2013 @ 20:34 |
Wel ineens toevallig dat die weg gaat bij MS. Werd het hem toch teveel en gaat die nu maar naar Zynga | |
CaasS | maandag 1 juli 2013 @ 20:34 |
Verbaasd me niks dat ie weggaat. De shit die hij heeft veroorzaakt/ over zich heen heeft gekregen kan je nooit meer goed maken. | |
Tain | maandag 1 juli 2013 @ 20:50 |
Dat ze hem nog ergens willen hebben... | |
SherlockHolmes | maandag 1 juli 2013 @ 20:55 |
Toevallig? ![]() ![]() | |
Vault-Boy | maandag 1 juli 2013 @ 20:58 |
Naja al die shit ineens over Xbox One en nu ineens naar Zinga. | |
L3viathan | maandag 1 juli 2013 @ 21:02 |
Zou wel mooi zijn als Mattrick weg is, die kerel heeft echt het charisma van een aardappel | |
SherlockHolmes | maandag 1 juli 2013 @ 21:03 |
Het is logisch dat hij weg is, en dat hij niet stopt met werken ook, want hij wilt zoveel mogelijk geld. | |
G.R.S. | maandag 1 juli 2013 @ 22:11 |
![]() ![]() | |
emokid | maandag 1 juli 2013 @ 22:24 |
Toevallig. Gast. ![]() Bevestigd trouwens: http://kotaku.com/the-man(...)-microsoft-635426652 De drama rondom de Xbox One is nog niet voorbij, zo blijkt maar weer. | |
Disorder | maandag 1 juli 2013 @ 22:27 |
![]() | |
Vault-Boy | maandag 1 juli 2013 @ 22:36 |
Wat nou gast ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Ik vind het gewoon vaag. Begon al niet goed met de Xbox One en hij heeft het gewoon verneukt. En dan lees je vandaag ineens bericht dat die weg gaat en naar Zynga gaat. | |
MMaRsu | maandag 1 juli 2013 @ 22:41 |
Uhm Xbox Live gebruikt Peer 2 Peer matchmaking, je verbindt dus direct met andere consoles. ![]() Xboned lol | |
__Saviour__ | maandag 1 juli 2013 @ 23:02 |
Maar was hij dan ook werkelijk verantwoordelijk voor de hele visie op het DRM systeem? | |
speknek | maandag 1 juli 2013 @ 23:13 |
Nee natuurlijk niet, maar hij heeft wel (mede)gefaald in het verkopen ervan. | |
Tobi-wan | maandag 1 juli 2013 @ 23:59 |
Want gepersonaliseerde reclame is erger dan algemene reclame? | |
Skull-splitter | dinsdag 2 juli 2013 @ 08:34 |
Het agressief debunken van geruchten of keiharde opstelling wat betreft de gewijzigde koers is wat hem genekt heeft, dat ze daarnaast nog steeds geen verhaal hadden werkt niet mee... | |
speknek | dinsdag 2 juli 2013 @ 09:24 |
Ik denk dat als hij/MS z'n verhaal begonnen was met iets als "Bij Microsoft geloven we in een toekomst waarbij games niet langer statische entiteiten zijn, maar groeiende, levende werelden, waar de game zich aanpast aan het spel van de community. Aan een game industrie waarbij de mogelijkheden niet langer begrenst zijn door de beperkingen van de hardware in de console, maar de verwovenheid van de cloud de wereld dichterbij brengt en tegelijkertijd groter en sterker maakt, bla bla blaat" "en daarom zien wij games meer als een constant veranderende, bloeiende service die het nodig maakt dat je altijd verbonden bent met het internet, volg ons alsjeblieft in deze brave new world*". Dan hadden veel meer mensen--natuurlijk lang niet iedereen, maar meer, gedacht 'ja daar vind ik wel wat inzitten, hier heb je mijn consumentenrechten, want ik krijg er duidelijk wat voor terug'. Ik bedoel, we wisten allemaal net zoals bij Diablo en SimCity dat het dikke troep door een mooi gepoetste trechter was, maar het was tenminste een visie, een belofte. Door het niet zo te verpakken werd veel meer duidelijk dat MS er helemaal niet echt iets voor terug had, maar gewoon de gebruiker verder wilde monetariseren. ----- * niet de handigste term in deze omstandigheden. | |
DJ_ | dinsdag 2 juli 2013 @ 13:02 |
not this guy again.. n.a.v. Steve Ballmer volgt Don Mattrick op | |
L3viathan | dinsdag 2 juli 2013 @ 13:49 |
Dat filmpje blijft meesterlijk ![]() Wat een eindbaas is hij daar! | |
DJ_ | donderdag 4 juli 2013 @ 12:43 |
Die zie ik liever op het podium ![]() http://tweakers.net/nieuw(...)-surface-leiden.html | |
Vault-Boy | donderdag 4 juli 2013 @ 13:14 |
Hmmmm http://www.gamekings.tv/n(...)ntie-op-de-gamescom/ | |
rdwilbrink | donderdag 4 juli 2013 @ 15:48 |
ben benieuwd wat ze te melden hebben | |
Skull-splitter | donderdag 4 juli 2013 @ 17:12 |
51 he, 51... Petje af. Maar ALLES is beter dan Steve "Als ik schreeuw dan begrijpen ze me vast beter" Ballmer ![]() | |
Disorder | donderdag 4 juli 2013 @ 22:21 |
Echt een man met liefde voor het vak: http://allthingsd.com/201(...)n-in-the-first-year/ | |
G.R.S. | donderdag 4 juli 2013 @ 22:44 |
Bitch heeft mijn droombaan ![]() ![]() | |
Vaas3 | vrijdag 5 juli 2013 @ 21:49 |
![]() | |
Skull-splitter | vrijdag 5 juli 2013 @ 22:02 |
Jesus, mei wil zijn gifje terug... | |
Notorious_Roy | vrijdag 5 juli 2013 @ 23:33 |
Het klopt niet eens meer ![]() | |
__Saviour__ | vrijdag 5 juli 2013 @ 23:35 |
Over een jaar of zeven kan dat gifje weer. Microsoft's visie is wel degelijk de toekomst. Ze wilden het alleen een generatie te vroeg. | |
Skull-splitter | zaterdag 6 juli 2013 @ 00:00 |
Volgens mij impliceer ik dat ook... | |
Notorious_Roy | zaterdag 6 juli 2013 @ 00:03 |
Ik dacht dat je het enkel over de leeftijd had en het feit dat we die toen duizendmiljoen keer gezien hebben. | |
#ANONIEM | zaterdag 6 juli 2013 @ 02:59 |
Het nog steeds verdedigend 'visie' noemen ook echt ![]() | |
AQuila360 | zaterdag 6 juli 2013 @ 13:38 |
Krijgt de Xbox One ook die nieuwe toffe DirectX dingen? | |
DJ_ | zaterdag 6 juli 2013 @ 17:24 |
Zoals ik 1 pagina terug zei, Ja :p | |
AQuila360 | zaterdag 6 juli 2013 @ 17:32 |
Dan wordt het vetter als PS 4? | |
DJ_ | zaterdag 6 juli 2013 @ 17:33 |
Die krijgt het ook. | |
AQuila360 | zaterdag 6 juli 2013 @ 17:39 |
Hoe kan dat? | |
Notorious_Roy | zaterdag 6 juli 2013 @ 17:49 |
Omdat die ook gewoon op pc-hardware gebouwd is. | |
Mr.44 | zaterdag 6 juli 2013 @ 18:07 |
Omdat software als OpenGL sommige van die functies al heeft (zoals d3d tiled recources wat in principe al 2 jaar mogelijk is en gebruikt werd in Rage.) Daarnaast is het de vraag of het gebruikt gaat worden | |
2Happy4U | zondag 7 juli 2013 @ 23:24 |
![]() | |
KoningStoma | zondag 7 juli 2013 @ 23:50 |
Dat ziet er saai en onhandig uit. | |
2Happy4U | maandag 8 juli 2013 @ 10:13 |
Ach het speelt wel lekker door. Je hoeft de QTE niet eens in te drukken want hij speelt vanzelf maar dan krijg je geen punten. | |
AQuila360 | maandag 8 juli 2013 @ 13:39 |
Dude! | |
2Happy4U | maandag 8 juli 2013 @ 22:19 |
¿ | |
xminator | maandag 8 juli 2013 @ 22:31 |
Damn hoe kan je een goed ogende game zo verneuken, bij iedere kill zo een 'qte' lijkt ontzettend irritant. | |
#ANONIEM | maandag 8 juli 2013 @ 22:58 |
Ik vond t tijdens de conferentie al zaad, maar dit gaat echt nergens over ![]() | |
Notorious_Roy | maandag 8 juli 2013 @ 23:14 |
Maar Fruit, hij loopt een meter naar links! Die game is totaal niet lineair. | |
speknek | dinsdag 9 juli 2013 @ 00:30 |
Ik hoor alleen nog maar "what the hell is wrong with you" ![]() | |
SuperHarregarre | dinsdag 9 juli 2013 @ 02:20 |
Hahahahaha, wat een zaaddevelopers. Je hoeft dus geeneens de knoppen in te drukken en de finishing move wordt automatisch uitgevoerd. ![]() | |
#ANONIEM | dinsdag 9 juli 2013 @ 10:42 |
Deze is ook leuk | |
Vendris | dinsdag 9 juli 2013 @ 14:37 |
Met het terugdraaien van de DRM is de one voor mij en een aantal vrienden, toegegeven, toch een stuk aantrekkelijker geworden weer. Blijft lastig, aan de ene kant de forza franchise, aan de andere kant god of war / uncharted... Voor de rest spelen we bijna allen voornamelijk franchises die op beide consoles uitkomen. Kwa hardware zou ik me sowieso niet zo druk maken, de ps3 en x360 zitten nog verder uit elkaar dan de xb1 en ps4. Uiteindelijk zullen waarschijnlijk beide consoles toch in huis komen (waarvan de 2e tweedehands, over een aantal jaren) maar zoals het er nu uit ziet, mits microsoft geen gekke dingen gaat doen, ga ik toch voor de xb1 bij de launch, mede dankzij forza5. | |
meowingtons | dinsdag 9 juli 2013 @ 16:34 |
Ik vind het prachtig dat ie praat over niet de controle bij de spelers wegtrekken, maar vervolgens zeggen dat je niets hoeft in te drukken... eh, wat? | |
Skull-splitter | dinsdag 9 juli 2013 @ 16:48 |
Viel me ook op. Wat je dan moet zeggen is dat je niet meer gestraft kunt worden als je zo'n scrotum-QTE tegenkomt, maar dat het verder nog steeds gewoon bijna volledig automatisch verloopt. QTE's, I shit them. | |
Ceased2Be | donderdag 11 juli 2013 @ 09:34 |
Grappig; http://www.ign.com/articl(...)om-multiple-consoles Wat zouden hier de restricties in zijn? | |
SpankmasterC | donderdag 11 juli 2013 @ 09:50 |
Het is opzich niets anders dan wat er nu al met de 360 mogelijk is: op je eigen console kan iedereen het spelen, op andermans console alleen als jij ingelogd bent. | |
Notorious_Roy | donderdag 11 juli 2013 @ 10:05 |
Max drie consoles, zoals het nu ook is op je PS3? | |
Ceased2Be | donderdag 11 juli 2013 @ 10:22 |
Ik heb geen PS3 ![]() | |
Vault-Boy | zondag 14 juli 2013 @ 14:52 |
Xbox One komt misschien toch met Family Sharing functie De Family Sharing functie voor op de Xbox One werd een tijdje terug door Microsoft geschrapt (samen met de DRM en always online functies). Microsoft komt misschien toch terug op die beslissing en gaat kijken of de Family Sharing functie alsnog toegepast kan worden op de Xbox One. Marc Whitten, Xbox One chief product officer, heeft bij IGN gemeld dat Family Sharing misschien toch nog terug komt. De kritiek van het schrappen van deze functie houdt Microsoft echter wel bezig meldt Whitten. De voledige quote van Xbox One chief product officer Marc Whitten: “If it’s something that people are really excited about and want, we’re going to make sure that we find the right way to bring it back. A ‘road map’ sort of implies more like ‘on date X it’s back’ than I think exists, but we believe really strongly in how you build a great experience on Xbox One for me as an individual, but also for my family. Family Sharing is a great example of how you do that with content. I think you’re going to see us, both with examples like that and with other things, keep pushing on how that’s something great." http://www.xboxworld.nl/news/19179/ | |
Rossdale | woensdag 17 juli 2013 @ 09:11 |
http://kotaku.com/forza-5-isnt-all-on-the-disc-807808829 Ok dus je hoeft niet meer verplicht online te zijn, maar je moet wel eerst additionele (gratis) DLC downloaden voordat je Forza 5 kunt spelen... dus je moet sowieso eerst verplicht online zijn ![]() Fijn dat het hele always-online gebeuren is geschrapt, maar nu krijg je echt wazige contructies van games die rondom dit hele principe gebouwd zijn ![]() | |
SpankmasterC | woensdag 17 juli 2013 @ 10:29 |
Ja had je kunnen verwachten ja. Ben benieuwd hoe ze het met Titanfall aan gaan pakken, aangezien die ook heel erg gericht is op multiplayer en The Cloud. Misschien wel MP only? Alsnog online verplichting maar dan niet vanuit de xbox zelf maar vanuit de game? | |
Tain | woensdag 17 juli 2013 @ 10:30 |
Titanfall heeft geen SP-campaign, dus ja online only | |
Ceased2Be | woensdag 17 juli 2013 @ 11:14 |
Niet zo heel verwonderlijk als je leverancier zo laat in je development cycle requirements aanpast. Als de disc vol is en deze content zou normaal gestreamed worden zul je toch snel wat anders moeten verzinnen en dan is een Day 1 DLC een stuk makkelijker dan alles om te schrijven zodat het mogelijk op de disc erbij past. | |
Skull-splitter | woensdag 17 juli 2013 @ 17:22 |
Eh, ze hebben nog 3 maanden, als het als DLC kan, kan het ook op de schijf. | |
KoningStoma | woensdag 17 juli 2013 @ 17:38 |
Ik denk niet dat ze die 50g vol hebben. | |
Ceased2Be | woensdag 17 juli 2013 @ 21:54 |
Wat verder gelezen; het gaat schijnbaar vooral om de drivatar(?) data; de virtuele coureurs waar je tegen raced. Dit is data van de beste racers van het moment wat, initieel dus, continue bijgewerkt zou worden. Nu always online geen verplichting is wordt die data uit de beta-tests alsnog op je console gezet puur om de ai van je tegenstanders te zetten. En aan de andere kant zit ik een spel te 'verdedigen' wat me geen reet interesseert ![]() | |
Skull-splitter | woensdag 17 juli 2013 @ 21:56 |
Mwah, ook zonder die DLC moet ie het vast wel doen. Bovendien KAN het makkelijk op schijf meegeperst worden, ik snap het echt niet. | |
Ceased2Be | woensdag 17 juli 2013 @ 22:02 |
Tja, ik papegaai ook maar wat de devs zeggen. Je zit natuurlijk ook nog met persing van de discs enzo te kijken. Als het een launchtitel is voor November zal dat spul begin september geperst moeten worden (grofweg) en heb je nu nog anderhalve maand om een zooi om te coden. Persoonlijk zou ik het dan ook liever op de DLC toer gooien. | |
Skull-splitter | woensdag 17 juli 2013 @ 23:09 |
Moet ie eerst gold zijn, das meestal een paar weken voor lancering van een titel, soms zelfs korter. Valt mee hoor, het is het drukwerk en andere dingen die lang en breed klaarliggen, het persen van de schijven is relatief korte klap. | |
Sala-adin | donderdag 18 juli 2013 @ 21:02 |
Wat een kanker dom idee om geen headset bij de xbox1 te doen, de kinect cam gebruiken voor voicechat ![]() | |
Chevalric | vrijdag 19 juli 2013 @ 08:41 |
Daarom krijg je er nu wel een headset bij. | |
Rossdale | vrijdag 19 juli 2013 @ 08:54 |
Nee toch? Dat was een hoax. http://www.techradar.com/(...)et-after-all-1163768 | |
Pheno | vrijdag 19 juli 2013 @ 08:56 |
Nee, dat is onwaar. Al zouden ze het nog kunnen veranderen, Microsoft is nogal van het veranderen van idee tegenwoordig ![]() | |
Chevalric | vrijdag 19 juli 2013 @ 09:02 |
Oh, dat had ik even gemist ![]() | |
Rossdale | vrijdag 19 juli 2013 @ 09:03 |
Als het goed is komen er adapters waardoor ze wel te gebruiken zijn. Deze mag je wel weer apart aanschaffen uiteraard | |
Skull-splitter | vrijdag 19 juli 2013 @ 09:23 |
Nee, die headset is geweldig ![]() | |
Sala-adin | vrijdag 19 juli 2013 @ 10:20 |
Heb zelf een X360 draadloos headset. Gaat er mij om dat je je teamgenoten via de tv moet horen ipv in je oor. | |
Skull-splitter | vrijdag 19 juli 2013 @ 10:23 |
Of home cinema. Maar vind dat prettiger dan los in mijn oor. Op de PC komt TS ook over mijn gamegeluid heen. Ik zie het probleem niet. | |
Rossdale | vrijdag 19 juli 2013 @ 10:38 |
Ik vind dat echt vet onduidelijk. Als ik nu in een party zet en ik zet mijn mic uit dan hoor je ook continue onduidelijk gewauwel door de speakers. | |
Sala-adin | vrijdag 19 juli 2013 @ 10:41 |
Geweld hoort door je speakers en spraak door een headset | |
SpankmasterC | vrijdag 19 juli 2013 @ 10:47 |
Verschil is hopelijk wel dat Kinect2 wel goede microfoons heeft die mensen niet boven hun hoofd kunnen plaatsen zodat ze tegelijkertijd kunnen gamen, chatten én vla kunnen eten. Nu kan je gewoon vla eten en nog steeds verstaanbaar zijn ![]() | |
emokid | vrijdag 19 juli 2013 @ 11:38 |
Als party chat door je Kinect gaat straks god knows wat je dan allemaal nog meer gaat horen. Elke beweging op de bank of het gekraak van een stoel. Een flinke scheet zit er dan ook niet meer in. | |
Rossdale | vrijdag 19 juli 2013 @ 11:47 |
http://www.gamer.nl/nieuw(...)speelbaar-zonder-dlcHeette dat vroeger niet gewoon "AI" als het gedrag voorgeprogrammeerd was ? ![]() | |
Skull-splitter | vrijdag 19 juli 2013 @ 23:52 |
Succes als je met een koptelefoon speelt ![]() En spraak kan prima door de speakers. | |
Jungle_Jim | zondag 21 juli 2013 @ 11:39 |
http://www.gamespot.com/f(...)e-a-creator-6411758/ | |
CaasS | zondag 21 juli 2013 @ 15:04 |
Over Kinect. Zo vertelde Kenn Lobb (weetje: een van de slechtste guns uit Goldeneye is naar hem vernoemd) dat de Kinect degene herkent die de controller vast heeft. Als de controller wordt door gegeven aan een ander, dan wordt ook automatisch het profiel geladen van de nieuwe speler. Hallo toekomst, fijn dat je er bent! Ook werd er nog wat opgeschept over de trilfunctie, anatomisch correcte zombies en Smartglass, maar Nick Burton van Rare had nog wel iets echt indrukwekkends. De Kinect 2.0 is zo scherp afgesteld dat hij elke plooi in je gezicht kan lezen, en kan kopiëren op een in-game figuur. Inclusief gezichtsuitdrukkingen dus. Daarnaast kan Microsofts all seeing eye ook vingers en handposities herkennen vanaf drie meter afstand. Misschien dat games als Steel Battalion nu wel werken... | |
SpankmasterC | zondag 21 juli 2013 @ 15:27 |
Wederom, dat eerste is geen nieuws, van die controllers is allang bekend, jammer is dat mensen alleen konden zeiken over de DRM en niet konden luisteren naar wat voor andere dingen MS met de Xone van plan is... Ergens wel goed dus dat het opnieuw in het nieuws wordt gebracht. | |
BDIL | woensdag 24 juli 2013 @ 13:47 |
Waar verschilt de Xbox One nu nog met de PS4 ( behalve prijs ) zowel positief als negatief ? Regiovrij, geen DRM en dat online in 24 uur gebeuren meer ( toch ? ![]() | |
BDIL | woensdag 24 juli 2013 @ 13:57 |
![]() USB headsets ![]() | |
Shygirl18 | woensdag 24 juli 2013 @ 13:57 |
Kan je niet lezen ofzo Voordat je reageert In dit topic is plaats voor alles wat met Xbox One te maken heeft. Geen discussies over welke console beter is of over PC gaming. | |
Godtje | woensdag 24 juli 2013 @ 13:57 |
Nep | |
BDIL | woensdag 24 juli 2013 @ 14:01 |
Staat echt op xbox.com ![]() http://www.xbox.com/nl-NL(...)eadsets/chat-headset | |
Keltie | woensdag 24 juli 2013 @ 14:52 |
Zou graag zo'n los aansluitingsblokje zien verschijnen zodat ik m'n Turtlebeach headsetding niet weg hoef te pleuren ![]() | |
Ceased2Be | woensdag 24 juli 2013 @ 14:55 |
Of een nog grotere zodat ik m'n G35 eraan kan hangen ![]() | |
Keltie | woensdag 24 juli 2013 @ 14:57 |
Net gegoogled, maar die heeft gewoon een USB aansluiting? Zou je die dan niet gewoon in kunnen pluggen? Dat Turtlebeachding heeft zo'n klein pinnetje als aansluiting, welke in de X360 controller past ![]() |