Wist niet precies in welke ronde die hiervoor was binnen gekomenquote:
Op sommige plekken druppelt het al, maar er wordt full course rain verwacht binnen een half uur.quote:
maakt het alleen maar mooierquote:Op zaterdag 22 juni 2013 16:56 schreef Jigzoz het volgende:
Regen, en er beginnen al mensen te glijden, zo te zien.
Toyota zegt dat het snel erger gaat worden.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 16:58 schreef Nattekat het volgende:
Het is geen grote regenbui, slechts verdwaalde druppels. Niet genoeg voor regenbanden iig.
ze moeten nog een paar rondjes tot hun stopsquote:Op zaterdag 22 juni 2013 17:00 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Toyota zegt dat het snel erger gaat worden.
Zou voor hun goed uitkomen, ze moeten ook bijna een stop maken.
45-50 seconden geloof ik.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 17:01 schreef Nattekat het volgende:
Heeft iemand een idee hoe veel tijd de koplopers kwijt zijn in de pit?
Ik dacht iets minder dan een minuut.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 17:01 schreef Nattekat het volgende:
Heeft iemand een idee hoe veel tijd de koplopers kwijt zijn in de pit?
twitter:SpencerPumpelly twitterde op zaterdag 22-06-2013 om 17:01:37I really hope Simonson is OK. I hate it when there are no updates. reageer retweet
Duurt wel lang ja. Als een rijder ok is geeft het team meestal wel een update.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 17:03 schreef Sinister-D- het volgende:
Nog steeds niets bekend over de Aston rijder die de SC heeft veroorzaakt in de 3de ronde
twitter:SpencerPumpelly twitterde op zaterdag 22-06-2013 om 17:01:37I really hope Simonson is OK. I hate it when there are no updates. reageer retweet
In dat geval rijden de Audi's virtueel niet meer op 1, 2 en 3.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 17:03 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Ik dacht iets minder dan een minuut.
Van welke zender?quote:
Jawel hoor, de Toyota's kunnen het niet bijhouden.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 17:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
In dat geval rijden de Audi's virtueel niet meer op 1, 2 en 3.
Mooi
Eurosport 2 stream.quote:
Virtueel, dus het blijft niet zo natuurlijk. Het laat wel zien dat ze aan elkaar gewaagd zijn.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 17:06 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Jawel hoor, de Toyota's kunnen het niet bijhouden.
Toyota heeft minder algemene snelheid, maar kan wellicht wat langer door.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 17:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Virtueel, dus het blijft niet zo natuurlijk. Het laat wel zien dat ze aan elkaar gewaagd zijn.
Het voordeel jongen!quote:
10 om 12 ronden tot dusver, dus ja.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 17:08 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Toyota heeft minder algemene snelheid, maar kan wellicht wat langer door.
Dat was ook het recept voor de fantastische 2011 race, toen er maar 10 seconden tussen Audi en Peugeot zat op het eind.
8 ging maar 10 rondjes, maar 7 inderdaad 12.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 17:10 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
10 om 12 ronden tot dusver, dus ja.
Het gevecht Toyota/Audi is strategisch gezien interessanter imho dan Audi/Peugeot tot een paar jaar geleden. Hier krijg je dus te zien welke brandstof de betere is om te gebruiken tijdens lange afstandsraces. Die had je met de 908 HDI Fap niet, omdat het beide diesels waren.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 17:08 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Toyota heeft minder algemene snelheid, maar kan wellicht wat langer door.
Dat was ook het recept voor de fantastische 2011 race, toen er maar 10 seconden tussen Audi en Peugeot zat op het eind.
Mja dat valt ook wel weer mee, de ACO heeft er honderden regels tegenaan gegooid om ze een beetje gelijk te krijgen.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 17:14 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Het gevecht Toyota/Audi is strategisch gezien interessanter imho dan Audi/Peugeot tot een paar jaar geleden. Hier krijg je dus te zien welke brandstof de betere is om te gebruiken tijdens lange afstandsraces. Die had je met de 908 HDI Fap niet, omdat het beide diesels waren.
Zo slecht doet ie anders niet nu. Denk dat zijn kwaliteiten gewoon niet bij de F1 passen.quote:
Dat verschil in tankgrootte speelt natuurlijk ook mee.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 17:15 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Mja dat valt ook wel weer mee, de ACO heeft er honderden regels tegenaan gegooid om ze een beetje gelijk te krijgen.
Die jongen kan er ook weinig aan doen dat Sport1 zo'n povere productie maaktquote:Op zaterdag 22 juni 2013 17:15 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Zo slecht doet ie anders niet nu. Denk dat zijn kwaliteiten gewoon niet bij de F1 passen.
quote:
Dat maakt toch niets uitquote:Op zaterdag 22 juni 2013 17:15 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Mja dat valt ook wel weer mee, de ACO heeft er honderden regels tegenaan gegooid om ze een beetje gelijk te krijgen.
De regels veranderen elk jaar weer, dus zo interessant is het niet. Diesel is gewoon beter omdat zuiniger, de ACO heeft er gewoon een stel regels tegenaan gegooid zodat de benzinemotoren ook mee kunnen doen.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 17:19 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Dat maakt toch niets uitZe hebben toch allebei de keuze om met een zuinige diesel te rijden met kleine tank, of een zuipende benzine met grote tank. En de race zelf bewijst dan welke keuze beter was. Dus niet alleen strategisch, maar ook technisch interessanter dus
Maakt niet uit. Het gaat erom welke techniek binnen de regels beter is.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 17:21 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
De regels veranderen elk jaar weer, dus zo interessant is het niet. Diesel is gewoon beter omdat zuiniger, de ACO heeft er gewoon een stel regels tegenaan gegooid zodat de benzinemotoren ook mee kunnen doen.
Dat snap ik, maar zoals ik al zei veranderen die elk jaar weer, reagerend op de uitslag van het jaar ervoor. Dus wat er nu gebeurt is volgend jaar al niet meer relevant.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 17:23 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Het gaat erom welke techniek binnen de regels beter is.
Ik heb altijd gedacht dat het andersom was.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 17:24 schreef Nattekat het volgende:
Diesel is sneller maar zal sneller naar binnen moeten. Benzine is trager en 'zuiniger'.
Die twee zitten niet vlak bij elkaar.
Maar we racen toch nog niet volgend jaar, dus die stelling gaat ook niet opquote:Op zaterdag 22 juni 2013 17:24 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar zoals ik al zei veranderen die elk jaar weer, reagerend op de uitslag van het jaar ervoor. Dus wat er nu gebeurt is volgend jaar al niet meer relevant.
is ook andersomquote:Op zaterdag 22 juni 2013 17:25 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Ik heb altijd gedacht dat het andersom was.
Dacht ik ookquote:Op zaterdag 22 juni 2013 17:25 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Ik heb altijd gedacht dat het andersom was.
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 17:25 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Ik heb altijd gedacht dat het andersom was.
Voor deze race is het inderdaad leuker dat de twee fabrieken verschillende brandstoffen gebruiken inderdaad.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 17:26 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Maar we racen toch nog niet volgend jaar, dus die stelling gaat ook niet op
Oepsquote:Op zaterdag 22 juni 2013 17:25 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Ik heb altijd gedacht dat het andersom was.
Veel te snel eerst, dat eerste jaar van de Audi R10 was diesel veel te goed gemaakt. Toen reden ze nog met een dikke V12, inmiddels is dat al een V6 geloof ik.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 17:26 schreef TargaFlorio het volgende:
Binnen de regels was diesel sneller gemaakt.
twitter:AudiR18_1 twitterde op zaterdag 22-06-2013 om 17:27:33Full on rain now on pit road. #24LM reageer retweet
Diesel is dus toch beterquote:
Ik hou hoop zolang die nog naar de pits kan. Hopelijk duurt dat niet te lang daar....quote:Op zaterdag 22 juni 2013 17:33 schreef Nattekat het volgende:
Verschrikkelijk zonde... Daar gaat je voordel qua pitstops.
quote:
In de vrije training ook al....quote:Op zaterdag 22 juni 2013 17:34 schreef M90 het volgende:
En weer terug, nice! Kan me alleen niet voorstellen dat dit verder geen problemen gaat opleveren, al de tweede keer deze race dat er iets niet goed zit bij de #7
Maar daar kan Ant in de Toyota ook wat van, getuige vorig jaarquote:Op zaterdag 22 juni 2013 17:34 schreef Fir3fly het volgende:
[..]. Audi is toch wel meer ervaren ook, die dingen gaan echt nooit stuk.
Tenzij ze tegen een Ferrari aanrijden.
twitter:claeseiken twitterde op zaterdag 22-06-2013 om 17:39:53At 18:00 there will be news about Aston #95 and @AllanSimonsen 's situation. #24lm #wec #fiawec #lemans reageer retweet
Hm. Dat klinkt heftig. Dat zal geen bericht zijn dat alles helemaal oké is.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 17:41 schreef Sinister-D- het volgende:
twitter:claeseiken twitterde op zaterdag 22-06-2013 om 17:39:53At 18:00 there will be news about Aston #95 and @AllanSimonsen 's situation. #24lm #wec #fiawec #lemans reageer retweet
Wat is dat op die losse monitor recht?quote:
zo hoort het maar zie geen borrels ( noten) op tafel staanquote:
De Audi-stream. Heb ik hier ook.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 17:54 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Wat is dat op die losse monitor recht?
ik zat ook te denken is dat niet een beetje dom van die lui, straks mogen ze naar huis van porschequote:Op zaterdag 22 juni 2013 17:58 schreef beantherio het volgende:
Hersendode Eurosport-reporter (met cameraman) gaat tijdens de pitstop even aan de geplofte band van die Porsche zitten frunniken en riskeert daarmee dat de auto gediskwalificeerd wordt.
Wat een idioot zeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |