Wat is hier mis mee.quote:
Jazeker. Sommigen wat beter dan anderen.quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:33 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Wat is hier mis mee.
Iedereen kan toch wel zelf nadenken over deze zaken of niet soms.
Ja dat klopt jammer dat ik het moet horen van mensen die dat niet kunnen.quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:41 schreef Perrin het volgende:
[..]
Jazeker. Sommigen wat beter dan anderen.
Nou als we stoppen met vaccineren dan hoeven we waarschijnlijk niet lang te wachten om een onderzoek te kunnen doen onder 1000 mensen.quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:12 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Maar het is toch niet verstandig om je conclusie te trekken op 32 kinderen. Het veel betrouwbaarder om een conclusie te trekken om 1000 mensen en meer.
Dan vallen er een stuk minder doden. als we daar nou eens op bezuinigen.quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:42 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Nou als we stoppen met vaccineren dan hoeven we waarschijnlijk niet lang te wachten om een onderzoek te kunnen doen onder 1000 mensen.
Vast. Maar jij wou een veel groter onderzoek onder besmette zwangere vrouwen maar dat gaat niet lukken vanwege ons vaccinatie programma.quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:43 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Dan vallen er een stuk minder doden. als we daar nou eens op bezuinigen.
Dat kan Rutte wel voor zorgen. Het schraapt van af morgen heel het vaccinatieprogramma. het vind het totaal nutteloze en voelt zich schuldige over al dat vergif in onschuldige lichaampjes.quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:46 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Vast. Maar jij wou een veel groter onderzoek onder besmette zwangere vrouwen maar dat gaat niet lukken vanwege ons vaccinatie programma.
Ok en nu ben ik je kwijt.quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:47 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Dat kan Rutte wel voor zorgen. Het schraapt van af morgen heel het vaccinatieprogramma. het vind het totaal nutteloze en voelt zich schuldige over al dat vergif in onschuldige lichaampjes.
Ik doe iemand na die in de tweede kamer zit en hoe hij zou reageren als ze wel aan ons dachten.quote:
Jij bent een duidelijk voorbeeld dat dat dus blijkbaar niet kanquote:Op woensdag 10 juli 2013 21:33 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Wat is hier mis mee.
Iedereen kan toch wel zelf nadenken over deze zaken of niet soms.
Is maar waar je een voorbeeld in ziet.quote:Op donderdag 11 juli 2013 07:02 schreef June. het volgende:
[..]
Jij bent een duidelijk voorbeeld dat dat dus blijkbaar niet kan
Je hebt je er nooit in verdiept dus je weet niet waar over praat. En de rest van je woorden gaan bij mij in de prullenbak.quote:Op donderdag 11 juli 2013 07:20 schreef Worteltjestaart het volgende:
Ik denk dat het het verstandigst is tribal gewoon lekker te negeren.
Zóveel onzin, over zo'n ernstig onderwerp, het heeft geen zin hem met argumenten te bestrijden.
Zijn domheid kent geen grenzen. En het is bijna zielig dat hij niet begrijpt hoe dom hij is.
Goh, zo denken wij nou ook over jou.quote:Op donderdag 11 juli 2013 09:02 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Je hebt je er nooit in verdiept dus je weet niet waar over praat. En de rest van je woorden gaan bij mij in de prullenbak.
Nee ik ga geen vaccinatie propaganda kijken. Ooit wel eens bij stilgestaan hoe belangrijk tv is in de gedachten en meningen van mensen.quote:Op donderdag 11 juli 2013 09:12 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Goh, zo denken wij nou ook over jou.![]()
En heb je de vijfde dag gezien gisteren, van de EO, met die gehandicapte vrouw wiens ouders ook weigerden haar in te enten toen ze nog een gezond kind was? Wat denk je wat ze van je mening vindt? Of wat zij het liefste had gehad dat haar ouders hadden gedaan?
Idd, het is een groot complot. En natuurlijk ook een grote leugen in de geschiedenisboeken dat vroeger zo veel kinderen overleden aan kinderziektes.quote:Op donderdag 11 juli 2013 09:13 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Nee ik ga geen vaccinatie propaganda kijken. Ooit wel eens bij stilgestaan hoe belangrijk tv is in de gedachten en meningen van mensen.
Bedankt zal ik zeker doen. Je hebt nog nooit een blik geworpen op die site's dus het zijn allemaal vooroordelen van jouw. Je hebt geen idee hoe groot de invloed is van de MSM.quote:Op donderdag 11 juli 2013 09:15 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Idd, het is een groot complot. En natuurlijk ook een grote leugen in de geschiedenisboeken dat vroeger zo veel kinderen overleden aan kinderziektes.
Wend jij je maar lekker tot zweef-en complotsites als jij meent dat je dan wel betrouwbare informatie krijgt.
Wacht, ga jij nou als 17-jarig snotneusje tegen iemand die al bijna 10 jaar in medisch-wetenschappelijk onderzoek zijn brood verdient zeggen, dat ie niet weet waar ie over praat?quote:Op donderdag 11 juli 2013 09:02 schreef tribalwars het volgende:
Je hebt je er nooit in verdiept dus je weet niet waar over praat. En de rest van je woorden gaan bij mij in de prullenbak.
quote:Aantal mazelenpatiënten stijgt verder naar 321
Het aantal meldingen van mazelenpatiënten is in de afgelopen week verder gestegen van 230 naar 321 gevallen.
Een week gelden was het aantal patiënten al gestegen van 161 naar 230. Ten opzichte van vorige week zijn er 8 nieuwe ziekenhuisopnames bijgekomen. Ook is er deze week voor het eerst een besmetting in de regio Twente.
Het RIVM tekent zelf al aan dat er signalen zijn dat dit aantal een "grote onderschatting is van het werkelijk aantal ziektegevallen". Het werkelijke aantal gevallen van mazelen ligt waarschijnlijk stukken hoger, omdat lang niet alle patiënten naar de huisarts stappen. In de regio Zeeland is het aantal besmettingen opvallend toegenomen.
Martijn Alberda en Micha Kat samen door de bocht!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |