Jij bent behoorlijk van de pot gerukt.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 12:23 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Dan help ik graag mee met gaten graven beter dan vergif in mijn lichaam.
waarschijnlijk sterven nog minder dan 1 % aan de mazzelen dus dan hoef ik nog minder gaten te vullen.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 12:23 schreef mootie het volgende:
[..]
Jij bent behoorlijk van de pot gerukt.
Zie je nu zelf eigenlijk wel wat je zegt? Je hebt liever dat er 16000 mensen sterven dan dat je gevaccineerd wordt (wat je overigens al bent).quote:Op vrijdag 12 juli 2013 12:26 schreef tribalwars het volgende:
[..]
waarschijnlijk sterven nog minder dan 1 % aan de mazzelen dus dan hoef ik nog minder gaten te vullen.
0,1 % komt beter in de buurt dan 1 %.
Wat maakt het nou uit als die sterven. Het gaat maar om heel weinig mensen. Dus dan is vaccineren zinloos want ik durf te wedden dat er meer mensen aan de bijwerkingen van de vaccinaties sterven dan aan de mazelen.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 12:29 schreef mootie het volgende:
[..]
Zie je nu zelf eigenlijk wel wat je zegt? Je hebt liever dat er 16000 mensen sterven dan dat je gevaccineerd wordt (wat je overigens al bent).
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 12:26 schreef tribalwars het volgende:
[..]
waarschijnlijk sterven nog minder dan 1 % aan de mazzelen dus dan hoef ik nog minder gaten te vullen.
0,1 % komt beter in de buurt dan 1 %.
Ik durf te wedden dat jij zwakbegaafd bent.quote:want ik durf te wedden dat er meer mensen aan de bijwerkingen van de vaccinaties sterven dan aan de mazelen.
En ik durf te wedden dat je niet kritisch bent.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 12:31 schreef ems. het volgende:
[..]
[..]
Ik durf te wedden dat jij zwakbegaafd bent.
Dude als er iemand niet kritisch is dan ben jij het. Een keertje kritisch kijken naar je eigen (knettergekke) overtuigingen zou je niet misstaan.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 12:32 schreef tribalwars het volgende:
[..]
En ik durf te wedden dat je niet kritisch bent.![]()
![]()
Bekijk het lekker.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 12:30 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Wat maakt het nou uit als die sterven. Het gaat maar om heel weinig mensen. Dus dan is vaccineren zinloos want ik durf te wedden dat er meer mensen aan de bijwerkingen van de vaccinaties sterven dan aan de mazelen.
Dan laat je lekker toch tegen alles vaccineren want mevrouw is bang dat ze dood gaat. als er niet eens 1 % aan overlijdt dan is het niet nuttig om te vaccineren dat is het zo wie zo al niet maar dat is een andere verhaal.quote:
Ga eens weg met die 1%, je hebt geen flauw idee hoeveel mensen dat zijn.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 12:40 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Dan laat je lekker toch tegen alles vaccineren want mevrouw is bang dat ze dood gaat. als er niet eens 1 % aan overlijdt dan is het niet nuttig om te vaccineren dat is het zo wie zo al niet maar dat is een andere verhaal.
Jammer genoeg wel.quote:
Wat maakt het uit, het is niet eens 1% van de bevolking. Helegaar niemand eigenlijk.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 12:46 schreef Copycat het volgende:
Misschien je kinderen niet vaccineren. Hopelijk krijgen ze dan nooit dodelijke of mismakende ziektes. En zo wel, hoop ik dat jij er niet te veel verdriet van krijgt.
Voor het grotere goed.
Je zal die twee randdebielen op je schoolplein hebben rondlopen en filmen.....quote:Op donderdag 11 juli 2013 18:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
Martijn Alberda en Micha Kat samen door de bocht!
Jij hebt je ingelezen, zeg je.... hoeveel kinderen overlijden jaarlijks als gevolg van het vaccinatieprogramma van het RIVM?quote:Op donderdag 11 juli 2013 22:06 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Om hoeveel levens zou het gaan. Mensen bouwen ook een natuurlijk weerstand op ooit wel eens aan gedacht. Ik schat dat we het over een paar duizend doden hebben dat is niet eens in project dus waar maken we ons uberhaupt zorgen over. Er vallen waarschijnlijk meer doden door de bijwerkingen van vaccinaties dan de mensen die niet vaccineren.
Ik had niet door dat het die 2 waren toen ik dat filmpje posttequote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je zal die twee randdebielen op je schoolplein hebben rondlopen en filmen.....
Mag dat trouwens wel? Volgens mij is een schoolplein geen openbaar terrein.
Ik ben blij dat ik het gezien heb, nou weet ik iig ook hoe Alberda er uitziet.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:12 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ik had niet door dat het die 2 waren toen ik dat filmpje postte
1 % is geen probleem?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 12:40 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Dan laat je lekker toch tegen alles vaccineren want mevrouw is bang dat ze dood gaat. als er niet eens 1 % aan overlijdt dan is het niet nuttig om te vaccineren dat is het zo wie zo al niet maar dat is een andere verhaal.
Die durf ik wel aan. Voor hoeveel wedden we?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 12:30 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Wat maakt het nou uit als die sterven. Het gaat maar om heel weinig mensen. Dus dan is vaccineren zinloos want ik durf te wedden dat er meer mensen aan de bijwerkingen van de vaccinaties sterven dan aan de mazelen.
Dito!quote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:25 schreef DonJames het volgende:
[..]
Die durf ik wel aan. Voor hoeveel wedden we?
En 1% van de bevolking dood laten gaan terwijl dat zo makkelijk en veilig te voorkomen is vind je wel een goed idee?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 10:42 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Maar het is ook helemaal niet nodig om te vaccineren tegen in ziekte waar niet eens 1 % van de bevolking dood aan gaat.
Laat ik het zo formuleren: daar heeft hij geen moeite mee.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:39 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
En 1% van de bevolking dood laten gaan terwijl dat zo makkelijk en veilig te voorkomen is vind je wel een goed idee?
Laten we het eens omdraaien dan. Vanaf welk punt vind je het dan wel nodig om te vaccineren?
Dan moet hij dat gewoon zeggen, en niet het "gevaar" van vaccineren als nog groter neerzetten.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:55 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Laat ik het zo formuleren: daar heeft hij geen moeite mee.
Oh maar dat zegt hij ook:quote:Op vrijdag 12 juli 2013 17:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan moet hij dat gewoon zeggen, en niet het "gevaar" van vaccineren als nog groter neerzetten.
Als 1% van de kinderen zou overlijden aan vaccinaties dan was het hele programma allang stopgezet.
Wat een waardeloos argument. geeft wel je niveau aan.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 17:45 schreef Copycat het volgende:
Maak je druk om de illuminti!
En om de bogeyman!
Maar goed, hoeveel mensen sterven er in Nederland als gevolg van vaccinaties? Dat vind ik wel een interessant punt.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 17:49 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Wat een waardeloos argument. geeft wel je niveau aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |