Hoiquote:
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 15:43 schreef MarxRutte het volgende:
@2
waarom die emoticon erachter?
Waar is dat in hemelsnaam voor nodig ;s
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 15:41 schreef MarxRutte het volgende:
Ze zijn overal snel bij en geven van alles een realistisch beeld
Leer quoten.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 15:51 schreef MarxRutte het volgende:
@18
ik betreur ten zeerste dat u met de Telegraaf zulke vuige dingen doet
schaam u!
Hey, dankje dat je me eraan herinnert! Kan ik gelijk even kijken of ze een nieuw filmpje heeft geüpload!quote:Op zaterdag 22 juni 2013 15:52 schreef Aberkullie het volgende:
God god is Gerda nu terug in Telegraafvorm
No nergens te bekennen.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 15:55 schreef Waarom... het volgende:
[..]
Hey, dankje dat je me eraan herinnert! Kan ik gelijk even kijken of ze een nieuw filmpje heeft geüpload!
quote:Telegraaf schorst sterverslaggever na gelogen verhaal moslimwijk (22-09-2011)
Koolhoven had een artikel verzonnen. Een Rotterdamse 'moslimwijk' zou 'in shock' zijn omdat er een 'fetisjstudio' was gevestigd. Hij zou het artikel hebben geschreven als een vriendendienst aan Rob Heilbron, eigenaar van lingeriemerk Sapph. Heilbron had een zakelijk conflict met de fotograaf van de studio.
..
Koolhoven schrijft op het scherp van de snede. De Raad voor de Journalistiek behandelde in totaal zestien klachten over zijn artikelen. Daarvan zijn er elf gegrond en drie deels gegrond verklaard. De Telegraaf erkent het journalistieke controleorgaan overigens niet.
Weet je ook waar ze het nieuws vandaan halen en welke mensen ze beschermen.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 15:41 schreef MarxRutte het volgende:
Zoals een groot deel van onze kikkerlandje lees ik met alle plezier de Telegraaf!
Ze zijn overal snel bij en geven van alles een realistisch beeld, zonder dat linkse draaigedoe!
Ik zat eens op dit forum rond te neuzen en het viel mij op dat er flink wordt gehaat op de Telegraaf.
Ik vind dit heel jammer, want het is de beste krant van ons landje!
nikonlover.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 16:04 schreef Dubbeldrank het volgende:
En toch weet ik bijna wel zeker dat iemand in dit topic wel een Telegraaf thuis heeft liggen...
De telegraaf had net zo goed alleen maar plaatjes kunnen doen ipv tekst schrijvenquote:Op zaterdag 22 juni 2013 16:06 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Dit. Telegraaf: de krant van Tokkie Nederland.
Die mensen die de telegraaf lezen geloven het dan nog maakt niet uit wat je ze voorschotel.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 16:07 schreef aequus het volgende:
[..]
De telegraaf had net zo goed alleen maar plaatjes kunnen doen ipv tekst schrijven
Heb je die aflevering daarover van Zembla ook gezien?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 16:01 schreef doppelgänger het volgende:
Dat de Telegraaf een waardeloze krant is blijkt oa. wel uit dit soort strapatsen
[..]
Ik heb het boek 'Het geheim van De Telegraaf' hier liggen. Telt dat ook?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 16:04 schreef Dubbeldrank het volgende:
En toch weet ik bijna wel zeker dat iemand in dit topic wel een Telegraaf thuis heeft liggen...
Natuurlijk niet, alleen the real deal telt.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 16:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb het boek 'Het geheim van De Telegraaf' hier liggen. Telt dat ook?
https://www.uitgeverijboo(...)graaf_9789085067658/
Heeft niks met de PVV te maken,ik vind de PVV wel sympatiek,maar moet niks hebben van de Telegraaf!quote:Op zaterdag 22 juni 2013 16:06 schreef Rezania het volgende:
KLB / Het gedrocht dat de EU heet.
TS is een PVV-tikkie.
Ik lees het als ik op vakantie ben in het buitenlandquote:Op zaterdag 22 juni 2013 16:04 schreef Dubbeldrank het volgende:
Zijn je vakanties zo saai dat je wat sensatie nodig hebt?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 16:41 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Ik lees het als ik op vakantie ben in het buitenland
Daar kan ik de meeste kranten wel krijgen, en zo niet dan kan ik ze via het net nog altijd lezen.
Heel raar, en waarschijnlijk ook hypocriet. In het normale dagelijkse leven loop ik met de grootst mogelijke boog om de Telegraaf heen, maar op vakantie vind ik het leuk lezen
of een matige troll om ons vuige uitspraken over de kwaliteitskrant van wakker Nederland te laten doen.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 16:54 schreef Wespensteek het volgende:
Het leuke aan de telegraaf zijn die oerdomme reacties onder bepaalde artikelen van mensen die dat erg serieus menen. TS zal zich er inderdaad helemaal thuis voelen.
omdat we nog veel kinderen en kleinkinderen van NSB'ers hier rond hebben lopenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 09:35 schreef CarbonC het volgende:
Waarom is die "krant" eigenlijk zo populair?
Of het nou waar is of niet inderdaad.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 09:40 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik snap al die haat niet, het is een krant die regelmatig zelf het nieuws maakt.
De waarheid was ook ooit een krant.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 09:41 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Of het nou waar is of niet inderdaad.
Een rode?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 09:42 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
En een nummer van Marco "Kabeltrui" Borsato..
Het geeft je de mening zonder dat je erover na hoeft te denken.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 09:35 schreef CarbonC het volgende:
Waarom is die "krant" eigenlijk zo populair?
Het is ook knap vermoeiend om overal steeds maar weer een mening over te hebben.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 09:43 schreef jogy het volgende:
[..]
Het geeft je de mening zonder dat je erover na hoeft te denken.
Dat witte is voor watjes.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 09:44 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Nee, een witte. Vandaag is rood, niet de trui.
Verdomme ik heb dat nummer in m'n hoofd,quote:Op dinsdag 25 juni 2013 09:46 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het is ook knap vermoeiend om overal steeds maar weer een mening over te hebben.
Volgens mij ben ik nog 1x hoy vergeten maar weet dat niet zeker.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 09:47 schreef Unmountable het volgende:
[..]
Verdomme ik heb dat nummer in m'n hoofd,
Schip ahoy hoy hoy
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 09:50 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik nog 1x hoy vergeten maar weet dat niet zeker.
Frank snapt 'tquote:Op dinsdag 25 juni 2013 09:48 schreef Frank_Drebin het volgende:
Handig als je het IQ van een walnoot hebt en toch op de hoogte wil zijn van de ontwikkelingen in de wereld. Geen moeilijke woorden, opgeleukt met wat irrelevante roddel en achterklap.
Het zal wel een medewerker van Sanoma zijn die probeert de reputatie van De Telegraaf wat op te lappen.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 09:34 schreef jogy het volgende:
En waarom doe je zo nuijerig? Dat is gewoon vreemd.
Waarschijnlijk is zijn salaris hoger dan Rutte en lult nog slapper.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 09:54 schreef t-8one het volgende:
woningcorporatiemeneer
Vandaag op de FP van de telegraaf.nl
Komop, das toch geen serieus woord?
JONGE, JEI MOET NIET ZO ELITAIR DOEN MET JE DURE WOORDEN ALS "MEDEWERKER", MET JE GRACHTENGORDELKOP.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 09:54 schreef t-8one het volgende:
woningcorporatiemeneer
Vandaag op de FP van de telegraaf.nl
Komop, das toch geen serieus woord?
In mijn geval vooral voor mijn omgevingquote:Op dinsdag 25 juni 2013 09:46 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het is ook knap vermoeiend om overal steeds maar weer een mening over te hebben.
Zolang ze niet vluchten dan kan het nog.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 10:02 schreef jogy het volgende:
[..]
In mijn geval vooral voor mijn omgeving.
Het is echt bizar dat ze zich primair op het geven van nieuwsfeiten blijven richten, terwijl ze juist die strijd nooit kunnen winnen omdat kranten per definitie het nieuws van gisteren printen. Een vreselijke verspilling van het talent dat op al die redacties rondloopt.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 10:13 schreef Piet_Piraat het volgende:
Het is niet voor niks dat de kranten in NL op sterven na dood zijn.
Soms komen ze nog met nieuwe informatie op de internetsite maar meestal lopen ze hopeloos achter.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 10:17 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het is echt bizar dat ze zich primair op het geven van nieuwsfeiten blijven richten, terwijl ze juist die strijd nooit kunnen winnen omdat kranten per definitie het nieuws van gisteren printen. Een vreselijke verspilling van het talent dat op al die redacties rondloopt.
De websites van Nederlandse kranten zijn volstrekt visieloos. Ze hebben alleen maar wat online gegooid omdat ze het idee hadden dat dat moest en dat ze niet achter konden blijven, niet omdat ze daadwerkelijk een website wilden runnen.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 10:19 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Soms komen ze nog met nieuwe informatie op de internetsite maar meestal lopen ze hopeloos achter.
Het is inderdaad treurig dat SBS6 met Hart van Nederland het nog beter doet.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 10:37 schreef Tijn het volgende:
[..]
De websites van Nederlandse kranten zijn volstrekt visieloos. Ze hebben alleen maar wat online gegooid omdat ze het idee hadden dat dat moest en dat ze niet achter konden blijven, niet omdat ze daadwerkelijk een website wilden runnen.
Ik denk dat er wel gedelijk een rol is weggelegd voor journalisten in deze maatschappij, maar dat is niet het overschrijven van de ANP-nieuwsrol en dat een dag later op een papiertje bezorgen.
Volgens mij doen ze dat met opzet, dat hele lelijke zetten.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 10:09 schreef RM-rf het volgende:
vergeleken met échte Tabloids is de Telegraaf nog altijd een saaie (en erg lelijk gezette) Leeskrant
En lang ging dat goed maar dat blijft niet duren.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 10:44 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Volgens mij doen ze dat met opzet, dat hele lelijke zetten.
De Telegraaf springt er tussen wél goed gezette kranten natuurlijk wel uit.
De Naziletters gebruiken ze nu al een jaar of 80 met succes, waarom veranderen?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 10:49 schreef Piet_Piraat het volgende:
En lang ging dat goed maar dat blijft niet duren.
Het ging goed toen mensen daadwerkelijk kranten kochten om aan nieuws te komen. Nu werkt de tactiek van afsteken bij de rest niet meer omdat niemand überhaupt een blik in het krantenrek werpt.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 10:49 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
En lang ging dat goed maar dat blijft niet duren.
Omdat alleen nog een groep mensen die ergens voor de jaren 60 geboren zijn nog een krant lezen?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 10:50 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
De Naziletters gebruiken ze nu al een jaar of 80 met succes, waarom veranderen?
Ik zit nog steeds liever zaterdag met een weekendkrant aan tafel dan met mijn telefoon of een tablet.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 10:52 schreef Tijn het volgende:
Het ging goed toen mensen daadwerkelijk kranten kochten om aan nieuws te komen. Nu werkt de tactiek van afsteken bij de rest niet meer omdat niemand überhaupt een blik in het krantenrek werpt.
Het laatste nieuws staat sneller op internet dan kranten het kunnen brengen.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 10:52 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het ging goed toen mensen daadwerkelijk kranten kochten om aan nieuws te komen. Nu werkt de tactiek van afsteken bij de rest niet meer omdat niemand überhaupt een blik in het krantenrek werpt.
1x per week een krant kopen , kunnen ze niet van bestaan.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 10:57 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ik zit nog steeds liever zaterdag met een weekendkrant aan tafel dan met mijn telefoon of een tablet.
Desalniettemin is het grote publiek niet langer geïnteresseerd in kranten voor hun dagelijkse nieuwsvoorziening. Op de enkeling die af en toe nog een weekendkrant leest kunnen de kranten niet overleven.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 10:57 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ik zit nog steeds liever zaterdag met een weekendkrant aan tafel dan met mijn telefoon of een tablet.
Dat snap ik, vind ik wel jammer, de meeste kranten bieden een stuk meer duiding en diepgang dan wat je op internet vindt.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 11:01 schreef Tijn het volgende:
Desalniettemin is het grote publiek niet langer geïnteresseerd in kranten voor hun dagelijkse nieuwsvoorziening. Op de enkeling die af en toe nog een weekendkrant leest kunnen de kranten niet overleven.
Mwah, op zaterdag misschien maar de rest van de week niet.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 11:04 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Dat snap ik, vind ik wel jammer, de meeste kranten bieden een stuk meer duiding en diepgang dan wat je op internet vindt.
Zeker wel, als je een kwaliteitskrant koopt tenminste. Dus geen regionaal dagblaadje of iets als het AD.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 11:05 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Mwah, op zaterdag misschien maar de rest van de week niet.
En wat is dan een kwaliteitskrant?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 11:06 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Zeker wel, als je een kwaliteitskrant koopt tenminste. Dus geen regionaal dagblaadje of iets als het AD.
NRC bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 11:07 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
En wat is dan een kwaliteitskrant?
Tja eruit springen doen ook andere goede Tabloids... maar die pakken dat gewoon aan met pakkende koppen en goede beelden...quote:Op dinsdag 25 juni 2013 10:44 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Volgens mij doen ze dat met opzet, dat hele lelijke zetten.
De Telegraaf springt er tussen wél goed gezette kranten natuurlijk wel uit.
NTBquote:
Ik heb hier het boek honderd jaar de Telegraaf liggen,speciale uitgave voor personeel en goede klanten .quote:Op zaterdag 22 juni 2013 16:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb het boek 'Het geheim van De Telegraaf' hier liggen. Telt dat ook?
https://www.uitgeverijboo(...)graaf_9789085067658/
Actuele documentaire De Telegraaf is al tientallen jaren de meest gelezen krant van Nederland. Het dagblad heeft grote invloed op de publieke opinie en kan mensen maken en breken. Maar is alles dat ze schrijven echt waar?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 15:41 schreef MarxRutte het volgende:
Zoals een groot deel van onze kikkerlandje lees ik met alle plezier de Telegraaf!
Ze zijn overal snel bij en geven van alles een realistisch beeld, zonder dat linkse draaigedoe!
Ik zat eens op dit forum rond te neuzen en het viel mij op dat er flink wordt gehaat op de Telegraaf.
Ik vind dit heel jammer, want het is de beste krant van ons landje!
das bild heeft tenminste nog naakte vrouwen in de krant staanquote:Op woensdag 26 juni 2013 00:32 schreef Frankcofrank het volgende:
Telegraaf![]()
bild![]()
![]()
![]()
ik lees liever de Gelderlander of nu.nl
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:55 schreef Molleman het volgende:
De Telegraaf is niet elitair genoeg voor mij.
haha dat is idd waar, maar wat een sensatiekrant zeg, ongelovelijkquote:Op woensdag 26 juni 2013 20:49 schreef slangpie het volgende:
[..]
das bild heeft tenminste nog naakte vrouwen in de krant staan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |