Hoiquote:
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 15:43 schreef MarxRutte het volgende:
@2
waarom die emoticon erachter?
Waar is dat in hemelsnaam voor nodig ;s
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 15:41 schreef MarxRutte het volgende:
Ze zijn overal snel bij en geven van alles een realistisch beeld
Leer quoten.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 15:51 schreef MarxRutte het volgende:
@18
ik betreur ten zeerste dat u met de Telegraaf zulke vuige dingen doet
schaam u!
Hey, dankje dat je me eraan herinnert! Kan ik gelijk even kijken of ze een nieuw filmpje heeft geüpload!quote:Op zaterdag 22 juni 2013 15:52 schreef Aberkullie het volgende:
God god is Gerda nu terug in Telegraafvorm
No nergens te bekennen.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 15:55 schreef Waarom... het volgende:
[..]
Hey, dankje dat je me eraan herinnert! Kan ik gelijk even kijken of ze een nieuw filmpje heeft geüpload!
quote:Telegraaf schorst sterverslaggever na gelogen verhaal moslimwijk (22-09-2011)
Koolhoven had een artikel verzonnen. Een Rotterdamse 'moslimwijk' zou 'in shock' zijn omdat er een 'fetisjstudio' was gevestigd. Hij zou het artikel hebben geschreven als een vriendendienst aan Rob Heilbron, eigenaar van lingeriemerk Sapph. Heilbron had een zakelijk conflict met de fotograaf van de studio.
..
Koolhoven schrijft op het scherp van de snede. De Raad voor de Journalistiek behandelde in totaal zestien klachten over zijn artikelen. Daarvan zijn er elf gegrond en drie deels gegrond verklaard. De Telegraaf erkent het journalistieke controleorgaan overigens niet.
Weet je ook waar ze het nieuws vandaan halen en welke mensen ze beschermen.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 15:41 schreef MarxRutte het volgende:
Zoals een groot deel van onze kikkerlandje lees ik met alle plezier de Telegraaf!
Ze zijn overal snel bij en geven van alles een realistisch beeld, zonder dat linkse draaigedoe!
Ik zat eens op dit forum rond te neuzen en het viel mij op dat er flink wordt gehaat op de Telegraaf.
Ik vind dit heel jammer, want het is de beste krant van ons landje!
nikonlover.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 16:04 schreef Dubbeldrank het volgende:
En toch weet ik bijna wel zeker dat iemand in dit topic wel een Telegraaf thuis heeft liggen...
De telegraaf had net zo goed alleen maar plaatjes kunnen doen ipv tekst schrijvenquote:Op zaterdag 22 juni 2013 16:06 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Dit. Telegraaf: de krant van Tokkie Nederland.
Die mensen die de telegraaf lezen geloven het dan nog maakt niet uit wat je ze voorschotel.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 16:07 schreef aequus het volgende:
[..]
De telegraaf had net zo goed alleen maar plaatjes kunnen doen ipv tekst schrijven
Heb je die aflevering daarover van Zembla ook gezien?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 16:01 schreef doppelgänger het volgende:
Dat de Telegraaf een waardeloze krant is blijkt oa. wel uit dit soort strapatsen
[..]
Ik heb het boek 'Het geheim van De Telegraaf' hier liggen. Telt dat ook?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 16:04 schreef Dubbeldrank het volgende:
En toch weet ik bijna wel zeker dat iemand in dit topic wel een Telegraaf thuis heeft liggen...
Natuurlijk niet, alleen the real deal telt.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 16:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb het boek 'Het geheim van De Telegraaf' hier liggen. Telt dat ook?
https://www.uitgeverijboo(...)graaf_9789085067658/
Heeft niks met de PVV te maken,ik vind de PVV wel sympatiek,maar moet niks hebben van de Telegraaf!quote:Op zaterdag 22 juni 2013 16:06 schreef Rezania het volgende:
KLB / Het gedrocht dat de EU heet.
TS is een PVV-tikkie.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |