Tssss, doe normaal.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 14:40 schreef JaniesBrownie het volgende:
Kan ik het maken om tegen hem te zeggen dat ik niet wil dat hij nog zonder mij gaat? Liefst helemaal niet eigenlijk, maar dat is zo lullig en z'n ABO loopt nog zeker drie maanden...![]()
Geef haar je pa's nummerquote:Op zaterdag 22 juni 2013 14:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik vertrouw hém wel, maar háár niet!
quote:
Jahoor, lekker geloofwaardig.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 14:44 schreef Fascination het volgende:
Zeg tegen haar baas dat ze je vriend heeft aangerand en zorg dat ze wordt ontslagen. Opgelost, slotje.
dat kán toch!quote:Op zaterdag 22 juni 2013 14:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Jahoor, lekker geloofwaardig.
Neem het recht in eigen handen en vermoord die hoer. Hoe durft ze. Omg, ik zou het niet hier bij laten. Hebbie hulp nodig?!quote:Op zaterdag 22 juni 2013 14:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat kán toch!
Ik weet t gewoon even niet meer ...vind t zo erg dat dit nog wel als een goed idee klinkt
maar ze heeft nog niks gedaan! Dat vind ik een beetje grof.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 14:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Neem het recht in eigen handen en vermoord die hoer. Hoe durft ze. Omg, ik zou het niet hier bij laten. Hebbie hulp nodig?!
Edit: Met hulp bedoel ik geen psychische hulp, maar of ik je kan helpen met het omleggen van dat wijf.![]()
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 14:50 schreef Fascination het volgende:
[ afbeelding ] Ik wil trouwens even vermelden dat ts zich momenteel nakend in bad begeeft. [ afbeelding ]
Nog niks nee, nog niet. Wat jij wil, ik wacht het volgende topic af, waarin je klaagt over je ex.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 14:52 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
maar ze heeft nog niks gedaan! Dat vind ik een beetje grof.
Waarom zou ze er anders naar vragen?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 14:55 schreef Macrador het volgende:
Vragen of of hij morgen ook komt = hem willen?
Klantvriendelijk zijn en geld verdienen?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 14:55 schreef Fascination het volgende:
[..]
Waarom zou ze er anders naar vragen?
Lijkt me erg onwaarschijnlijk.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 14:58 schreef Macrador het volgende:
[..]
Klantvriendelijk zijn en geld verdienen?
waarom zou ze hem anders willen zien?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 14:55 schreef Macrador het volgende:
Vragen of of hij morgen ook komt = hem willen?
Waarom vraag jij zoiets nooit aan mij? :squote:Op zaterdag 22 juni 2013 14:55 schreef Fascination het volgende:
[..]
Waarom zou ze er anders naar vragen?
Nu is het al hem willen zien in plaats van gewoon vragen of die morgen ook komt.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 15:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
waarom zou ze hem anders willen zien?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |