Dit.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:14 schreef Nibb-it het volgende:
Al dat geklooi met whitelists overal, ik ga wel wasteland spelen.
Wasteland is wel even lekker zo nu en dan, maar een kill geeft daar wel minder voldoeningquote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:14 schreef Nibb-it het volgende:
Al dat geklooi met whitelists overal, ik ga wel wasteland spelen.
Ze krijgen alleen de engine mee en de rest stampen ze zelf uit de grond. Snap niet dat je echt wilt dat een ander bedrijf het gaat overnemen.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:09 schreef ems. het volgende:
Prachtig spel, maar ik hoop nog steeds dat het concept een keer wordt opgepakt door een ander bedrijf. Standalone of niet, je blijft gewoon zien dat het een mod is die nooit echt "optimaal geoptimaliseerd" gaat worden tenzij het opnieuw from scratch wordt gemaakt.
wat?quote:
wat?quote:
waar zag je dat?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:27 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Dat ga je toch niet installeren man
Steam?quote:
Het duurt lang, zombies zijn nog steeds knudde, talloze bugs. Ik vind het nogmaals absoluut geen slecht spel, ik denk alleen dat het veel beter kan. Zeker als het een ontwikkelaar met talent en vooral budget betreft.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 19:52 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Ze krijgen alleen de engine mee en de rest stampen ze zelf uit de grond. Snap niet dat je echt wilt dat een ander bedrijf het gaat overnemen.
Dat weet ik ook niet. Maar daar ga ik vanuit aan de hand van de devdiaries en in het verleden behaalde resultaten. Uiteraard kan het allemaal meevallen, doch lijkt dat me sterk.quote:Je hebt nog amper gameplay, op de devdiaries na, gezien. Netjes dat je al weet dat het nooit 'optimaal geoptimaliseerd' gaat worden.
wat danquote:
Jij hebt al van de beta mogen spelen of iets? Hoe weet je dit allemaal?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 21:08 schreef ems. het volgende:
[..]
Het duurt lang, zombies zijn nog steeds knudde, talloze bugs. Ik vind het nogmaals absoluut geen slecht spel, ik denk alleen dat het veel beter kan.
Devblogsquote:Op zaterdag 22 juni 2013 22:09 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Jij hebt al van de beta mogen spelen of iets? Hoe weet je dit allemaal?
Ja.quote:EDIT: We hebben het wel over de standalone he? Zoals je in je eerste post aangaf.
Gedeeltelijk mee eens, omdat het een mod is vind ik het acceptabel dat het allemaal wat minder is. Maar bij de stand alone moet alles wel vloeiend lopen.quote:Op maandag 24 juni 2013 23:38 schreef Disorder het volgende:
Ach. De beleving van dayZ heeft voor mij altijd voorrang gehad op de graphics, animaties, etc.
Dat sowieso. De gameplay an sich is subliem. Maar de beleving voor mij was toch ook wel deels dat je omringd bent door zombies. En als die zombies dan niet goed uitgewerkt zijn en eigenlijk niets anders zijn dan 'vervelende pixels' waar je af en toe rekening mee moet houden gaat de beleving ook omlaag. Al met al vind ik dat de zombies een evengroot deel van de spelervaring moeten zijn als andere spelers, en dat is nog niet echt het geval.quote:Op maandag 24 juni 2013 23:38 schreef Disorder het volgende:
Ach. De beleving van dayZ heeft voor mij altijd voorrang gehad op de graphics, animaties, etc.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |