Ga jij naar dat partijtje? Je kunt Jair toch over de schutting gooien?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 11:54 schreef iamredleader het volgende:
Vanmiddag verjaarspartijtje buurjongen, die is 4 geworden. Eind vd middag jaar Den Haag, vanavond met broers en neven naar de nieuwe Star Trek
Zou eventueel gisteren naar Star Trek gegaan zijn maar was dermate moe dat ik halverwege de film in slaap gevallen zou zijn. Nu misschien vrijdag.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 11:54 schreef iamredleader het volgende:
Vanmiddag verjaarspartijtje buurjongen, die is 4 geworden. Eind vd middag jaar Den Haag, vanavond met broers en neven naar de nieuwe Star Trek
Dinsdag!quote:Op zaterdag 22 juni 2013 12:37 schreef Lotusss het volgende:
Wachtend op de zon in Cadzand (of all places).
Uitwaaien op het strand.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:12 schreef _Ophelia_ het volgende:
Gelukkig is strand ook tof bij minder weer.
Zee is tofquote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:12 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Dinsdag!![]()
[ afbeelding ]
Gelukkig is strand ook tof bij minder weer.
En dan met warme chocomel schuilen tegen de regen.quote:
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:19 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
En dan met warme chocomel schuilen tegen de regen.![]()
Otje moet dringend naar het strand heb ik zojuist besloten.
Tja.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 12:37 schreef Lotusss het volgende:
Wachtend op de zon in Cadzand (of all places).
Hier ook een wederhelft die daar niet van houdt. .quote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:22 schreef _Ophelia_ het volgende:
Zo jammer dat ik een wederhelft uitzocht met slechte knieën die niet van lange wandelingen op het strand () en fietstochten houdt.
Als je een keer een lange wandeling op het strand wil maken en je zoekt iemand om mee te gaan laat het maar wetenquote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:22 schreef _Ophelia_ het volgende:
Zo jammer dat ik een wederhelft uitzocht met slechte knieën die niet van lange wandelingen op het strand () en fietstochten houdt.
mooiquote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:41 schreef Soempie het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Net voor M. gekocht, voor als we gaan wandelen in de vakantie.
Slim! Goede fabrikant van wapens.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:41 schreef Soempie het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Net voor M. gekocht, voor als we gaan wandelen in de vakantie.
Het is niet de bedoeling dat hij ermee gaat gooien!quote:
Eens. Schieten is makkelijker.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:53 schreef Soempie het volgende:
[..]
Het is niet de bedoeling dat hij ermee gaat gooien!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |