Hmmm klopt. Ik kan er mijn vinger ook niet opleggen. Zal wel verwijderen van overtollig ooglid-vel zijn dan. Sommige mensen hebben daar meer last van dan anderen. (Hennie Huisman bijv... sinds de verwijdering kijkt-ie permanent verbaasd/manischquote:Op maandag 4 november 2013 12:37 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Die wenkbrauwen staan toch nog even hoog?
Nee. Ik dacht dat dat boeken waren? Die ik ook niet heb gelezen overigens.quote:Op maandag 4 november 2013 12:35 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ken je de Bridget Jones-films niet?
De Bridget Jones-films waren de verfilmingen van de boeken.quote:Op maandag 4 november 2013 12:42 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nee. Ik dacht dat dat boeken waren? Die ik ook niet heb gelezen overigens.
je mist er niks aan, trouwensquote:Op maandag 4 november 2013 12:42 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nee. Ik dacht dat dat boeken waren? Die ik ook niet heb gelezen overigens.
Het karakteristieke is weg, maar ze is imho nog wel herkenbaar en ziet er frisser uit, Jennifer herken ik er niet meer in.quote:Op maandag 4 november 2013 12:48 schreef Copycat het volgende:
Niet verspookt, maar imo wel haar karakteristieke look kwijt. Net als die Jennifer Gray (?) uit Dirty Dancing, Die film heb ik dan nog nooit gezien.
Ja dat is wel waar.quote:Op maandag 4 november 2013 13:02 schreef Copycat het volgende:
Ik had haar niet herkend zonder die before-foto ernaast.
Ik herken Renee Zellweger niet meer als Renee Zellweger, maar vroeger noemde ik haar in gedachten altijd 'de vrouw zonder ogen' en dat probleem is geheel verholpen: ze heeft ineens ogen!quote:Op maandag 4 november 2013 12:54 schreef kvd het volgende:
[..]
Het karakteristieke is weg, maar ze is imho nog wel herkenbaar en ziet er frisser uit, Jennifer herken ik er niet meer in.
Ze zal toch haast wel binnen zijn?quote:Op maandag 4 november 2013 13:03 schreef Nadine26 het volgende:
[..]
Ik herken Renee Zellweger niet meer als Renee Zellweger, maar vroeger noemde ik haar in gedachten altijd 'de vrouw zonder ogen' en dat probleem is geheel verholpen: ze heeft ineens ogen!Maar of het iets met overtollig vel te maken had, betwijfel ik, want ze heeft nooit ogen gehad, ook niet toen ze jong was.
Enfin, uiterlijk is het een grote verbetering, maar of dat professioneel gezien ook zo zal uitpakken, is de vraag. Want: totaal onherkenbaar.
Als ze Swiebertje was had ze niet laten snijden en spuiten.quote:Op maandag 4 november 2013 13:10 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ze zal toch haast wel binnen zijn?
(Ik zit even bij te lezen over die films. De hele wereld heeft ze gezien, begrijp ik.)
En anders is ze genoeg Swiebertje om überhaupt maar gewoon cupcakes te gaan bakken voor de rest van haar leven, me dunkt.
Nu ja, een Swiebert wil ook wel eens monter in de ochtendspiegel kijken!quote:Op maandag 4 november 2013 13:12 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Als ze Swiebertje was had ze niet laten snijden en spuiten.
O, ze is vast wel binnen, maar acteurs zijn aandachtsjunks: het is nooit genoeg. Roem, aandacht, aanbidding, daar kan geen leven lang cupcakes bakken tegenop. Misschien is dat Swiebertje-effect wel zo groot dat ze heeft besloten er een hele nieuwe kop op te zetten: in één keer Swiebertje-afquote:Op maandag 4 november 2013 13:10 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ze zal toch haast wel binnen zijn?
(Ik zit even bij te lezen over die films. De hele wereld heeft ze gezien, begrijp ik.)
En anders is ze genoeg Swiebertje om überhaupt maar gewoon cupcakes te gaan bakken voor de rest van haar leven, me dunkt.
Ik ken haar wel, maar verspookt, neuh.quote:Op maandag 4 november 2013 12:34 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik vind die Zellweger, god mag weten wie dat is, wel erg opgeknapt. Niet verspookt, wat mij betreft.
quote:Op maandag 4 november 2013 12:48 schreef Copycat het volgende:
Niet verspookt, maar imo wel haar karakteristieke look kwijt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 55% gewijzigd door Vlinder op 05-11-2013 08:07:52 ]♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
quote:Op dinsdag 5 november 2013 07:58 schreef Vlindur het volgende:
Ik vind het inmiddels eigenlijk heel mooi. Ze lijkt niet meer opzichzelf, maar het is echt wel mooi en frisMijn gokje:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zwangerschapsglow... en wat dikker op de wangen. Ze houdt haar mond ook dicht. En goeie kleuren in de kleding...Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |