Met dat deel is inderdaad niks mis. Overigens opvallend dat je het over meisjes hebt, die doen het gemiddeld inderdaad beduidend beter.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:31 schreef mapima het volgende:
[..]
Maar wat is er mis met het merendeel van de Islamieten, die helemaal niet zo zijn? Ik ken er genoeg die gewoon naar school gaan om te leren, hulp aanbieden aan andere mensen etc. Kijk maar eens in het bejaardenhuis, zat Marokkaanse meisjes daar die prima hun werk doen.
Jongetjes zijn vaak ok niet slecht hoor, maar de meisjes vallen wel echt op met zulke dingen.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:34 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Met dat deel is inderdaad niks mis. Overigens opvallend dat je het over meisjes hebt, die doen het gemiddeld inderdaad beduidend beter.
Als je het goed uitlegt is het eigenlijk heel eenvoudig. Dat hoeft geen drie jaar te duren. Als ik hier iemand krijg (om te werken) die dit niet snapt dan neem ik hem niet aan. Ik vind dat iedereen met MAVO zoiets eenvoudigs toch foutloos moet kunnen.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:34 schreef mapima het volgende:
[..]
Oja ik leerde dat ook op de basisschool, in theorie. Alleen legde de juf nooit iets uit, nee, ze vertelde verhaaltjes over haar familie. En dan werd ze boos omdat we het na drie jaar nog niet snapten hoe het werkt. Ik dacht op de basisschool altijd dat je het moest gokken.Werken met d en t
Toen ik in de eerste ging werken met werkwoorden in het Frans snapte ik ineens ook hoe het in NL moet...quote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:35 schreef LXIV het volgende:
[..]
Als je het goed uitlegt is het eigenlijk heel eenvoudig. Dat hoeft geen drie jaar te duren. Als ik hier iemand krijg (om te werken) die dit niet snapt dan neem ik hem niet aan. Ik vind dat iedereen met MAVO zoiets eenvoudigs toch foutloos moet kunnen.
quote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:14 schreef mapima het volgende:
[..]
Leraren bedreigen voor betere cijfers is sws normaal.
Mavo moet met kleine letters.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:35 schreef LXIV het volgende:
[..]
Als je het goed uitlegt is het eigenlijk heel eenvoudig. Dat hoeft geen drie jaar te duren. Als ik hier iemand krijg (om te werken) die dit niet snapt dan neem ik hem niet aan. Ik vind dat iedereen met MAVO zoiets eenvoudigs toch foutloos moet kunnen.
Ok.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:48 schreef Specularium het volgende:
[..]
Mavo moet met kleine letters.
Was dat zo'n vrije school?quote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:34 schreef mapima het volgende:
[..]
Oja ik leerde dat ook op de basisschool, in theorie. Alleen legde de juf nooit iets uit, nee, ze vertelde verhaaltjes over haar familie. En dan werd ze boos omdat we het na drie jaar nog niet snapten hoe het werkt. Ik dacht op de basisschool altijd dat je het moest gokken.Werken met d en t
Nee Lucas van Leydenschool in Leiden, openbaar dacht ik, iig niks met geloof of vernieuwing.quote:
oh, gebeurt dat daar ook? Ja dan is het inderdaad normaal ja.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:48 schreef mapima het volgende:
[..]
Jawel gebeurt zat op het katholieke college in WASSENAAR
Ja, daar stond ik ook zo ->quote:
Mijn broertje zit op een andere school dan die school die ik noemde en daar gebeurt het sjoemelen ook zat.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:55 schreef Prego het volgende:
[..]
oh, gebeurt dat daar ook? Ja dan is het inderdaad normaal ja.
Wat wil je nu eigenlijk zeggen? Dat Ibn Galdoun best wel meevalt omdat het op andere scholen misschien ook wel gebeurt?quote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:56 schreef mapima het volgende:
[..]
Mijn broertje zit op een andere school dan die school die ik noemde en daar gebeurt het sjoemelen ook zat.
Dat kunnen we niet eens weten omdat we niet weten of de media enkele incidenten uitvergroot of dat het echt stelselmatig gebeurt. Wel dat het op Ibn Ghaldoun vast uiteindelijk nog wel meevalt, maar accepteren moeten we het niet.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 23:05 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat wil je nu eigenlijk zeggen? Dat Ibn Galdoun best wel meevalt omdat het op andere scholen misschien ook wel gebeurt?
quote:Op zaterdag 25 januari 2014 23:06 schreef mapima het volgende:
[..]
Dat kunnen we niet eens weten omdat we niet weten of de media enkele incidenten uitvergroot of dat het echt stelselmatig gebeurt. Wel dat het op Ibn Ghaldoun vast uiteindelijk nog wel meevalt, maar accepteren moeten we het niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het valt helemaal niet mee op Ibn Ghaldoun. Heb je de rapporten niet gelezen en het artikel vandaag in het AD?quote:Op zaterdag 25 januari 2014 23:06 schreef mapima het volgende:
[..]
Dat kunnen we niet eens weten omdat we niet weten of de media enkele incidenten uitvergroot of dat het echt stelselmatig gebeurt. Wel dat het op Ibn Ghaldoun vast uiteindelijk nog wel meevalt, maar accepteren moeten we het niet.
Rapporten niet denk ik. AD artikel wel. MAar dat bedoel ik juist, is het niet helemaal uitvergroot?quote:Op zaterdag 25 januari 2014 23:08 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het valt helemaal niet mee op Ibn Ghaldoun. Heb je de rapporten niet gelezen en het artikel vandaag in het AD?
Uiteindelijk vast nogal meevalt? Het begon relatief bescheiden met een mogelijke diefstal van het tentamen Frans, waarop de beerput wekelijks verder open ging en het steeds erger en structureler bleek!! Hoe kan het nu uiteindelijk best meevallen? Uiteindelijk was het erger dan ook maar iemand had kunnen verwachten!!quote:Op zaterdag 25 januari 2014 23:06 schreef mapima het volgende:
[..]
Nee, dat is het niet. Dus open je ogen .quote:Op zaterdag 25 januari 2014 23:09 schreef mapima het volgende:
[..]
Rapporten niet denk ik. AD artikel wel. MAar dat bedoel ik juist, is het niet helemaal uitvergroot?
Volgens mij is het precies zoals het er staat. Die school is niet voor niks dicht.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 23:09 schreef mapima het volgende:
[..]
Rapporten niet denk ik. AD artikel wel. MAar dat bedoel ik juist, is het niet helemaal uitvergroot?
Oh was je bij al die incidenten erbij?quote:Op zaterdag 25 januari 2014 23:11 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee, dat is het niet. Dus open je ogen .
Misschien heb jij wel gewoon kennisgemaakt met meerdere slechte scholen waarbij de inspectie zou moeten ingrijpen. Want op alle scholen die ik ken, die gewoon normaal zijn en strak regels hanteren, zou zoiets nooit als 'normaal' bestempeld worden en is een 1 gewoon een 1. Ook als de ouders boos worden, dan hadden die kinderen maar goed voor hun toets moeten leren, en vaak wordt er n.a.v. zo'n 1 nog extra aandacht aan dat kind besteed om het weer op te krikken. Niks 'stiekem verhogen' en sjoemelen vanwege kutkinderen met kutouders.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 23:06 schreef mapima het volgende:
[..]
Als er een rechter aan te pas komt om de boel te veroordelen is het niet uitvergroot, nee.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 23:13 schreef mapima het volgende:
[..]
Oh was je bij al die incidenten erbij?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |