abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_128109382
Ik ben wel heel benieuwd hoe jullie je voelde en hoe jullie reageerden toen jullie je ex met zijn/haar nieuwe liefde zagen.

Hoe kwamen jullie erachter? Zag je het via foto of IRL?

Mijn relatie, van anderhalf jaar, is sinds koninginnedag over. (hij heeft het uitgemaakt, communicatie in onze relatie was niet top. Ik wilde praten, hij was geen prater en dat botste)
Hij appte me vandaag opeens met de mededeling dat hij een nieuwe vriendin heeft. Ik ben een vrouw, en nieuwsgierig ingesteld. Dus na enig onderzoek (FB was geblokkeerd, zowel ik hem als hij mij) blijkt er een bug te zijn in de FB-app en zie ik bij chatgesprekken wel nogsteeds zijn profielfoto. En ja hoor, die was veranderd naar een foto met haar.

Op de foto ziet hij er zo gelukkig uit, dat gun ik hem ook zeker! Hij is gewoon verder gegaan met z'n leven en dat is z'n goed recht. Maar oei, dat doet pijn om dit te zien.

En ik kwam later erachter dat zij al een relatie hebben sinds 25 mei?! Wút, zo snel?!
Ik voel me nu echt waardeloos. Alsof onze relatie niks heeft voorgesteld. Hij heeft al zo snel een ander. :\

[ Bericht 42% gewijzigd door JustDreamy op 22-06-2013 03:19:27 ]
-
pi_128109432
Een foto. Ik had medelijden met die gast. Vroeg me af hoe lang die gast het zou vol houden, want naar mijn idee zal niemand het zo lang volhouden met haar als dat ik deed. Zoveel geduld gehad met haar. Verder was ze een stuk vadsiger en daarmee onaantrekkelijker geworden, dus succes ermee.
Kortom het deed een glimlach op m'n gezicht laten verschijnen.
pi_128109567
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 juni 2013 03:13 schreef JustDreamy het volgende:
Ik ben wel heel benieuwd hoe jullie je voelde en hoe jullie reageerden toen jullie je ex met zijn/haar nieuwe liefde zagen.

Mijn relatie, van anderhalf jaar, is sinds koninginnedag over. (hij heeft het uitgemaakt, communicatie in onze relatie was niet top. Ik wilde praten, hij was geen prater en dat botste)
Hij appte me vandaag opeens met de mededeling dat hij een nieuwe vriendin heeft. Ik ben een vrouw, en nieuwsgierig ingesteld. Dus na enig onderzoek (FB was geblokkeerd, zowel ik hem als hij mij) blijkt er een bug te zijn in de FB-app en zie ik bij chatgesprekken wel nogsteeds zijn profielfoto. En ja hoor, die was veranderd naar een foto met haar.

Op de foto ziet hij er zo gelukkig uit, dat gun ik hem ook zeker! Hij is gewoon verder gegaan met z'n leven en dat is z'n goed recht. Maar oei, dat doet pijn om dit te zien.

En ik kwam later erachter dat zij al een relatie hebben sinds 25 mei?! Wút, zo snel?!
Ik voel me nu echt waardeloos. Alsof onze relatie niks heeft voorgesteld. Hij heeft al zo snel een ander. :\
Dus hij heeft er een maand over gedaan om het je te vertellen? Zeg dan liever helemaal niks denk ik dan.

Wat mij meerdere malen heeft verbaasd is dat zo'n ex met haar nieuwe vriendje zich opeens heel anders gaat gedragen. Op zo'n moment vroeg ik me dan af of ik die persoon wel echt gekend heb.
pi_128109648
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 juni 2013 03:43 schreef psychosomatic het volgende:

[..]

Dus hij heeft er een maand over gedaan om het je te vertellen? Zeg dan liever helemaal niks denk ik dan.

Wat mij meerdere malen heeft verbaasd is dat zo'n ex met haar nieuwe vriendje zich opeens heel anders gaat gedragen. Op zo'n moment vroeg ik me dan af of ik die persoon wel echt gekend heb.
Ja, klopt. En dat terwijl we verder nauwelijks contact hebben gehad, behalve dat ik hem nog 3x heb gezien in de 2/3 weken nadat het uit was. Dus dat appje met die vraag leek nog wel expres ook, hij weet dondersgoed dat ik nog met hem zit. Heb ik hem ook gezegd, dat het een beetje nasty over kwam op deze manier. En dat ik geen zin meer heb in nog maar enig contact, want dit soort dingen zorgen ervoor dat ik weer helemaal terug bij af ben. Het ging net zo lekker!
-
pi_128109687
Ik kijk niet op facebook en ik ben daar heel volhardend in, niet geblokkeerd of niks maar waarom zou ik mezelf gaan kwellen :')
pi_128109714
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 juni 2013 03:13 schreef JustDreamy het volgende:

Jij wilt praten en hij niet. Iets zegt me dat die gesprekken dan vnl. over jullie relatie gaan, maw hij doet iets niet goed in jouw ogen.
pi_128109722
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 juni 2013 03:59 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Ik kijk niet op facebook en ik ben daar heel volhardend in, niet geblokkeerd of niks maar waarom zou ik mezelf gaan kwellen :')
Haha, ik kan dat niet bedwingen. Is wel beter voor me! Als die bug er niet was, had ik het ook niet kunnen zien trouwens. Was dat maar het geval :')
-
pi_128109740
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 juni 2013 04:02 schreef JustDreamy het volgende:

[..]

Haha, ik kan dat niet bedwingen. Is wel beter voor me! Als die bug er niet was, had ik het ook niet kunnen zien trouwens. Was dat maar het geval :')
Ik kan gaan kijken als ik wil,maar ik doe het niet, het interesseert me ook niet echt maar weet wl dat ik het niet wil zien :) niet m,eer doen dus, sterk zijn o|O
pi_128109761
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 juni 2013 04:02 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]

Jij wilt praten en hij niet. Iets zegt me dat die gesprekken dan vnl. over jullie relatie gaan, maw hij doet iets niet goed in jouw ogen.
Maakte niet uit. Als het hem niet interesseerde dan reageerde hij er niet/nauwelijks op. Kon nog beter tegen een muur aan praten.
Ik moest afscheid nemen van een dier, echt een maatje van me, die werd ingeslapen. Ik wilde daarover praten, zat ermee en hij reageerde er nauwelijks op. Op de dag dat het ging gebeuren heb ik niks aan sterkte e.d. van hem gehoord. Het boeide hem niet en als ik dan inderdaad zei dat ik het jammer vond dat hij mij geen schouder aanbood of sterkte had gewenst, maar het alleen maar erover had dat hij geen zin had in werk.. ja dan was ik degene die zeikte.
Om maar een voorbeeld te noemen.
-
pi_128109787
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 juni 2013 04:07 schreef JustDreamy het volgende:

[..]

Maakte niet uit. Als het hem niet interesseerde dan reageerde hij er niet/nauwelijks op. Kon nog beter tegen een muur aan praten.
Ik moest afscheid nemen van een dier, echt een maatje van me, die werd ingeslapen. Ik wilde daarover praten, zat ermee en hij reageerde er nauwelijks op. Op de dag dat het ging gebeuren heb ik niks aan sterkte e.d. van hem gehoord. Het boeide hem niet en als ik dan inderdaad zei dat ik het jammer vond dat hij mij geen schouder aanbood of sterkte had gewenst, maar het alleen maar erover had dat hij geen zin had in werk.. ja dan was ik degene die zeikte.
Om maar een voorbeeld te noemen.
Dan is het maar goed dat jullie uit elkaar zijn. Als hij zo weinig empathie heeft, zal het met zijn huidige vriendin ook wel spaak lopen. Tenzij zij net zo'n hork is.
pi_128109811
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 juni 2013 04:10 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]

Dan is het maar goed dat jullie uit elkaar zijn. Als hij zo weinig empathie heeft, zal het met zijn huidige vriendin ook wel spaak lopen. Tenzij zij net zo'n hork is.
Zo heeft ieder zijn leerpunten. Ooit beseft hij dat wel en leert hij er wellicht van.

Zo hing ik teveel aan hem qua bij hem willen zijn. Ik schoof alles voor hem aan de kant (Hij hoefde dat niet perse van mij), zodat ik lekker bij hem kon zijn. Gelukkig benauwde hem dat nooit, maar dat is wel iets wat ik moet afleren. Want daardoor moet ik mijzelf nu wel helemaal oppakken, omdat mijn wereldje zo op hem gericht was! :D
-
pi_128109869
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 juni 2013 04:13 schreef JustDreamy het volgende:

[..]

Zo heeft ieder zijn leerpunten. Ooit beseft hij dat wel en leert hij er wellicht van.

Zo hing ik teveel aan hem qua bij hem willen zijn. Ik schoof alles voor hem aan de kant (Hij hoefde dat niet perse van mij), zodat ik lekker bij hem kon zijn. Gelukkig benauwde hem dat nooit, maar dat is wel iets wat ik moet afleren. Want daardoor moet ik mijzelf nu wel helemaal oppakken, omdat mijn wereldje zo op hem gericht was! :D
Goed dat je dat zelf beseft. Altijd wat ruimte en tijd voor jezelf houden. Niet alles op een paard (nou ja je snapt me wel) zetten.
pi_128110376
Herkenbaar inderdaad en soms komt het hard aan als je ex weer een ander heeft. De afsluiting wordt dan zo verschrikkelijk definitief, maar dit geef jezelf ook direct veel meer rust omdat je niet meer hoeft na te denken over het feit dat er fouten zijn gemaakt, of dat het misschien toch nog goed zou komen.

Het moment dat een van de twee een nieuwe relatie heeft is het begin van de echte afsluiting. Mark my words, het voelt nu misschien kut, maar over een week voel je, je juist opgelucht!
pi_128110387
Hij heeft het me eerst verteld dus ik vond het niet erg om een foto te zien. Ik was het ook eens met zijn keuze dat het uitmaken het beste was, dus dat scheelt ook een hoop natuurlijk. Mijn moeder die kon er dus wel niet tegen toen ze de foto zag en heeft regelmatig gehuilt. Ze heeft er nu na 1 jaar nog moeite mee.

Wij hebben een relatie gehad van 9 jaar en binnen een maand had hij ook alweer een nieuwe vriendin. Nooit negatief over jezelf gaan denken als een jongen zo snel een ander heeft en als ik het zo lees is hij degene die waardeloos is! Je verdient veel beter, ben maar blij dat het voorbij is ;)

Als je je verdrietig voelt denk dan ook aan de slechte momenten met hem en niet de momenten waarop jullie het leuk hadden. Dat scheelt een hoop :)
pi_128111048
De eerste keer is altijd moeilijk, maar het went van zelf een daarna let je er niet meer eens op.
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleend.
pi_128111443
Geen idee. Mijn ex loog over het feit of hij facebook had, dus ik heb hem nooit op FB gehad, wel een keer opgekeken toen het uit was, staat er niet veel interessants op.

Verder woont hij best ver weg, IRL tegenkomen is bijna onmogelijk. En nummer heb ik allang verwijderd.
Don't know, don't care.
Ben nu veel gelukkiger en zeldverzekerder zonder hem :)
  Moderator zaterdag 22 juni 2013 @ 10:20:08 #17
9859 crew  Karina
Woman
pi_128111511
Mijn ex, waar ik heel lang mee samen ben geweest, had binnen een paar maanden een ander. Een tijd daarna heb ik haar ontmoet, aardige vrouw. Ik had er totaal geen problemen mee: mijn ex en ik zijn goed uit elkaar gegaan, er was gewoon niets meer tussen ons en ik was blij dat hij nu een ander had gevonden.

Het kontakt met hen is nu verwaterd maar voor zover ik weet zijn ze nog steeds samen (dat zal nu een jaar of 8 zijn denk ik).

Alleen maar mooi dat het hem nu goed gaat.

Geen idee of hij FB heeft overigens, ik heb het zelf niet dus ik kan sowieso niet kijken.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  zaterdag 22 juni 2013 @ 10:26:28 #18
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_128111566
Allemaal exen in andere landen, dus geen idee. Maar m'n tweede ex probeerde me wel jaloers te krijgen nadat ik het uitmaakte. Vond ik niet erg, want dat lukt d'r niet.
Wat wel zuur was, was dat ze daarvoor een beetje stond te flirten (en wie weet wat meer...) met jongens waar we *beide* een hekel aan had. Vond het echt klote voor d'r dat ze voelde dat ze dat moest doen, heb toen een goede vriendin (van ons beiden) een seintje gegeven en die heeft met d'r gesproken.
"Dit? Dit zijn mijn oorlogswonden, heb jarenlang oorlog gevoerd met mezelf, maar ik heb gewonnen!"
pi_128111719
Een ex van jaren terug, getrouwd en kind, via vriendin toen. Hij was manisch en dat is ook grote reden waarom het niet werkte en hij wilde huisje boompje beestje wat ik niet wilde.
Voelde me er dubbel over want voor hem heel leuk dat die uiteindelijk toch kreeg wat die wilde maar omdat ik ook weet dat hij iemand is die van opname naar opname ging en ook weet dat die vriendin mankeerde voelde ik best wel medelijden voor het kind want ik vind het nogal wat 2 ouders die beiden wat mankeren, want een echt stabiel familieleven zal die er niet echt door krijgen.

Zelf ben ik nu verder en achteraf blij dat het uiteindelijk toch niets geworden is toen, want ik denk ook niet echt dat het goed voor me had geweest.
pi_128111793
Ik zag haar auto rijden met een gast achter het stuur :')
pi_128111914
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 juni 2013 03:20 schreef NaturalHerbs het volgende:
Een foto. Ik had medelijden met die gast. Vroeg me af hoe lang die gast het zou vol houden, want naar mijn idee zal niemand het zo lang volhouden met haar als dat ik deed. Zoveel geduld gehad met haar. Verder was ze een stuk vadsiger en daarmee onaantrekkelijker geworden, dus succes ermee.
Kortom het deed een glimlach op m'n gezicht laten verschijnen.
:')

Sorry hoor, maar _O-

Ik was blij dat ie een ander had, viel hij mij iig niet meer lastig :+
compact en kleverig.
  zaterdag 22 juni 2013 @ 10:54:33 #22
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_128112053
TS :*

Is het trouwens niet beter om hem dan ook maar te blokken op Whatsapp? (eventueel nummer verwijderen). Of proberen jullie vrienden te blijven? :)
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
  zaterdag 22 juni 2013 @ 10:54:43 #23
214544 J0ttem
speciale jongen
pi_128112061
"Hé kijk, haar volgende slachtoffer" was wat ik in de 1e instantie dacht :')

[ Bericht 2% gewijzigd door J0ttem op 22-06-2013 11:13:02 ]
Swiggity swooty, I'm coming for that booty.
pi_128112068
In het echt zou ik het wel kut vinden om te zien waarschijnlijk. (Met name als ik haar zo heel verliefd zou zien doen met een andere gast).

Op facebook/foto's e.d. kan het me weinig schelen. Tis over en gun d'r oprecht het beste. Hoop dat ik d'r nooit weer zie.
pi_128112148
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 juni 2013 10:54 schreef SonicVolcano het volgende:
TS :*

Is het trouwens niet beter om hem dan ook maar te blokken op Whatsapp? (eventueel nummer verwijderen). Of proberen jullie vrienden te blijven? :)
Ik heb zijn nummer nergens meer, zelfs niet in mijn hoofd. Al weken niet meer. Als hij wat stuurt dan beantwoord ik het en verwijder ik daarna het bericht zodat ik niet weer zelf contact kan zoeken.

Hij had mij geblokkeerd op alles maar nu dus opeens geunblocked op whatsapp en een bericht gestuurd. Eerst op Viber en toen ik niet reageerde ook nog eens op Whatsapp (was aan t werk)..
Heb maar gezegd dat ie de block er mooi op mag laten, behalve een foto van zn auto wil ik verder echt niks meer van hem weten. :) Het ging net zo lekker, geen zin om elke keer terug te worden gesleurd naar dat rotgevoel!
-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')