Nu snap ik waarom Etsu geen gedag tegen jou zegtquote:
I told you so.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 02:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nu snap ik waarom Etsu geen gedag tegen jou zegt
Wat is dit.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 02:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nu snap ik waarom Etsu geen gedag tegen jou zegt
proetsut 'tquote:Op zaterdag 22 juni 2013 02:05 schreef Etsu het volgende:
Had dan een pro-Etsu-TT gemaakt. Teleurstellend weer.
Haten wekt tegenhaat op. Psychologie van de koude grond dit.quote:
tl;dr #yoloquote:Op zaterdag 22 juni 2013 02:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Haten wekt tegenhaat op. Psychologie van de koude grond dit.
Trustenquote:
Uitgestorven hier jaquote:
Beter je best doenquote:
Ezell zegt hoef hihahoquote:
Ben je een beetje van je tentamens af nu?quote:
Zo`n slecht gevoel over je tentamens?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 02:26 schreef Ezell het volgende:
mja, alleen nog herkansingen over twee weken
Je nachtwat?quote:
Aparte gewoontequote:Op zaterdag 22 juni 2013 02:27 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
gebakken ei die ik altijd 'snachts bak
Kan niet slapen met een lege maag, en 's nachts heb ik gewoon minder zin in chocolade, en dan is ei het enigste wat over blijft, en is nog gezond ookquote:
Ohja gezond, naja weekendquote:Op zaterdag 22 juni 2013 02:30 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Kan niet slapen met een lege maag, en 's nachts heb ik gewoon minder zin in chocolade, en dan is ei het enigste wat over blijft, en is nog gezond ook
Wat voor?quote:
Dat maakt een pizza niet gezondquote:Op zaterdag 22 juni 2013 02:35 schreef Spatieloos het volgende:
Pizza lijkt me best gezond (zal wel veel calorieën hebben, maar er zit toch meestal groente en shit op)
Luste ik maar pizza
Pizza is absoluut niet gezond.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 02:35 schreef Spatieloos het volgende:
Pizza lijkt me best gezond (zal wel veel calorieën hebben, maar er zit toch meestal groente en shit op)
Luste ik maar pizza
Blijft de lekkerstequote:
Ik lust bijna niks. Het deeg niet, en kan even niks verzinnen wat er wel eens op zit dat ik wel lust.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 02:41 schreef Tchock het volgende:
En geen pizza lustenWat is dat nou voor onzin. Tenzij je niet van pizzadeeg houdt, maar dat is vrijwel smaakloos.
Je lust geen pizzadeeg?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 02:43 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik lust bijna niks. Het deeg niet, en kan even niks verzinnen wat er wel eens op zit dat ik wel lust.
Moeilijke eter ben ikMaar alles aan mezelf te danken, ik heb gewoon nooit leren proeven.
Je zei toch dat je elke dag alleen maar paar dingen eet?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 02:43 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik lust bijna niks. Het deeg niet, en kan even niks verzinnen wat er wel eens op zit dat ik wel lust.
Moeilijke eter ben ikMaar alles aan mezelf te danken, ik heb gewoon nooit leren proeven.
Nee gadver.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 02:43 schreef Tchock het volgende:
[..]
Je lust geen pizzadeeg?Lust je wel brood?
Ja.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 02:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je zei toch dat je elke dag alleen maar paar dingen eet?
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 02:45 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Ik wou ff een uurtje gaan gamen, dat was om 12 uur, nu is het kwart voor 3.
Gastquote:Op zaterdag 22 juni 2013 02:45 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja.
Eieren met bacon, chocolade, fruit, pistache nootjes, vlees en aardappelen.
Verder eet ik volgens mij echt helemaal niks![]()
Maarja, eieren en fruit laten me toch nog gezond voelen.
Eigenlijk niet goed, ik ga wel eens met mijn ouders. En dan bestel ik gewoon patat en wat vlees, spareribs, meestalquote:Op zaterdag 22 juni 2013 02:45 schreef Tchock het volgende:
[..]
GastDus je kunt ook nooit uit eten of zo?
Eigenlijk nog nooit op, lijken me vies. Dat is ook het probleem, ik probeer nooit nieuwe dingen.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 02:47 schreef Tchock het volgende:
Lust je Oreo's? Als het antwoord nee is heb ik vandaag niets op dat jij ook lust
Ik heb heel lang elke dag een zak chips gegeten, maar sinds 2013, geen een chipje meer op.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 02:48 schreef Fok-it het volgende:
Maar je zegt dat je ouders je niks hebben laten proeven? Maar pannenkoeken? chips? cola? ijs?
Ik ookquote:Op zaterdag 22 juni 2013 02:50 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik heb heel lang elke dag een zak chips gegeten, maar sinds 2013, geen een chipje meer op.
Pannenkoeken lust ik ook wel, eet ze alleen nooit, moet ik weer eens doen. Cola lust ik wel, maar ik drink liever water dus drink het nooit. IJs was ik vergeten, dat lust ik wel, alhans, een paar maar, vanille ijs, en fruitwaterijsjes.
quote:
Nee komt niet vervelend over, is gewoon begrijpelijk. Ik ben al naar psycholoog geweest, conclusie was dat ik er alleen af kan komen als ik het zelf echt wil, en ik lack motivatie. Het is dus mijn eigen schuld, ik klaag niet veel erover, ik voel me gezond. En ben van plan wat meer dingen te gaan proeven, alleen dat stel ik altijd uitquote:Op zaterdag 22 juni 2013 02:49 schreef Tchock het volgende:
Ik weet niet of dit vervelend over komt, maar ik zou me echt heel erg kut voelen als ik jouw eetpatroon had
Dit. Ik houd vooral niet van paprika, courgette, aubergine en champignons. Crack klaagt wel eens dat ik weinig eet maar dit slaat nergens opquote:Op zaterdag 22 juni 2013 02:54 schreef Fok-it het volgende:
En ik lust dan al echt veel `normale'' dingen al nietmaar valt nog in het niets bij jou
Haha, je lijkt mij welquote:Op zaterdag 22 juni 2013 02:54 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dit. Ik houd vooral niet van paprika, courgette, aubergine en champignons. Crack klaagt wel eens dat ik weinig eet maar dit slaat nergens op
Oké, maar zo kun je toch niet levenquote:Op zaterdag 22 juni 2013 02:52 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nee komt niet vervelend over, is gewoon begrijpelijk. Ik ben al naar psycholoog geweest, conclusie was dat ik er alleen af kan komen als ik het zelf echt wil, en ik lack motivatie. Het is dus mijn eigen schuld, ik klaag niet veel erover, ik voel me gezond. En ben van plan wat meer dingen te gaan proeven, alleen dat stel ik altijd uit
Dat je sla niet lust snap ik ook niet.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 02:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Haha, je lijkt mij wel![]()
Paprika
Champignons
Uien
Kaas (behalve gesmolten en smeerkaas)
Sla
Drop
Dat zijn wel de belangrijkste denk ik
Vitamine pilletjesquote:Op zaterdag 22 juni 2013 02:57 schreef Tchock het volgende:
[..]
Oké, maar zo kun je toch niet levenVolgens mij moet je ook een enorm tekort opbouwen aan sommige voedingsstoffen.
Behalve dit, maar dit heeft een mens niet nodig, ze zeggen alleen dat je er goed van gaat poepen, maar om eerlijk te zijn is mijn poep meestal goedquote:
hahaquote:Op zaterdag 22 juni 2013 02:57 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat je sla niet lust snap ik ook niet.Rucola misschien wel, maar kropsla smaakt echt bijna nergens naar. En kaas is het lekkerste wat er bestaat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spatieboos
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 03:01 schreef Spatieloos het volgende:
Wat ik wel allemaal niet tegen komt op reddit:GadverdammeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo ziek
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier het filmpje, als je het wil zien![]()
Ik pas.Spatieboos
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 03:02 schreef Spatieloos het volgende:
[..]Echt geschiftSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier het filmpje, als je het wil zien![]()
Ik pas.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
Ik ben allang niet meer aanwezig hier dusquote:Op zaterdag 22 juni 2013 03:36 schreef Tchock het volgende:
Er viel een deur om op tv en ik schrok. Misschien moet ik gaan slapen.
Ik ging daarna altijd nog weer slapenquote:Op zaterdag 22 juni 2013 09:27 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Nee, ik moest m'n moeder helpen met een krantenwijk.
Welterustenquote:Op zaterdag 22 juni 2013 09:28 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dat nu maar eens ga doen.
Doeidoei!
meer water als visquote:
quote:
AH, grote naan van mequote:Op zaterdag 22 juni 2013 10:33 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
waar werk je, kleine chappati van me ?
Nog meer ui gegeten afgelopen nacht?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 10:35 schreef AldoTheApache het volgende:
sowieso naan![]()
![]()
butter chicken garlic naan
Caisserequote:
dat waren sinaasappelsquote:Op zaterdag 22 juni 2013 10:35 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Nog meer ui gegeten afgelopen nacht?
quote:
Beetje eentonig welquote:
bliep bliep bliepquote:
Veel plezierquote:Op zaterdag 22 juni 2013 10:37 schreef LittleBrownie het volgende:
* LittleBrownie gaat fietsen naar AH
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 10:37 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
bliep bliep bliep
heeft u een bonuskaart?
dat is dan 4.50
maar money verdienen is toch leuk?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 10:45 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja hoi dit wordt een lange dag
wat voor werk doe je danquote:Op zaterdag 22 juni 2013 10:48 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja natuurlijkmaar pleh van 11-18
je hele dag is verneukt dan
Dan kun je 10 min eerder beginnen?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 10:49 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik fiets te snel blijkbaar, zelfs met brug open ben ik 10 minuten vroeg
Kan je nog even een bakje koffie of dergelijke drinkenquote:Op zaterdag 22 juni 2013 10:49 schreef LittleBrownie het volgende:
Nee ik ga wel mn rooster voor de zoveelste keer checkenquote:
Ga chillen bij de AH dan, monapudding naar binnen knallenquote:Op zaterdag 22 juni 2013 10:49 schreef LittleBrownie het volgende:
Een hele pudding in je eentje opetenquote:Op zaterdag 22 juni 2013 10:52 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ga chillen bij de AH dan, monapudding naar binnen knallen
Dat niet doenquote:Op zaterdag 22 juni 2013 10:53 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Een hele pudding in je eentje opeten![]()
gewoon ff betalen, ja toch?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 10:56 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Doet ze dat wel dan kan ze gelijk weer naar huis
Koffiequote:Op zaterdag 22 juni 2013 11:22 schreef Spatieloos het volgende:
Hoe zorg ik dat ik vanacht niet slaap op een feestje, moet ik dan nu of savonds gaan slapend?
Eten onder de douchequote:Op zaterdag 22 juni 2013 11:37 schreef Spatieloos het volgende:
Zou ik eerst gaan douchen of eerst eten? De keuzes!
Wat maakt deze volgorde uit? Doe gewoon wat je altijd doet.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 11:37 schreef Spatieloos het volgende:
Zou ik eerst gaan douchen of eerst eten? De keuzes!
En die andere voetballer was Neymar?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 11:40 schreef xcachet het volgende:
Ik droomde dat ik met leonel messie en nog een andere voetballer een potje voetbalde
Die andere was ikquote:Op zaterdag 22 juni 2013 11:40 schreef xcachet het volgende:
Ik droomde dat ik met leonel messie en nog een andere voetballer een potje voetbalde
In je dromen vind je zulke dingen altijd doodgewoonquote:Op zaterdag 22 juni 2013 11:40 schreef xcachet het volgende:
Wie is leonel messie?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 11:40 schreef xcachet het volgende:
Nee TVquote:Op zaterdag 22 juni 2013 11:40 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
En die andere voetballer was Neymar?
Lionel Messi *quote:
Ik ben vergeten wat ik altijd toe, volgens mij maakt normaal gesproken de volgorde niet uit, maar nu kon ik gwn niet kiezen.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 11:39 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Wat maakt deze volgorde uit? Doe gewoon wat je altijd doet.
Ik droomde dat zwerty lief was.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 11:38 schreef zwerty het volgende:
Ik droomde dat Ruben vd Meer mijn buddy was.
Ik kon ook ineens voetballenquote:Op zaterdag 22 juni 2013 11:40 schreef zwerty het volgende:
[..]
In je dromen vind je zulke dingen altijd doodgewoon
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 11:47 schreef chapel24 het volgende:
[..]
Anthony Lurling!
Hij is de Messi, ja ja, de Messi van Breda!
Ik droomde dat Spatie voor 1 dag geen perv wasquote:Op zaterdag 22 juni 2013 11:48 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik droomde dat zwerty lief was tegen mij*
Ik ben echt niet elke dag een perv! Ik heb sowieso al 4 dagen niet gefapt, en eentje zelfs zonder watermeloen.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 11:50 schreef zwerty het volgende:
[..]
Ik droomde dat Spatie voor 1 dag geen perv was
Waarom krijg ik deze informatiequote:Op zaterdag 22 juni 2013 11:51 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik ben echt niet elke dag een perv! Ik heb sowieso al 4 dagen niet gefapt, en eentje zelfs zonder watermeloen.
Gastquote:Op zaterdag 22 juni 2013 11:51 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik ben echt niet elke dag een perv! Ik heb sowieso al 4 dagen niet gefapt, en eentje zelfs zonder watermeloen.
Moeten wij dat weten?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 11:51 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Wat boeit het nou?quote:
Ja, maar die kan ik wel uiizettenquote:Op zaterdag 22 juni 2013 11:53 schreef xcachet het volgende:
LETMEIN heb je automatisch die knipoog of??
Houd deze informatie gewoon voor je. Oke.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 11:54 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Wat boeit het nou?
Ik snap niet wat hier zo vieze informatie aan is. Bijna iedereen fapt toch, ja dat jij nou in plaatjes denkt kan ik niks aan doen. En ik heb het juist NIET gedaan... voor 4 dagen dan.
Argumenten?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 11:54 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Houd deze informatie gewoon voor je. Oke.
Ja maar ik had eerst altijd zo'n tekstblaadjequote:Op zaterdag 22 juni 2013 11:54 schreef xcachet het volgende:
[..]
Staat heel stom om naar iedereen ge knipogen
Dan niet heh. Blijf gewoon over mijn fapleven praten dan!quote:Op zaterdag 22 juni 2013 11:55 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Daar zijn geen argumenten voor nodig.
Doe dan;quote:Op zaterdag 22 juni 2013 11:55 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ja maar ik had eerst altijd zo'n tekstblaadje
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 11:56 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Nou ja je mag het natuurlijk best zeggen, het is niet verboden
Doe gewoon normaal -_-quote:Op zaterdag 22 juni 2013 11:55 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Dan niet heh. Blijf gewoon over mijn fapleven praten dan!
Jij hebt geen vriendin zeker?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 11:57 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Snap alleen niet wat mensen vies vinden aan niet-fappen! Meisje uit mijn klas flipte het ook helemaal toen ik zei dat ik 40 dagen niet had gefapt.
Goed argument, ik stop al.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 11:57 schreef xcachet het volgende:
[..]
Wij hebben er geen ene flikker aan om dát te weten. Gr gr
Ja dat is natuurlijk ook wel erg langquote:Op zaterdag 22 juni 2013 11:57 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Snap alleen niet wat mensen vies vinden aan niet-fappen! Meisje uit mijn klas flipte het ook helemaal toen ik zei dat ik 40 dagen niet had gefapt.
Ja wel, nu weten we dat je ongezond bent en dat je dik bent !quote:Op zaterdag 22 juni 2013 11:58 schreef TienVingers het volgende:
Jullie hebben er ook geen ene flikker aan om te weten dat ik nu chips eet als ontbijt
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 11:58 schreef TienVingers het volgende:
Jullie hebben er ook geen ene flikker aan om te weten dat ik nu chips eet als ontbijt
Agreequote:Op zaterdag 22 juni 2013 11:58 schreef TienVingers het volgende:
Is gewoon interessant hoorquote:Op zaterdag 22 juni 2013 11:58 schreef TienVingers het volgende:
Hé hij is niet dikquote:Op zaterdag 22 juni 2013 11:58 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja wel, nu weten we dat je ongezond bent en dat je dik bent !
Je bent zelf niet dik!quote:Op zaterdag 22 juni 2013 11:59 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hé hij is niet dik
Misschien maar een beetje ongezond
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 12:00 schreef LETMEIN het volgende:
Nu is mijn knipoog weg als het goed is dan
Ohja, even vergeten. Sorry xcachet ik neem het terug!quote:Op zaterdag 22 juni 2013 12:01 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Je doelt op het gewicht van een vrouw. Dat kunnen ze vaak niet waarderen.
Schijnbaar snappen alleen jij en TV datquote:Op zaterdag 22 juni 2013 12:01 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Je doelt op het gewicht van een vrouw. Dat kunnen ze vaak niet waarderen.
Het is; ik heb geen Wifi.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 12:05 schreef Spatieloos het volgende:
Die is minder.
help Ik heb geen vrouw hurr, Nee ik ben al getrouwd -,-
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 12:09 schreef TienVingers het volgende:
De enige die ik echt geweldig vindSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 11:47 schreef chapel24 het volgende:
[..]
Anthony Lurling!
Hij is de Messi, ja ja, de Messi van Breda!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
Ik moest lachenquote:Op zaterdag 22 juni 2013 12:14 schreef LETMEIN het volgende:
Een foto van spatieloos en z'n toekomstige vriendin:
[ afbeelding ]
gortdroogquote:
Ook van kakhiel?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 12:19 schreef xcachet het volgende:
Of zo'n juffrouw die het gezicht van een kindje aan het schminken is, en die juf zegt: "2 + 2 = 4" en dan zo'n kindje op een driewieler: "dus dat is hoofdrekenen"
Die vond ik gisteren zo geniaal. Maar waar haal je dat vandaan, die dingen die ik al op heb gezien?quote:
Ik zal er niet meer zoveel postenquote:Op zaterdag 22 juni 2013 12:19 schreef arachide. het volgende:
[..]
Een beetje. Het lijkt nogal op posten om het posten
Ik kan echt heel hard lachen om kakhielquote:Op zaterdag 22 juni 2013 12:21 schreef LETMEIN het volgende:
Maarrrrrrrrr.... Er zitten wel wat goede tussen
Weet dus niet of dit sarcastisch is of nietquote:Op zaterdag 22 juni 2013 12:22 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik kan echt heel hard lachen om kakhiel
Niet dus?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 12:22 schreef arachide. het volgende:
[..]
Vooral als je gewoon alles achter elkaar doorscrollt, non-stop lachenquote:Op zaterdag 22 juni 2013 12:22 schreef arachide. het volgende:
[..]
Veel plezier danquote:Op zaterdag 22 juni 2013 12:23 schreef Spatieloos het volgende:
Ik ga maar eens eten en daarna douchen, honger heeft mij dus de keuze bepaald
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 12:24 schreef LETMEIN het volgende:
Wie gaat er straks 24 uur Le Mans kijken dan?
Wel eens op CPZ geweest?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 12:26 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ik ook niet. Maybe klein stukje, maar ben meer van de F1
Niet saecastischquote:Op zaterdag 22 juni 2013 12:23 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Weet dus niet of dit sarcastisch is of niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |