Nu snap ik waarom Etsu geen gedag tegen jou zegtquote:
I told you so.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 02:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nu snap ik waarom Etsu geen gedag tegen jou zegt
Wat is dit.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 02:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nu snap ik waarom Etsu geen gedag tegen jou zegt
proetsut 'tquote:Op zaterdag 22 juni 2013 02:05 schreef Etsu het volgende:
Had dan een pro-Etsu-TT gemaakt. Teleurstellend weer.
Haten wekt tegenhaat op. Psychologie van de koude grond dit.quote:
tl;dr #yoloquote:Op zaterdag 22 juni 2013 02:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Haten wekt tegenhaat op. Psychologie van de koude grond dit.
Trustenquote:
Uitgestorven hier jaquote:
Beter je best doenquote:
Ezell zegt hoef hihahoquote:
Ben je een beetje van je tentamens af nu?quote:
Zo`n slecht gevoel over je tentamens?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 02:26 schreef Ezell het volgende:
mja, alleen nog herkansingen over twee weken
Je nachtwat?quote:
Aparte gewoontequote:Op zaterdag 22 juni 2013 02:27 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
gebakken ei die ik altijd 'snachts bak
Kan niet slapen met een lege maag, en 's nachts heb ik gewoon minder zin in chocolade, en dan is ei het enigste wat over blijft, en is nog gezond ookquote:
Ohja gezond, naja weekendquote:Op zaterdag 22 juni 2013 02:30 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Kan niet slapen met een lege maag, en 's nachts heb ik gewoon minder zin in chocolade, en dan is ei het enigste wat over blijft, en is nog gezond ook
Wat voor?quote:
Dat maakt een pizza niet gezondquote:Op zaterdag 22 juni 2013 02:35 schreef Spatieloos het volgende:
Pizza lijkt me best gezond (zal wel veel calorieën hebben, maar er zit toch meestal groente en shit op)
Luste ik maar pizza
Pizza is absoluut niet gezond.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 02:35 schreef Spatieloos het volgende:
Pizza lijkt me best gezond (zal wel veel calorieën hebben, maar er zit toch meestal groente en shit op)
Luste ik maar pizza
Blijft de lekkerstequote:
Ik lust bijna niks. Het deeg niet, en kan even niks verzinnen wat er wel eens op zit dat ik wel lust.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 02:41 schreef Tchock het volgende:
En geen pizza lustenWat is dat nou voor onzin. Tenzij je niet van pizzadeeg houdt, maar dat is vrijwel smaakloos.
Je lust geen pizzadeeg?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 02:43 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik lust bijna niks. Het deeg niet, en kan even niks verzinnen wat er wel eens op zit dat ik wel lust.
Moeilijke eter ben ikMaar alles aan mezelf te danken, ik heb gewoon nooit leren proeven.
Je zei toch dat je elke dag alleen maar paar dingen eet?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 02:43 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik lust bijna niks. Het deeg niet, en kan even niks verzinnen wat er wel eens op zit dat ik wel lust.
Moeilijke eter ben ikMaar alles aan mezelf te danken, ik heb gewoon nooit leren proeven.
Nee gadver.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 02:43 schreef Tchock het volgende:
[..]
Je lust geen pizzadeeg?Lust je wel brood?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |