Ik zit heul nie op de plee dude!quote:
Nu beter dan kort haar.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 00:29 schreef Le_Professeur het volgende:
Tja, vrouwen van boven de 50 hebben doorgaans behoorlijk wat overgewicht, en bij een vette koe staat nou eenmaal geen sexy lang haar.
foto van TS please!quote:Op zaterdag 22 juni 2013 00:31 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Nu beter dan kort haar.
Man man wat zijn ze lelijk....bah welke man wil daar nog mee getrouwd blijven?
Ik ben te knap voor fok!quote:
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 00:34 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Ik ben te knap voor fok!
Geen geruk op mijn foto's.
Daar ga ik mijzelf niet mee vergelijken!quote:
Het is inderdaad verschrikkelijk, vooral wanneer de vrouw in kwestie besluit daar nog een paarse tint aan te geven.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 00:31 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Nu beter dan kort haar.
Man man wat zijn ze lelijk....bah welke man wil daar nog mee getrouwd blijven?
Nah... tis watquote:Op zaterdag 22 juni 2013 00:35 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Daar ga ik mijzelf niet mee vergelijken!
Ben je moeder niet!
Nee ik lijk sprekend op haar...
[ afbeelding ]
Kwa leeftijd?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 00:35 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Ben je moeder niet!
[ afbeelding ]
Ja dat alsof het ze totaal niets meer interesseerd oid.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 00:35 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Het is inderdaad verschrikkelijk, vooral wanneer de vrouw in kwestie besluit daar nog een paarse tint aan te geven.
Heb vaak het idee dat die getrouwede stellen vooral bij elkaar blijven vanwege de kinderen, de veiligheid en het vertrouwen, al loopt de man er doorgaans netzo afzichtelijk bij.
No way!quote:Op zaterdag 22 juni 2013 00:36 schreef OnderBroekenPoep het volgende:
voorbode zhe-devilll zo ga jij er later ook bij lopen
Die bovenste vent heeft een deuk in zijn voorhoofd.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 00:38 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Ja dat alsof het ze totaal niets meer interesseerd oid.
Vreselijk!
Bv zulke mannen
Kort broekje bij mooi weer, het mag want ze zijn al oud...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ook dat, het moet praktisch, maar ik doel vooral op het feit dat zij weinig aandacht meer schenken aan uiterlijke verzorging. Een vette pens van heb ik jou daar, stoppen met roken is niet nodig 'want dat heeft geen zin meer' en de hele dag maar lui voor de tv hangen om vervolgens te klagen dat men zo moe is.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 00:38 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Ja dat alsof het ze totaal niets meer interesseerd oid.
Vreselijk!
Bv zulke mannen
Kort broekje bij mooi weer, het mag want ze zijn al oud...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit was enkele jaren terug heel normaal op fok hoor...weet niet hoelang jij hier al tikt..?quote:
Het wordt saai dat gezeik over korte kapselsquote:Op zaterdag 22 juni 2013 00:42 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Dit was enkele jaren terug heel normaal op fok hoor...weet niet hoelang jij hier al tikt..?
Ging om : Op zaterdag 22 juni 2013 00:29 schreef Le_Professeur het volgende:quote:Op zaterdag 22 juni 2013 00:39 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Slecht voorbeeld. Ze is geen 50+ en heeft lang haar.
Als ik aandacht wil zoals jullie, dan zat ik niet hier te tikken!quote:Op zaterdag 22 juni 2013 00:43 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Wat verwacht je anders van deze labiele TS. Alles voor aandacht
Lang genoeg om te weten dat deze klacht nogal uitgekauwd is...quote:Op zaterdag 22 juni 2013 00:42 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Dit was enkele jaren terug heel normaal op fok hoor...weet niet hoelang jij hier al tikt..?
dit dusquote:Op zaterdag 22 juni 2013 00:43 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Het wordt saai dat gezeik over korte kapsels
Je snapt dat je jezelf tegenspreekt dom wicht?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 00:44 schreef zhe-devilll het volgende:
Als ik aandacht wil zoals jullie, dan zat ik niet hier te tikken!
Jonger mag ook, ook daar is het lelijk bij.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 00:43 schreef Michielos het volgende:
ik zou de klacht terecht vinden als het om wat jongere dames ging TSDit is gewoon scoren
Niet?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 00:44 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Als ik aandacht wil zoals jullie, dan zat ik niet hier te tikken!
Scusi le moi?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 00:45 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Je snapt dat je jezelf tegenspreekt dom wicht?
ik vindt die tweede wel een lekker koppie hebben hóór!quote:
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 00:45 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
[..]
ik vindt die tweede wel een lekker koppie hebben hóór!
Nu als vrouwen straks in google intikken, kort kapsel leuk na je 50ste dan weten ze in elk geval dat het not done is!quote:Op zaterdag 22 juni 2013 00:44 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Lang genoeg om te weten dat deze klacht nogal uitgekauwd is...
[..]
dit dus
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 00:46 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Nu als vrouwen straks in google intikken, kort kapsel leuk na je 50ste dan weten ze in elk geval dat het not done is!
Zo nu ga ik lekker neuken!
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 00:46 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Nu als vrouwen straks in google intikken, kort kapsel leuk na je 50ste dan weten ze in elk geval dat het not done is!
Je bent zo lelijk dat je niet eens geneukt wordt.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 00:46 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 00:47 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Je bent zo lelijk dat je niet eens geneukt wordt.
Ja heb je zoveel soa's dat je ze gewoon al doorgeeft als men naar je kijktquote:Op zaterdag 22 juni 2013 00:52 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]![]()
![]()
Man als jij mij zag, krijg je al een druippiemel...achterlijke!
Spuitpuber! LOL
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 00:54 schreef Smack10 het volgende:
Ja heb je zoveel soa's dat je ze gewoon al doorgeeft als men naar je kijkt?
En nee, de tijd van labiele vrouwen pakken heb ik gehad
Annabella is was hot!quote:Op zaterdag 22 juni 2013 00:45 schreef zhe-devilll het volgende:
zijkant kaal bv is helemaal ernstig triest.
beter kun je het niet hebben dan met een snorquote:Op zaterdag 22 juni 2013 01:00 schreef shawtyyy het volgende:
precies hier irriteer ik me aan, sommigen hebben 'n snor wat 't hele plaatje gewoon afmaakt
ja hoor yummiequote:Op zaterdag 22 juni 2013 01:21 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
beter kun je het niet hebben dan met een snor
ait lekkah lekkah smullie smullie vanavondquote:Op zaterdag 22 juni 2013 01:33 schreef shawtyyy het volgende:
[..]
laat m speciaal voor jou staan toch
Id say enjoy that shitquote:Op zaterdag 22 juni 2013 01:34 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
ait lekkah lekkah smullie smullie vanavond
Weet je...heb nu 3x seks gehad en wil nog een keer maar hij slaapt al!quote:Op zaterdag 22 juni 2013 01:57 schreef Nikmans het volgende:
Zhe! Gek wijfBen je weer terug?
Terechte klacht verder natuurlijk maar dat goes without saying
ook zo nep?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 00:35 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Ben je moeder niet!
[ afbeelding ]
jaaaaaaaaaaaa doen doen doenquote:Op zaterdag 22 juni 2013 03:58 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Weet je...heb nu 3x seks gehad en wil nog een keer maar hij slaapt al!
Zal ik hem wakker maken?
Stiekem?
Dat moet hij niet erg vinden mijn 30 jarige hunkieboy!
![]()
![]()
Heb er zin an!!!!!!!!!!!
Make-up is niet altijd nodig. En verder: als zijn er zo uit willen zien omdat het hun smaak is, dan is dat alleen maar goed. Als ze er zo uitzien omdat ze geen tijd meer aan hun uiterlijk willen besteden en het hebben opgegeven, vind ik het sneu. Maar nog steeds is het hun keuze. En wat maakt het uit? Zo is er alleen maar minder concurrentie voor verzorgde dames zoals jij.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 00:21 schreef zhe-devilll het volgende:
Ik heb een klacht naar de Nederlandse kutkappers!
Waarom schieten we ze niet gewoon deaud?
Bedoel, al die vrouwen van boven de 50, die rondlopen met lelijke korte kuttekopharen, alsof ze een kerel zijn.![]()
Alsof ze hun eigen kerel zijn.![]()
En als ze er naast lopen, (hun kerel) lijken ze zelf ook nog eens een kerel, en vraag je, je dus af, wie is er nu de kerel?
Of zijn het twee homo’s?![]()
Wie heeft dit verdomme bedacht! Vrouwen zo toe te takelen. Gruwelijk!![]()
En dan die pittige lelijke brilmonturen uit de jaren 70, en dan nog geen eens make up!
The horror!
Ik zag eergister een man naast mij staan in de supermarkt, hij pakte iets uit het vak voor mij.
Ik kijk nog eens en ineens denk ik: Het hep tietuh?![]()
WAT??????? Is het een wijf? Ja hoor, weer zo een lelijke oude Nederlandse trol!
Doesnormaalman! Eh wijf en gedraag je er als één aub!![]()
Buitenlandse vrouwen, vinden vrouw zijn leuk, hier moeten ze allen gelijk zijn aan hun grijze kortkuifige kerels.![]()
Wat zijn dit voor een mensen en vrouwen? Zo wil je toch niet oud worden?![]()
Laatst een meid die fietste met haar pa richting de stad, ik zo, denkt, oh vader en dochter.
Nee, weet je, het was moeder en dochter ! Damned! Het zou verboden moeten worden!
Gewoon eng!![]()
Klacht is kutkapster die niet kunnen knippen en doen alsof het er fantastisch uit ziet!
Zout op kutkapsters!![]()
Vuige jaloerse trollen. Korter dan kinlengte zou verboden moeten worden, niks enge lange zijbakkebaarden alsof het dracula’s zijn, niks vage kleurstukjes in dat door ratten aangevroten haar.![]()
Nederlandse vrouwen van boven de 50 met kort mannenhaar en een pittige bril en zonder make up, jullie zijn een aanfluiting voor dit land. Schaam jullie diep luie varkens! Ga eens iets aan je lelijke kerelkuif doen.
Kapsters en kappers die zo knippen krijgen ontslag vanaf nu!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |