Ik heb liever de sounds uit deze oudere Roland dan de sounds uit de Tyros serie van Yamaha.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 00:42 schreef AhmedJaret het volgende:
[..]
dit idd
niet je geld verspillen aan Roland troep allemaal rechtgetrokken digitalized geluidjes om een beetje de matige tot slechte hardware te ondersteunen en de software is ook 3x bagger
slechte gripe op de toetsen, slordige afgewerkte details in de verf en alles
nee geen goede keyboards maken die als je een hobby hebt moet je ook beetje investeren
een keyboard kopen om de samplesquote:Op zaterdag 22 juni 2013 00:44 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik heb liever de sounds uit deze oudere Roland dan de sounds uit de Tyros serie van Yamaha.
Heb de Tyros 1 gehad en de Tyros 3, klonken echt super hoor, maar sommige sounds waren zó bedroefend slecht gesampeld, en sommige hadden ook heel duidelijk looppoints... dat is iets wat ik bij deze nog niet ben tegen gekomen (bij dezelfde klanken)
Investeren doe ik ook zeker, maar dit is ook maar een tijdelijke oplossing, kan ik in ieder geval voorlopig verder, en eind dit jaar komt er wel iets van een Korg Triton, Korg M3, of héél misschien een 2e hands Korg Kronos of zo
Nou, vertel.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 00:46 schreef AhmedJaret het volgende:
[..]
een keyboard kopen om de samples
nog veel te leren merk ik wel
Is wel aardig belangrijk hoor. Ook al daar hoef je tegenwoordig niet zo bang meer voor te zijn, de Yamaha's in het wat duurdere segment Motif/Tyros en de Korg Kronos range met goedkopere modellen ervan hebben allemaal wel prachtige samples.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 00:46 schreef AhmedJaret het volgende:
[..]
een keyboard kopen om de samples
nog veel te leren merk ik wel
ja precies als je iets goedkoops koopt kan je ook niet verwachten dat alles lekker draait en klinktquote:Op zaterdag 22 juni 2013 00:50 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Is wel aardig belangrijk hoor. Ook al daar hoef je tegenwoordig niet zo bang meer voor te zijn, de Yamaha's in het wat duurdere segment Motif/Tyros en de Korg Kronos range met goedkopere modellen ervan hebben allemaal wel prachtige samples.
Het is nu meer kijken, wat een keyboard allemaal aan boord heeft. Maar ja, Braddie koopt een 11 jaar oud krot, dan moet je zeker wel kijken naar de samples.
Nouja, *krot* hij is wat outdated ja...Maar de klanken zijn prima, ze staan hun mannetje welquote:Op zaterdag 22 juni 2013 00:50 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Is wel aardig belangrijk hoor. Ook al daar hoef je tegenwoordig niet zo bang meer voor te zijn, de Yamaha's in het wat duurdere segment Motif/Tyros en de Korg Kronos range met goedkopere modellen ervan hebben allemaal wel prachtige samples.
Het is nu meer kijken, wat een keyboard allemaal aan boord heeft. Maar ja, Braddie koopt een 11 jaar oud krot, dan moet je zeker wel kijken naar de samples.
quote:
Sommige mensen gebruiken hem in bands als Midi-Controller. Waarom? Omdat het FSX toetsenbord (Afkomstig van de Motif ES/XS) zo waanzinnig lekker speelt, en als je hem kan betalen, waarom nietquote:Op zaterdag 22 juni 2013 00:58 schreef Rivalo het volgende:
Je moet eigenlijk ook geen Tyros in bandjes gebruiken. Het is meer een arranger one-man keyboard dan een workstation of performance keyboard.
[..]
Nou...quote:Op zaterdag 22 juni 2013 01:00 schreef Rivalo het volgende:
Koop dan een Motif ES/XS, zo duur zijn die tegenwoordig niet meer.
Die ziet er inderdaad meer uit als een "Bang for buck" dan een 2e hands MOtif ES.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 01:02 schreef Rivalo het volgende:
Serieus? Naja kun je beter een MOX8 kopen.
Jij hebt een Pentium 486?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 01:14 schreef BlueMage het volgende:
Gare pc waar ik niet op kan photoshoppen terwijl dit topic daar best wel om vraagt, da's pas een klacht.
Het is ook alweer even geleden dat er spontaan een photoshoptopic uit een 'regulier' topic ontstond.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 01:14 schreef BlueMage het volgende:
Gare pc waar ik niet op kan photoshoppen terwijl dit topic daar best wel om vraagt, da's pas een klacht.
Ik kan nu een hele lijst aan topics posten hier waarin jij jammert over je (brakke) pc en hoe ie niet werkt, hoop dat je je dat wel realiseert.quote:
Dat kan ook.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 01:18 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Ik kan nu een hele lijst aan topics posten hier waarin jij jammert over je (brakke) pc en hoe ie niet werkt, hoop dat je je dat wel realiseert.
Wat dacht je van: pc is gewoon oud en hardware aardig versleten?
Top secret bronnen zoals google.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 01:37 schreef starla het volgende:
Waar halen jullie toch die foto's vandaan?
noem je dat goed?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 01:13 schreef Braddie het volgende:
Gelukkig kan ik ook vrolijk zijn:
[ afbeelding ]
(Ben goed veranderd in 6 jaar tijd zeg)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |