Voor deze Roland had ik een Casioquote:Op zaterdag 22 juni 2013 00:20 schreef AhmedJaret het volgende:
[..]
Roland
hoe kunnen we je serieus nemen?
Op dit soort momenten kan je niet anders, als het echt zo bagger is komt ze daar anders later wel achter en dan krijg jij de wind van voren, terwijl jij al lang in de gaten had dat zij geen talent heeft.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 00:19 schreef Braddie het volgende:
[..]
Toegegeven, het is soms niet prettig als mensen kritiek geven, maargoed.. het leven is nou eenmaal niet altijd een feest inderdaad.
Ze heeft best wel talent hoor, ze is namelijk echt heel erg zuiver als ze zingt, maar ze heeft gewoon geen karakter in d`r stem, en dat is énorm jammer. Want daarmee doet ze eigenlijk meteen het feit dat ze zuiver zingt teniet..quote:Op zaterdag 22 juni 2013 00:22 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Op dit soort momenten kan je niet anders, als het echt zo bagger is komt ze daar anders later wel achter en dan krijg jij de wind van voren, terwijl jij al lang in de gaten had dat zij geen talent heeft.
Vind je het heel erg dat ik de tel ben kwijt geraakt?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 00:22 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Hoeveel keyboards heb je al gehad?
Hij had eerst 1 keyboard, toen werd ie boos omdat Vader Jacob te moeilijk was, toen had ie er opeens twee!quote:Op zaterdag 22 juni 2013 00:22 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Hoeveel keyboards heb je al gehad?
Nou kijk, heb je gelijk een manier om het 'subtiel' te brengen. Leg de nadruk erop dat ze wel enorm zuiver zingt.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 00:23 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ze heeft best wel talent hoor, ze is namelijk echt heel erg zuiver als ze zingt, maar ze heeft gewoon geen karakter in d`r stem, en dat is énorm jammer. Want daarmee doet ze eigenlijk meteen het feit dat ze zuiver zingt teniet..
Mensen zeiken mij dan altijd af op dingen die ze zelf niet beter kunnenquote:Op zaterdag 22 juni 2013 00:23 schreef starla het volgende:
Braddie-topics zijn altijd stormlooptopics
Hij werd keyboos.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 00:23 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Hij had eerst 1 keyboard, toen werd ie boos omdat Vader Jacob te moeilijk was, toen had ie er opeens twee!
Ja, mocht ik haar binnenkort nog spreken, dan leg ik het wel uitquote:Op zaterdag 22 juni 2013 00:24 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Nou kijk, heb je gelijk een manier om het 'subtiel' te brengen. Leg de nadruk erop dat ze wel enorm zuiver zingt.
MAAKTE JA MAAKTEquote:Op zaterdag 22 juni 2013 00:22 schreef Braddie het volgende:
[..]
Voor deze Roland had ik een Casio
Roland maakte top spul
Geluiden zijn hartstikke goed, vocoder functie zit er op, harmonizer functie. Dus dit is gewoon een goed apparaat.
Neenquote:Op zaterdag 22 juni 2013 00:23 schreef Braddie het volgende:
[..]
Vind je het heel erg dat ik de tel ben kwijt geraakt?
Ben rijbewijsloos maar ik durf te wedden dat ik beter kan autorijden dan jij. Oh en als kind wel wat pianoles gehad dus daarin beter zijn dan jij moet ook wel lukken. Gitaarspelen kan ik dan weer niet, dat moet ik toegeven.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 00:24 schreef Braddie het volgende:
[..]
Mensen zeiken mij dan altijd af op dingen die ze zelf niet beter kunnen
JUPITER 8quote:Op zaterdag 22 juni 2013 00:24 schreef Rivalo het volgende:
[..]
MAAKTE JA MAAKTE
ONZE JUPITER DIE IN DE HEMELEN ZIJN UWE GELUIDEN WORDEN GEHEILIGD
"Als kind wel wat pianoles gehad"quote:Op zaterdag 22 juni 2013 00:26 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Ben rijbewijsloos maar ik durf te wedden dat ik beter kan autorijden dan jij. Oh en als kind wel wat pianoles gehad dus daarin beter zijn dan jij moet ook wel lukken. Gitaarspelen kan ik dan weer niet, dat moet ik toegeven.
Haten op de Juno-60, ken je klassiekers godverdomme.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 00:26 schreef Braddie het volgende:
[..]
JUPITER 8
Alles na de Fantom X vind ik rommel.
Die Roland VA serie keyboards waren tof, die Discover 5 (Die ik nu heb) is ook wel baanbrekend geweest, en natuurlijk de V-Synth
Maar daarna.. G-70E-80
Roland Fantom G
En de ergste, de Roland Juno serie`s
De Juno-60 heb ik nog gehadquote:Op zaterdag 22 juni 2013 00:27 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Haten op de Juno-60, ken je klassiekers godverdomme.![]()
Niet arrogant doen, dat mag niet van de baas.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 00:26 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Ben rijbewijsloos maar ik durf te wedden dat ik beter kan autorijden dan jij. Oh en als kind wel wat pianoles gehad dus daarin beter zijn dan jij moet ook wel lukken. Gitaarspelen kan ik dan weer niet, dat moet ik toegeven.
Had hem gehouden, veel beter dan dat derde rangs ding dat je nu hebt staan.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 00:28 schreef Braddie het volgende:
[..]
De Juno-60 heb ik nog gehad
Nee, maar echt de nieuwe Juno`s
De G de DI de Stage, de D
(Vooral de Juno D.. mijn god, dat is gewoon een RS-9 met een andere casing)
Derde rangs wil ik hem niet noemen, hij is misschien al 11 jaar oud, maar heeft nog prima geluidenquote:Op zaterdag 22 juni 2013 00:29 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Had hem gehouden, veel beter dan dat derde rangs ding dat je nu hebt staan.
Er zijn bijna geen websites over te vinden. Het ontbreekt aan youtube. Gewoon een vergeten keyboard man, wat heb je er voor neergelegd?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 00:30 schreef Braddie het volgende:
[..]
Derde rangs wil ik hem niet noemen, hij is misschien al 11 jaar oud, maar heeft nog prima geluiden(Beter dan die Casio
)
Die Juno-60 was leuk, maar had helaas wat gebreken.. Voicechips die niks deden (Dat is normaal een Juno-106 kwaal, maar deze had het ook) de LFO Trigger knop die niets deed, het Filter deed het nog maar heel zwakjes..
Dat is zelfonderschatting, dat is dan weer wat anders.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 00:28 schreef Rodawa het volgende:
Terechte klacht. Mensen die denken gelijkwaardig aan mij te zijn._!
Er is niks over te vinden, klopt. Het was ook redelijk een flop vanwege de prijs (Hij was 2400 euro nieuw..)quote:Op zaterdag 22 juni 2013 00:32 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Er zijn bijna geen websites over te vinden. Het ontbreekt aan youtube. Gewoon een vergeten keyboard man, wat heb je er voor neergelegd?
Whehe, die heb je van de Gradalicious site gehaaldquote:
De sounds die hier in zitten zijn ook echt nog wel goed hoorquote:Op zaterdag 22 juni 2013 00:39 schreef Rivalo het volgende:
250 valt wel mee, maar waarom niet gewoon sparen voor een wat moderner keyboard? Zeker als ik zie dat je maar een week met een keyboard doet.
Zeker als je in zo'n lounge band zit moet je goede bread&butter sounds hebben.
Gewoon de kleinere broertjes nemen van de top keyboard.
Yamaha MOX, Korg Krome o.i.d.
Recent bewezen dat absoluut gehoor niet bestaatquote:Op zaterdag 22 juni 2013 00:33 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Braddie, mag ik je absoluut oor kopen?
Bron? Vind ik serieus altijd wel interessant dit soort dingen.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 00:40 schreef starla het volgende:
[..]
Recent bewezen dat absoluut gehoor niet bestaat
Absoluut niet?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 00:40 schreef starla het volgende:
[..]
Recent bewezen dat absoluut gehoor niet bestaat
Volgens mij heb je alleen maar iets als relatief gehoor, toch?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 00:41 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Bron? Vind ik serieus altijd wel interessant dit soort dingen.
dit iddquote:Op zaterdag 22 juni 2013 00:39 schreef Rivalo het volgende:
250 valt wel mee, maar waarom niet gewoon sparen voor een wat moderner keyboard? Zeker als ik zie dat je maar een week met een keyboard doet.
Zeker als je in zo'n lounge band zit moet je goede bread&butter sounds hebben.
Gewoon de kleinere broertjes nemen van de top keyboard.
Yamaha MOX, Korg Krome o.i.d.
Ik heb liever de sounds uit deze oudere Roland dan de sounds uit de Tyros serie van Yamaha.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 00:42 schreef AhmedJaret het volgende:
[..]
dit idd
niet je geld verspillen aan Roland troep allemaal rechtgetrokken digitalized geluidjes om een beetje de matige tot slechte hardware te ondersteunen en de software is ook 3x bagger
slechte gripe op de toetsen, slordige afgewerkte details in de verf en alles
nee geen goede keyboards maken die als je een hobby hebt moet je ook beetje investeren
een keyboard kopen om de samplesquote:Op zaterdag 22 juni 2013 00:44 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik heb liever de sounds uit deze oudere Roland dan de sounds uit de Tyros serie van Yamaha.
Heb de Tyros 1 gehad en de Tyros 3, klonken echt super hoor, maar sommige sounds waren zó bedroefend slecht gesampeld, en sommige hadden ook heel duidelijk looppoints... dat is iets wat ik bij deze nog niet ben tegen gekomen (bij dezelfde klanken)
Investeren doe ik ook zeker, maar dit is ook maar een tijdelijke oplossing, kan ik in ieder geval voorlopig verder, en eind dit jaar komt er wel iets van een Korg Triton, Korg M3, of héél misschien een 2e hands Korg Kronos of zo
Nou, vertel.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 00:46 schreef AhmedJaret het volgende:
[..]
een keyboard kopen om de samples
nog veel te leren merk ik wel
Is wel aardig belangrijk hoor. Ook al daar hoef je tegenwoordig niet zo bang meer voor te zijn, de Yamaha's in het wat duurdere segment Motif/Tyros en de Korg Kronos range met goedkopere modellen ervan hebben allemaal wel prachtige samples.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 00:46 schreef AhmedJaret het volgende:
[..]
een keyboard kopen om de samples
nog veel te leren merk ik wel
ja precies als je iets goedkoops koopt kan je ook niet verwachten dat alles lekker draait en klinktquote:Op zaterdag 22 juni 2013 00:50 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Is wel aardig belangrijk hoor. Ook al daar hoef je tegenwoordig niet zo bang meer voor te zijn, de Yamaha's in het wat duurdere segment Motif/Tyros en de Korg Kronos range met goedkopere modellen ervan hebben allemaal wel prachtige samples.
Het is nu meer kijken, wat een keyboard allemaal aan boord heeft. Maar ja, Braddie koopt een 11 jaar oud krot, dan moet je zeker wel kijken naar de samples.
Nouja, *krot* hij is wat outdated ja...Maar de klanken zijn prima, ze staan hun mannetje welquote:Op zaterdag 22 juni 2013 00:50 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Is wel aardig belangrijk hoor. Ook al daar hoef je tegenwoordig niet zo bang meer voor te zijn, de Yamaha's in het wat duurdere segment Motif/Tyros en de Korg Kronos range met goedkopere modellen ervan hebben allemaal wel prachtige samples.
Het is nu meer kijken, wat een keyboard allemaal aan boord heeft. Maar ja, Braddie koopt een 11 jaar oud krot, dan moet je zeker wel kijken naar de samples.
quote:
Sommige mensen gebruiken hem in bands als Midi-Controller. Waarom? Omdat het FSX toetsenbord (Afkomstig van de Motif ES/XS) zo waanzinnig lekker speelt, en als je hem kan betalen, waarom nietquote:Op zaterdag 22 juni 2013 00:58 schreef Rivalo het volgende:
Je moet eigenlijk ook geen Tyros in bandjes gebruiken. Het is meer een arranger one-man keyboard dan een workstation of performance keyboard.
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |