Nou...quote:Op zaterdag 22 juni 2013 01:00 schreef Rivalo het volgende:
Koop dan een Motif ES/XS, zo duur zijn die tegenwoordig niet meer.
Die ziet er inderdaad meer uit als een "Bang for buck" dan een 2e hands MOtif ES.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 01:02 schreef Rivalo het volgende:
Serieus? Naja kun je beter een MOX8 kopen.
Jij hebt een Pentium 486?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 01:14 schreef BlueMage het volgende:
Gare pc waar ik niet op kan photoshoppen terwijl dit topic daar best wel om vraagt, da's pas een klacht.
Het is ook alweer even geleden dat er spontaan een photoshoptopic uit een 'regulier' topic ontstond.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 01:14 schreef BlueMage het volgende:
Gare pc waar ik niet op kan photoshoppen terwijl dit topic daar best wel om vraagt, da's pas een klacht.
Ik kan nu een hele lijst aan topics posten hier waarin jij jammert over je (brakke) pc en hoe ie niet werkt, hoop dat je je dat wel realiseert.quote:
Dat kan ook.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 01:18 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Ik kan nu een hele lijst aan topics posten hier waarin jij jammert over je (brakke) pc en hoe ie niet werkt, hoop dat je je dat wel realiseert.
Wat dacht je van: pc is gewoon oud en hardware aardig versleten?
Top secret bronnen zoals google.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 01:37 schreef starla het volgende:
Waar halen jullie toch die foto's vandaan?
noem je dat goed?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 01:13 schreef Braddie het volgende:
Gelukkig kan ik ook vrolijk zijn:
[ afbeelding ]
(Ben goed veranderd in 6 jaar tijd zeg)
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 01:37 schreef starla het volgende:
Waar halen jullie toch die foto's vandaan?
Shit! Bel de politie!!!1111einzeinzeinzquote:Op zaterdag 22 juni 2013 01:39 schreef starla het volgende:
[..]
Ah ok, dus foto's waar eigenlijk een copyright op rust?
je moet echt wat kilootjes kwijt wil je die saxofoonchick je zien staanquote:Op zaterdag 22 juni 2013 01:39 schreef Braddie het volgende:
[..]
Nouja, goed. Het is een flinke verbetering in ieder geval.
Dit.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 01:39 schreef starla het volgende:
[..]
Ah ok, dus foto's waar eigenlijk een copyright op rust?
Misschien niet je volledige naam op FOK! gooien en niet teveel foto's op het internet hebben rondhangen?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 01:43 schreef Braddie het volgende:
[..]
Dit.
Vind het sowieso maar sneu dat ze constant die foto`s van mij naar boven halen. Weet 99% zeker dat als ik een van die fokkers zou tegen komen in een kroegje, dat het gewoon gezellig is, en dat we samen aan een biertje/water/fris zitten, en gewoon praten met elkaar![]()
Maar er moet persee een of ander "Kijk mij eens stoer zijn door de ander af te zeiken " beleid zijn
Dat deze foto`s op internet komen heeft te maken door FB/Hyves(Toen nog)/Twitter.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 01:49 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Misschien niet je volledige naam op FOK! gooien en niet teveel foto's op het internet hebben rondhangen?
Tsja ik heb geen FB/Twitter/etc en als jij nou een beetje verstandig was zou je het niet nog makkelijker maken om je naam te vinden.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 01:52 schreef Braddie het volgende:
[..]
Dat deze foto`s op internet komen heeft te maken door FB/Hyves(Toen nog)/Twitter.
Alles wat je daar op post is natuurlijk ook te vinden op Google.
(M`n naam sja.. die vinden mensen sowieso wel..)
Dat is zo.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 01:58 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Tsja ik heb geen FB/Twitter/etc en als jij nou een beetje verstandig was zou je het niet nog makkelijker maken om je naam te vinden.
Dat wil je ook helemaal niet, je post zelf rustig nog meer pics waarmee je jezelf totaal voor lul zet.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 01:58 schreef Braddie het volgende:
[..]
Dat is zo.
Helaas valt zoiets als dit niet onkeerbaar te maken..
Hoezo, waarmee ik mezelf voor lul zet?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 02:00 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Dat wil je ook helemaal niet, je post zelf rustig nog meer pics waarmee je jezelf totaal voor lul zet.
quote:
Waarom staat hij voor lul? Draagt hij een tijgerprint tangaslip terwijl hij de vogeltjesdans doet? Het zijn gewoon normale foto's. Dat jij die foto's klaarblijkelijk niet normaal vindt, zegt meer over jou dan over de foto's.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 02:00 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Dat wil je ook helemaal niet, je post zelf rustig nog meer pics waarmee je jezelf totaal voor lul zet.
Mja..."ik ben wel goed veranderd" dan kun je toch aanvoelen dat daar in KLB commentaar op gaat komen? Kom op zeg. Zo gaat dat gewoon op internet, overal wel, niet alleen hier.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 02:13 schreef starla het volgende:
[..]
Waarom staat hij voor lul? Draagt hij een tijgerprint tangaslip terwijl hij de vogeltjesdans doet? Het zijn gewoon normale foto's. Dat jij die foto's klaarblijkelijk niet normaal vindt, zegt meer over jou dan over de foto's.
Jawel, maar waarom zou hem dat voor lul zetten? Hij denkt daar zo over en misschien velen met hem. Dat jij daar anders over denkt is je goed recht, maar dat maakt het nog geen feit.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 02:18 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Mja..."ik ben wel goed veranderd" dan kun je toch aanvoelen dat daar in KLB commentaar op gaat komen? Kom op zeg. Zo gaat dat gewoon op internet, overal wel, niet alleen hier.
Kijk eens naar z'n posthistorie, hij leert het gewoon niet dus dan denk ik dat ie het ergens wel leuk vindt. Negatieve aandacht is immers ook aandacht. Plus hij doet verwoede pogingen om iedereen in z'n topics af te zeiken, tsja...quote:Op zaterdag 22 juni 2013 02:22 schreef starla het volgende:
[..]
Jawel, maar waarom zou hem dat voor lul zetten? Hij denkt daar zo over en misschien velen met hem. Dat jij daar anders over denkt is je goed recht, maar dat maakt het nog geen feit.
Ik snap je negatieve benadering niet zo goed.
Ze hebben allemaal wel wat op me te zeiken, maar dit maakt ze geen haar beterquote:Op zaterdag 22 juni 2013 02:22 schreef Hugh_Myron het volgende:
Laat die jongen toch gewoon. Shit, man.Skeere mensen.
Ik zie hem eigenlijk niemand afzeiken. Hooguit de mensen waar z'n topics over gaan.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 02:24 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Kijk eens naar z'n posthistorie, hij leert het gewoon niet dus dan denk ik dat ie het ergens wel leuk vindt. Negatieve aandacht is immers ook aandacht. Plus hij doet verwoede pogingen om iedereen in z'n topics af te zeiken, tsja...
Onzin dit inderdaad.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 02:28 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Ik zie hem eigenlijk niemand afzeiken. Hooguit de mensen waar z'n topics over gaan.
Jij bent toch een vrouw van tegen de 40? Beetje sneu om dan op zo'n manier iemand voor lul te zetten. Van die pubers snap ik het nog wel en ik moet er soms stiekem ook wel om lachen, maar toch.
1. Ik twijfel ook aan Braddies echtheidquote:Op zaterdag 22 juni 2013 02:28 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Ik zie hem eigenlijk niemand afzeiken. Hooguit de mensen waar z'n topics over gaan.
Jij bent toch een vrouw van tegen de 40? Beetje sneu om dan op zo'n manier iemand voor lul te zetten. Van die pubers snap ik het nog wel en ik moet er soms stiekem ook wel om lachen, maar toch.
Wat zou er niet echt aan 'm zijn?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 02:33 schreef BlueMage het volgende:
[..]
1. Ik twijfel ook aan Braddies echtheid
2. Ik vind dat ik nog relatief aardig tegen 'm ben, geef hem zelfs de m.i goede raad om te kappen KLB te voeren.
3. Ben 31 dus weet niet hoe je nou bij "tegen de 40" komt.
Ik weet 't niet...topics komen altijd op hetzelfde neer, er zitten hier een paar mensen die ontzettend goed in the art of cloning zijn en ergens hoop ik gewoon dat dit een goeie relkloon is.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 02:39 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Wat zou er niet echt aan 'm zijn?
Ik moet je dan denk ik teleurstellen.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 02:41 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Ik weet 't niet...topics komen altijd op hetzelfde neer, er zitten hier een paar mensen die ontzettend goed in the art of cloning zijn en ergens hoop ik gewoon dat dit een goeie relkloon is.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |