in slaap fappenquote:Op zaterdag 22 juni 2013 03:31 schreef Ugjerke het volgende:
M'n whiskey is hard gevallen. Nog een paar hijsen van een joint en dan slaapfappen.
Ik denk dat ik wel met je mee doe. Slapen klinkt nog niet zo slecht.quote:
Tantra?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 03:41 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik denk dat ik wel met je mee doe. Slapen klinkt nog niet zo slecht.
Wel lekker tantra fappen, zonder handen.![]()
Skillsquote:
Oh gelukkig is er nog iemand aanwezig.quote:
Beamen? Like teleporteren? Of op een filmscherm,ik snap je niet.quote:
Be-amen, beämen, dat is zo'n mooi 'bommelding', beamen.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 04:01 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Beamen? Like teleporteren? Of op een filmscherm,ik snap je niet.
Dus omdat mono 'm ligt te chillen krijg ik een heel verhaal voor m'n kiezen.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 04:00 schreef Moira. het volgende:
[..]
Oh gelukkig is er nog iemand aanwezig.
Ik heb net een leuke fik in de tuin gehad, keigezellig enzo met moeders en zuster en aanhang.
Mja ben dus beetje aangeschoten, maar Mono was al eerder lam en ging dus naar bed.
Ik moest hem wakker maken om nog te chillen en jointje te roken en evt beetje batsen enzo, maar hij blijft dus gewoon slapen
Prima, want dan kan ik ff FOK!ken (wat ik de hele dag ivm werk niet gedaan heb), mja dan ben ik dus wel blij dat er nog mensen om dit tijdstip online zijn
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 04:03 schreef Moira. het volgende:
[..]
Be-amen, beämen, dat is zo'n mooi 'bommelding', beamen.
Dat kan ik be - amen.
Omdat veramerikanisering denken mensen dat je dan beamen van een beamer als in projectie op een scherm/muur bedoelt.
Maar nee, ik bedoel dat ik het ermee eens ben en erover mee kan praten (vanuit eigen ervaring); dat kan ik beamen
Beamen is gewoon nederlandsch joh.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 04:01 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Beamen? Like teleporteren? Of op een filmscherm,ik snap je niet.
hey maar yolo toch?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 04:04 schreef Moira. het volgende:
Hoewel ik wel betwijfel hoe veel ik nog van deze joint moet roken
Nu ik zo chill zit zonder stoorzenders enzo besef ik me dat ik toch nog best wel wat alcohol heb genuttigd, hoewel ik daar beneden bij de fik vrij weinig last van had
Straks val ik met het licht aan en laptop aan en joint rechtop-zittend in slaap
Nee betekent gewoon dat ik waus ben, dan krijg je verhalen voor je kiezenquote:Op zaterdag 22 juni 2013 04:03 schreef Sardu het volgende:
[..]
Dus omdat mono 'm ligt te chillen krijg ik een heel verhaal voor m'n kiezen.
Ff lezen.
Aah, je hebt gewerkt! Waar dan, of heb ik iets gemist? Je was al verdacht afwezig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |