quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:58 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Snowbells draagt stiekem XL kleding om haar platte billen te verbergen
Gvdquote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:58 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:58 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
So you still had some pride leftquote:
gw? ik ben niet zo in met die swag talk.quote:
Nee dusquote:Op zaterdag 22 juni 2013 00:01 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
gw? ik ben niet zo in met die swag talk.
Die boormachine ernaast...quote:
ah kom op vertel, je bedoelt niet guild wars of nie?quote:
Past dat?quote:
Ja guild warsquote:Op zaterdag 22 juni 2013 00:03 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
ah kom op vertel, je bedoelt niet guild wars of nie?
Heehehe, shhh, platte billen vertelquote:
Nee, ga alle 8 seizoenen van entourage maar kijkenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beetje respect tonen jij. Ze zit gewoon wat op te rapen, dus niet zo seksistisch bezig zijn.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 00:05 schreef LompeHork het volgende:
Die dijen gaan mannen vernietigen, mark my words.
Aan ballen zitten is best lekker...quote:Op zaterdag 22 juni 2013 00:08 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Beetje respect tonen jij. Ze zit gewoon wat op te rapen, dus niet zo seksistisch bezig zijn.
Hoe is dat seksistisch? Dat is gewoon realistisch.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 00:08 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Beetje respect tonen jij. Ze zit gewoon wat op te rapen, dus niet zo seksistisch bezig zijn.
Shhh, straks komt er nog een feministische golf.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 00:09 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Hoe is dat seksistisch? Dat is gewoon realistisch.
Doodsbang...quote:
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 00:10 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Shhh, straks komt er nog een feministische golf.
[ afbeelding ]
9/10 would bang
Kan niet wachten totdat met in Nederland met objecten kan trouwen.quote:
Jij trouwt je flashjack ja?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 00:12 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Kan niet wachten totdat met in Nederland met objecten kan trouwen.
INH... WAT...??quote:
OUDquote:
Natuurlijk vast gemaakt aan mijn laptop, zodat het een beetje slim overkomt.quote:
In dat geval: Post billen!quote:Op zaterdag 22 juni 2013 00:17 schreef LompeHork het volgende:
Is een teken dat je moet luisteren naar die baas
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
Wat is de beste manier om zwanger te worden?quote:
IVF, veel minder inspannend dan het alternatief.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 00:18 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Wat is de beste manier om zwanger te worden?
Zwembad.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 00:18 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Wat is de beste manier om zwanger te worden?
Ik probeer een positieve associatie met mijn naam te creeëren.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 00:18 schreef Murdera het volgende:
Ben ik de enige die als ik naar de naam van Ug kijk, eerst "Tits" ziet staan?
Wat is het alternatief dan?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 00:19 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
IVF, veel minder inspannend dan het alternatief.
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 00:18 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
In dat geval: Post billen!Haha jeweetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
voor wat, miss ball sucker 2013?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 00:19 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik probeer een positieve associatie met mijn naam te creeëren.
Dikke pikken in vaginas mikken.quote:
Gewoon denken dat het "augurkje" heet, helpt al.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 00:20 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
voor wat, miss ball sucker 2013?
Augurken, tieten en wijn. Bazencombinatie.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 00:21 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Gewoon denken dat het "augurkje" heet, helpt al.
Als jij het zegt.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 00:21 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Gewoon denken dat het "augurkje" heet, helpt al.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |