SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2013 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verlopen ChallengesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ten commandments for the runnerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor onze core-stabiliteit deden we de mei-planking-challenge.
Maar er is meer! Nu is er de juni-abs-challenge! Nog meer core! Doe je mee?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Facebook groep![]()
Goeie TT!!!
Muis trouwens, wat lekker dat je ondanks alles bent gaan lopen. Dan maar hyper
Dit gaat over de cross-country, denk ik? En nav van de afbeelding wil je graag omdat je graag samen met mensen wilt lopen of omdat je graag mensen wil verslaan.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 22:59 schreef rechtsedirecte het volgende:
potver...... waarom kan ikn u gewoon geen beslissing nemen om wel of niet te gaan lopen vandaag?
misschien hierdoor:
[ afbeelding ]
of misschien moet ik niet gaan meedenken met mensen op dit tijdstip![]()
Moet wel he, de dag voor het concert! Wilde het een paar dagen geleden al doen, maar toen was die niet zo kannibalistische mossel me voor..quote:![]()
gewoon graag met mensen lopen... maar mijn lies is nu bijna herstelt (was zeg maar een 10 en is nu een 3) en ik denk dat een cross-country het herstel niet bevordert (merk wel dat het ook niet erger wordt maar wil zo snel weer 100% zijn) dus dacht ik, vandaag nog een dagje rusten en dan morgen misschien een LDL...twijfels, twijfels'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
You must beat people. Tenzij je langzamer bent, dan doe je het om samen te lopen. /excuusmiepquote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:27 schreef Quoi het volgende:
Goeie TT!!!
Muis trouwens, wat lekker dat je ondanks alles bent gaan lopen. Dan maar hyper
[..]
Dit gaat over de cross-country, denk ik? En nav van de afbeelding wil je graag omdat je graag samen met mensen wilt lopen of omdat je graag mensen wil verslaan.
of misschien moet ik niet gaan meedenken met mensen op dit tijdstip
Truste allemaal!In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Dan gewoon lekker bij je plan blijven joh. Hoe fijn is het als je straks weer 100% bent. Je moet ook shinen hier in NL hé? Anders plan je iets anders leuks vandaag, goeie afleiding. Zat andere leuke dingen te doenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:30 schreef rechtsedirecte het volgende:
gewoon graag met mensen lopen... maar mijn lies is nu bijna herstelt (was zeg maar een 10 en is nu een 3) en ik denk dat een cross-country het herstel niet bevordert (merk wel dat het ook niet erger wordt maar wil zo snel weer 100% zijn) dus dacht ik, vandaag nog een dagje rusten en dan morgen misschien een LDL...twijfels, twijfels![]()
![]()
![]()
Niet doen. Kepler.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:30 schreef rechtsedirecte het volgende:
gewoon graag met mensen lopen... maar mijn lies is nu bijna herstelt (was zeg maar een 10 en is nu een 3) en ik denk dat een cross-country het herstel niet bevordert (merk wel dat het ook niet erger wordt maar wil zo snel weer 100% zijn) dus dacht ik, vandaag nog een dagje rusten en dan morgen misschien een LDL...twijfels, twijfels![]()
true, true... ik denk dat als ik vandaag ga ik het vooral doe om andere mensen niet af te vallen, zo van "ja maar, zij steken hun tijd in de organisatie.." vandaag dan maar een keer nietquote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:33 schreef Quoi het volgende:
[..]
Dan gewoon lekker bij je plan blijven joh. Hoe fijn is het als je straks weer 100% bent. Je moet ook shinen hier in NL hé? Anders plan je iets anders leuks, goeie afleiding. Zat andere leuke dingen te doen
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
quote:inderdaad...dat is de grootste reden om het niet te doen...nog twee weken en dan "vingers bij de F5 knop"
Morgen ga ik weer! Weekje rust gehad dus ik denk rustig aan gewoon kijken hoe het gaat. tussen 5 en 10k.
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Zondag eigenlijk zelf een mooie trailwedstrijd. 28km was de bedoeling. Ik heb de laatste tijd gemerkt dat dit toch iets andere spieren gebruikt en wat meer kracht (althans het rondje wat ik trail).quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:36 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]inderdaad...dat is de grootste reden om het niet te doen...nog twee weken en dan "vingers bij de F5 knop"
Jammer maar helaas laat ik deze maar schieten voordat ik mezelf kapot loop en zo mijn hele schema naar de klote help.![]()
enough said!quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:40 schreef winterstorm666 het volgende:
verstandig zijn is niet altijd leuk...
maar als goedmakertje staat dit natuurlijk nog op het program
http://www.facebook.com/events/206154976203520/'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
knappe kerel die hier tegenop rent hahaha!
erg vette race lijkt het mij. dat zeker!!home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
die foto is niet waar we lopen hoor!quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:48 schreef winterstorm666 het volgende:
knappe kerel die hier tegenop rent hahaha!
erg vette race lijkt het mij. dat zeker!!
de man op de foto is natuurlijk Killian Jornet!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
erg vet! moest nog aan dat soort wedstrijden denken toen ik met hartslag194 tegen de milsbeekse heuvels opklauterde. pfffff, maar wel kickenhome is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
Tsssk, wat is dat toch met race-uitslagen en niet mooi kunnen copy/pasten naar een forum? [insert polygoonstem]
Affijn, het doet mij grote deugd om te mogen annonceren, dat ten avonden van den 21ste juni van het jaar 2013, de user Schanulleke, later te noemen ik, een keurige verbetering van zijn snelste tijd heeft bewerkstelligd op de afstand van een grote van maar liefst tien kilometers.
Na een fijne en montere aanmoediging van de atleten die zich op de 5 kilometer stortten, was het tijd om naar het startvak te gaan alvorens het leveren van de eigen prestatie kon aanvangen.
Geheel traditiegetrouw speelde de stoelgang toen op. Evenzo volgens traditie stond ik dus achter in het startvak, wat mede door de opgebroken Nieuwe Gracht een extra handicap was bij het vestigen van een memorabele prestatie.
Desondanks was mijn start redelijk tot goed en na het volbrengen van enkele slalommende bewegingen liep ik na enkele kilometers redelijk in eigen tempo. Dit heroïsche tempo kon ik, mede tot vreugde van den omstanders, een behoorlijke tijd aanhouden.
Helaas bleek toen dat mijn fysiek niet gesteld was op een pittige, van Italiaanse kruiden voorziene, pastasalade, zo kort voor de start van een belangrijk loopevenement.
Er vormden zich zure oprispingen die zelfs de snelste loper zouden Doen neigen naar stoppen, maar als gedreven door een duivel zette ik door.
Met de finish in zicht meende ik even dat alles verloren was en dat het doel van het volbrengen van deze helse tocht in een tijd van niet meer dan vijftig minuten slechts een vervlogen droom was, een utopie.
Echter, in den laatste kilometer namen bovenmenselijke krachten bezit van mijn loperslijf en zo snelde ik uiteindelijk naar een voor mij ongekende en bijgevolg nooit eerder vertoonde tijd van slechts 49 minuten en 28 seconden, waarmee de gemiddelde snelheid boven de duivelse limiet van 12 km/u lag.
Het bleef daarna nog lang onrustig in het mooie Haarlem en het in omstreken liggende Spaarndam.
[/insert polygoonstem]
Yeah Biatches!!!Life is what you make it.![]()
You sir, are a hero!quote:Op zaterdag 22 juni 2013 01:21 schreef Schanulleke het volgende:
Tsssk, wat is dat toch met race-uitslagen en niet mooi kunnen copy/pasten naar een forum? [insert polygoonstem]
Affijn, het doet mij grote deugd om te mogen annonceren, dat ten avonden van den 21ste juni van het jaar 2013, de user Schanulleke, later te noemen ik, een keurige verbetering van zijn snelste tijd heeft bewerkstelligd op de afstand van een grote van maar liefst tien kilometers.
Na een fijne en montere aanmoediging van de atleten die zich op de 5 kilometer stortten, was het tijd om naar het startvak te gaan alvorens het leveren van de eigen prestatie kon aanvangen.
Geheel traditiegetrouw speelde de stoelgang toen op. Evenzo volgens traditie stond ik dus achter in het startvak, wat mede door de opgebroken Nieuwe Gracht een extra handicap was bij het vestigen van een memorabele prestatie.
Desondanks was mijn start redelijk tot goed en na het volbrengen van enkele slalommende bewegingen liep ik na enkele kilometers redelijk in eigen tempo. Dit heroïsche tempo kon ik, mede tot vreugde van den omstanders, een behoorlijke tijd aanhouden.
Helaas bleek toen dat mijn fysiek niet gesteld was op een pittige, van Italiaanse kruiden voorziene, pastasalade, zo kort voor de start van een belangrijk loopevenement.
Er vormden zich zure oprispingen die zelfs de snelste loper zouden Doen neigen naar stoppen, maar als gedreven door een duivel zette ik door.
Met de finish in zicht meende ik even dat alles verloren was en dat het doel van het volbrengen van deze helse tocht in een tijd van niet meer dan vijftig minuten slechts een vervlogen droom was, een utopie.
Echter, in den laatste kilometer namen bovenmenselijke krachten bezit van mijn loperslijf en zo snelde ik uiteindelijk naar een voor mij ongekende en bijgevolg nooit eerder vertoonde tijd van slechts 49 minuten en 28 seconden, waarmee de gemiddelde snelheid boven de duivelse limiet van 12 km/u lag.
Het bleef daarna nog lang onrustig in het mooie Haarlem en het in omstreken liggende Spaarndam.
[/insert polygoonstem]
Yeah Biatches!!!
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
[insert polygoonstem] na het lezen van hier boven gepubliceerd bericht rest mij enkel het volgende: eene driewerf hoera voor Shanulekke, hoera, hoera, hoera! [/insert polygoonstem]quote:Op zaterdag 22 juni 2013 01:21 schreef Schanulleke het volgende:
[/insert polygoonstem]
Yeah Biatches!!!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Strakke tijd Schanulleke!!
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Wauw!quote:Op zaterdag 22 juni 2013 01:21 schreef Schanulleke het volgende:
[/insert polygoonstem]
Yeah Biatches!!!
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Ondanks geen verplichtingen ga ik zo mooi een rondje doen. Ineens wakker met maagkramp. Dus net ff naar de wc geweest en slapen komt er niet meer van.Ben benieuwd of mijn knie het leuk gaat vinden.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
oke, Edendale heft geen sneeuw gehad maar nagenoeg de rest van het zuider eiland ligt onder een dik pak sneeuw...
trail extreme!!!
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
Forum Opties Forumhop: Hop naar: