Ja jesus een heel gedoe lopen tikken. Kopie gedaan. Weg. Nou de krullenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Werkgever bedoel je, neem ik aan.
Ben geen fan van ze...
DIT IS 40 PLUS. MOET GODVER DE GODVER MIJN BRIL OPZETTEN VOOR JOUquote:
* Leandra meldtquote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
OK...
Wie komt er hier niet uit Amsterdam?
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:22 schreef Soury het volgende:
[..]
DIT IS 40 PLUS. MOET GODVER DE GODVER MIJN BRIL OPZETTEN VOOR JOU
Caps lock, dat zou iedereen moeten doen. Het lukt mij 's avonds niet eens meer om te Fokken zonder bril. Overdag lukt het nog wel, maar na zessen moet ik echt mijn leesbrilletje erbij pakken.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:22 schreef Soury het volgende:
[..]
een leesbril van 40+quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:22 schreef Soury het volgende:
[..]
dan pleur je je beeld maar op 125%quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Caps lock, dat zou iedereen moeten doen. Het lukt mij 's avonds niet eens meer om te Fokken zonder bril. Overdag lukt het nog wel, maar na zessen moet ik echt mijn leesbrilletje erbij pakken.
Dat lukt niet met de mobiele layout op een tabletquote:
helemaal misquote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Pleur...
Ik begrijp je aversie tegen Amsterdam ineens.
Ik zeg niets, ze mag het zelf vertellenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Pleur...
Ik begrijp je aversie tegen Amsterdam ineens.
Twee vingers op het scherm en die uit elkaar bewegen...quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat lukt niet met de mobiele layout op een tablet
Van de HEMA en die doet het primaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |