Ze horen in de koelkast. En dat spreek ik nergens tegen.quote:Op zondag 23 juni 2013 00:07 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Jawel, eerst zegje dat het in de koelkast hóórt (zonder dat te onderbouwen) maar dan dat je ze rustig minstens een week buiten de koeling kunnen liggen. Nu, scheet, eieren liggen hier wel eens drie weken buiten de koeling maar heb nog nooit een bedorven ei gehad
Horen? Onderbouw dat eens.quote:Op zondag 23 juni 2013 00:21 schreef RobinOok het volgende:
[..]
Ze horen in de koelkast. En dat spreek ik nergens tegen.
Het enige waar je me van kunt "beschuldigen" is dat ik dingen doe of zou doen die niet horen.
Op het doosje eieren wat ik nu heb liggen staat dat de uiterste houdbaarheidsdatum vier juli is. Is dat gekoeld of niet?quote:Op zondag 23 juni 2013 00:13 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Hou er rekening mee dat ze in sommige supermarkten erg lang liggen
quote:"an egg deteriorates more in one day at room temperature than it does in a week under constant refrigeration."
We hebben geen sex maar we praten nog wel (indirect) met elkaar. En zijn beroerdere huwelijkenquote:Op maandag 1 juli 2013 10:11 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Wat zijn jullie toch een leuk getrouwd stel af en toe
De meeste huwelijken lopen stuk op het delen van een koelkast.quote:Op maandag 1 juli 2013 10:18 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
We hebben geen sex maar we praten nog wel (indirect) met elkaar. En zijn beroerdere huwelijken
Ik wil de mannen die met een koelkast getrouwd zijn niet de kost geven.quote:Op maandag 1 juli 2013 13:36 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
De meeste huwelijken lopen stuk op het delen van een koelkast.
Lijkt me in praktisch alle gevallen de juiste keuze...quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |