ja die heb ik volgens mij ook weleens gezien, ik ga de nieuwe downloadenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 22:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ze zijn beide vet, maar die oude is een klassieker.

En mijn tip niet kijken hèquote:Op vrijdag 21 juni 2013 22:45 schreef Tyron het volgende:
[..]
ja die heb ik volgens mij ook weleens gezien, ik ga de nieuwe downloaden
bedankt ggmm

Ben ooit begonnen bij CM2.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 22:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Voor FM mag je betalen. Dat is kwaliteit.

ja is een remake van deel 1 maar dan vanuit ogen van timon en pumbaaquote:Op vrijdag 21 juni 2013 22:46 schreef Tyron het volgende:
[..]
is lion king 3 leuk dan, 1 en 2 heb ik al 3000x gezien

Hoi Tyron. Ik heb net een mug doodgemarteldquote:Op vrijdag 21 juni 2013 22:46 schreef Tyron het volgende:
[..]

Even uitrekenen of dat kanquote:Op vrijdag 21 juni 2013 22:46 schreef Tyron het volgende:
[..]

quote:Op vrijdag 21 juni 2013 22:47 schreef vandermar het volgende:
[..]
Even uitrekenen of dat kan
Tjacka, post je zooi van FM even dan.

Graag gedaan tyron.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 22:45 schreef Tyron het volgende:
[..]
ja die heb ik volgens mij ook weleens gezien, ik ga de nieuwe downloaden
bedankt ggmm
 Veel plezier.
 Veel plezier.

Nee. Deel 3 is saai.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 22:46 schreef Tyron het volgende:
[..]

timon en pumba kunnen de tering van mij krijgenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 22:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ja is een remake van deel 1 maar dan vanuit ogen van timon en pumbaa
en terecht, kut beestenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 22:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoi Tyron. Ik heb net een mug doodgemarteld

ik schaam mij ervoorquote:Op vrijdag 21 juni 2013 22:47 schreef vandermar het volgende:
[..]
Even uitrekenen of dat kan
Tjacka, post je zooi van FM even dan.

Nou nou nou. Ik haal Simba er even bij.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 22:48 schreef Tyron het volgende:
[..]
timon en pumba kunnen de tering van mij krijgen

Interessant verhaal.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 22:49 schreef Tyron het volgende:
er vloog vanmiddag een duif bij de buren naar binnen, wat een lol had ik in mijn eentje

Die film is de titel 'Lion King 3' niet waardig. Het is meer iets wat je als bonus filmpje op de DVD van een ander deel zou zetten.quote:

Ik weet dat Leeuwin van ADO naar Cambuur is, en ADO zelf Esajas (MVV) en Rikkie Dikkie Haaren (VVV) binnen heeft gehaald.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 22:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Stijn, is er nog wat te melden op transfer gebied?

Het is ook eigenlijk de Lion King 1 1/2. Maar ik vond prima filmpje. Ander vervolg komt er toch nietquote:Op vrijdag 21 juni 2013 22:50 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Die film is de titel 'Lion King 3' niet waardig. Het is meer iets wat je als bonus filmpje op de DVD van een ander deel zou zetten.
 Ik ga mij even snijden na deze constatering.
  Ik ga mij even snijden na deze constatering.

hahahah Rikkie Dikkie omg zo grappig xdquote:Op vrijdag 21 juni 2013 22:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik weet dat Leeuwin van ADO naar Cambuur is, en ADO zelf Esajas (MVV) en Rikkie Dikkie Haaren (VVV) binnen heeft gehaald.

Dat ding is gloeiend heet
 Dat ding is gloeiend heet  Ik heb alleen maar 3 tabbladen open staan
 Ik heb alleen maar 3 tabbladen open staan  

Rare transfer. Leeuwin ontstijgt het niveau Jupiler League niet.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 22:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik weet dat Leeuwin van ADO naar Cambuur is, en ADO zelf Esajas (MVV) en Rikkie Dikkie Haaren (VVV) binnen heeft gehaald.

Debiel.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 22:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
hahahah Rikkie Dikkie omg zo grappig xd

die esajas heeft daar toch al gespeeld?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 22:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]

Tijd voor een nieuwe PC.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 22:52 schreef vandermar het volgende:
Na 3 en een half uur vond mijn computer het genoeg geweest en sloot zichzelf afDat ding is gloeiend heet
Ik heb alleen maar 3 tabbladen open staan

Nee?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 22:52 schreef Tjacka het volgende:
[..]
die esajas heeft daar toch al gespeeld?

Lees je dan ook eerst in, tamme,.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 22:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hm, ik zou zweren van wel, maar je hebt gelijk.
Raar dit.

Muller van het huidige Bayern Munchen speelde in de jaren 80 ook niet bij Ajax.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 22:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hm, ik zou zweren van wel, maar je hebt gelijk.
Raar dit.

Uh, oke.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 22:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Muller van het huidige Bayern Munchen speelde in de jaren 80 ook niet bij Ajax.

Jouw FM sollicitatie kwam er niet door?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 22:55 schreef Ajacied422 het volgende:
oh ja, jan de jonge is de nieuwe trainer van Heracles. Matige trainer.

quote:Op vrijdag 21 juni 2013 22:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jouw FM sollicitatie kwam er niet door?

[..]

Ja, en nu?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 22:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ooh shit ben ik nu alleen nog maar met GGMM en Stijn.

Ik ben er om het topic nog enig niveau te geven.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 22:57 schreef JR-Style-93 het volgende:

Alsjeblieftquote:Op vrijdag 21 juni 2013 22:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |