Een beetje van A denk ik... ik durf dat niet echt dus dan is het makkelijker als de jongen het doet.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Waar meisjes nooit initiatief.
A: Dat hoort de jongen te doen
of
B: Ik ben lelijk
Nou, als je bijvoorbeeld overgewicht hebt dan kan je gaan sporten en gezond eten om een mooi lichaam te krijgen, als je veel puistjes hebt kan je je huid beter gaan verzorgen, als je een verschrikkelijk kapsel hebt kan je naar de kapper gaan, als je kleding-stijl een nono is vraag je advies aan iemand en koop je nieuwe kleren, etc.quote:
Haha, jij vist om complimentjes zeker?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:55 schreef supersof het volgende:
Ik ben liever aantrekkelijk hoor
tattaatatttatattatatatatatatatattaaaaa
quote:Voorspelbare reactie:
Maar dat ben je al, dus nu nog zelfverzekerd worden.
Ga eerst aan je zelfverzekerheid werken maatje. Alhoewel kleding daar wel mee kan helpen.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Mensen moeten goed gekleed gaan, ies belangrijk. Je hoeft geen ¤2000 euro aan je lijf te hangen, het moet gewoon passen qua maat en passen bij je.
oh nee hoorquote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:56 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Haha, jij vist om complimentjes zeker?
[..]
Nou en nu nog de ladyballs kweken en bus/DA-boy versierenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:55 schreef supersof het volgende:
maar als je niet zelfverzekerd bent ben je in je eigen ogen toch niet aantrekkelijk, dus dan ben je dat toch nietquote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:55 schreef supersof het volgende:
Oké, het moet goed passen dus. Dan heb ik een probleemquote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Mensen moeten goed gekleed gaan, ies belangrijk. Je hoeft geen ¤2000 euro aan je lijf te hangen, het moet gewoon passen qua maat en passen bij je.
Ja is zo. Ook mee bezigquote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:55 schreef msacras het volgende:
[..]
Nou, als je bijvoorbeeld overgewicht hebt dan kan je gaan sporten en gezond eten om een mooi lichaam te krijgen, als je veel puistjes hebt kan je je huid beter gaan verzorgen, als je een verschrikkelijk kapsel hebt kan je naar de kapper gaan, als je kleding-stijl een nono is vraag je advies aan iemand en koop je nieuwe kleren, etc.
Ja dat zeg ik ook niet dat het alles is of wat dan ookquote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:56 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Ga eerst aan je zelfverzekerheid werken maatje. Alhoewel kleding daar wel mee kan helpen.
Goed gekleed en onzeker is alsnog niks
Plastische chirurgie?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja is zo. Ook mee bezig
Maar als je ogen te ver uit elkaar staan, je een enorme neus en voorhoofd hebt, kan je doen wat je wil
Ja is ook zoquote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:57 schreef msacras het volgende:
[..]
Plastische chirurgie?
en dan alsnog, geen mens is perfect, imperfectie kan je juist mooi maken.
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:57 schreef msacras het volgende:
[..]
Plastische chirurgie?
en dan alsnog, geen mens is perfect, imperfectie kan je juist mooi maken.
Je kan jezelf toch mooi vinden.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:56 schreef msacras het volgende:
[..]
maar als je niet zelfverzekerd bent ben je in je eigen ogen toch niet aantrekkelijk, dus dan ben je dat toch niet
behoorlijkquote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:56 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oké, het moet goed passen dus. Dan heb ik een probleem.
Nee, zelfverzekerdheid. En als je ogen dan ver uit elkaar staan en je neus en voorhoofd zijn groot, als je daar zelf geen problemen mee hebt hebben anderen dat ook niet.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:58 schreef supersof het volgende:
[..]
Je kan jezelf toch mooi vinden.
arrogant, ja care.
* VoornaamAchternaam adoreertquote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:59 schreef supersof het volgende:
wheehhe dat einde
spam spam.
allemaal die lied adoreren
volg je niet meerquote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:59 schreef msacras het volgende:
[..]
Nee, zelfverzekerdheid. En als je ogen dan ver uit elkaar staan en je neus en voorhoofd zijn groot, als je daar zelf geen problemen mee hebt hebben anderen dat ook niet.
Als je tevreden bent met jezelf straal je dat uit. En dat is aantrekkelijk.quote:
+1000000000000000000000000000 voor VAquote:Op vrijdag 21 juni 2013 22:00 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
* VoornaamAchternaam adoreert
oooh oke.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 22:00 schreef msacras het volgende:
[..]
Dat zelfverzekerd zijn geen arrogantie is. Dat laatste was meer ook op VA gericht
> downloadenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 22:01 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Waarom is er geen goede horrorfilm op tv![]()
sesamstraat al afgelopen?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 22:01 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Waarom is er geen goede horrorfilm op tv![]()
Tijden lang gedacht dat ik dat nooooit van je zou horenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 22:00 schreef supersof het volgende:
[..]
+1000000000000000000000000000 voor VA
Swag.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 22:02 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Dit nummer
De titel___
DC BREAKS WAT IS DIT IK HIELD VAN JE
Dat is een optie, alleen word de PC gekaapt door mensen die verslaafd zijn aan candycrushquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
Het moet een troll zijn. Kan niet anders. DC Breaks is een veteraan in de DnB, die kan dat niet serieus menenquote:
Het klinkt ook gewoon kut.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 22:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Het moet een troll zijn. Kan niet anders. DC Breaks is een veteraan in de DnB, die kan dat niet serieus menen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |