KFCquote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Gaan we doen
Jezus die dag zit wel volgepland hoor
Jaloersquote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:44 schreef xcachet het volgende:
Trein meet met jongen van Facebook huilen
bubbletea of wat het ook isquote:
Ik ga je missen!quote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:47 schreef xcachet het volgende:
Na zondag middag ga ik eindelijk een leven krijgen
Want wat ga je dan doen?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:47 schreef xcachet het volgende:
Na zondag middag ga ik eindelijk een leven krijgen
DITquote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:47 schreef Rezania het volgende:
[..]
Vrouwen zijn er overal zat, ik wil gewoon meer mannen.
Als dat wel mocht dan deed je 't nietquote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:46 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Haha, gelukkig maar.
En ja, helaas mag die UI niet groter.
Jij zou wel die kip willen zijn heh?quote:
quote:
Popcornquote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
bubbletea of wat het ook is
Als ie groter is toch ook, je ziet toch je gezicht niet.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:49 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Kut, je hebt me door. Ja, zo is het lekker onherkenbaar
.
wtfquote:
Laten we het er dan maar op houden dat ik daar te lui voor benquote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:49 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Als ie groter is toch ook, je ziet toch je gezicht niet.
picsquote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik zweer dat ik niet lelijk bem
Nee maar wel onzeker, en dat is een killer. Je kan nog zo knap zijn, als je onzeker bent is dat een uitstraling-killer, en uitstraling bepaald je uiterlijk heel erg. Aan de andere kant, als je lelijk bent maar heel zelfverzekerd helpt dat ook wel.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik zweer dat ik niet lelijk bem
Ja, ik wil ook graag even 20 minuten in een oven zitten bij 200 graden.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:49 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Jij zou wel die kip willen zijn heh?
Dus zelfverzekerdheid staat voorop.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:51 schreef msacras het volgende:
[..]
Nee maar wel onzeker, en dat is een killer. Je kan nog zo knap zijn, als je onzeker bent is dat een uitstraling-killer, en uitstraling bepaald je uiterlijk heel erg. Aan de andere kant, als je lelijk bent maar heel zelfverzekerd helpt dat ook wel.
We werken er aan en het gaat beter thanksquote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:51 schreef msacras het volgende:
[..]
Nee maar wel onzeker, en dat is een killer. Je kan nog zo knap zijn, als je onzeker bent is dat een uitstraling-killer, en uitstraling bepaald je uiterlijk heel erg. Aan de andere kant, als je lelijk bent maar heel zelfverzekerd helpt dat ook wel.
Waarom doen ze datquote:
Ruim voldoende zelfverzekerdheidquote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:52 schreef Crack_ het volgende:
Gewoon lief zijn is the key. Met beetje zelfverzekerheid.
Zelfverzekerdheid kan je wat aan doenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:52 schreef Pastapipos het volgende:
Beter niet aantrekkelijk en zelfverzekerd dan andersom
Ik heb geen idee, maar vond het grappigquote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:53 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Waarom doen ze dat![]()
![]()
Is dat soms een overlevingsmechanisme ofzo
wat ontbreekt er danquote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ruim voldoende zelfverzekerdheid
+lievquote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
GO GET M TIGER GRRquote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nee ik bedoel dat dat nodig is ipv een beetjequote:
aantrekkelijkheid ookquote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Zelfverzekerdheid kan je wat aan doen
quote:
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nee ik bedoel dat dat nodig is ipv een beetje
In welke zin?quote:
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Zelfverzekerdheid kan je wat aan doen
| Forum Opties | |
|---|---|