wij hadden wel de Jillz reclame met voetballersquote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:44 schreef Rezania het volgende:
Hoezo hebben we dit soort reclames niet in Nederland?
Die ene knul?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:44 schreef xcachet het volgende:
Trein meet met jongen van Facebook huilen
en?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Zolang ie lekker kookt mag ie dat ook voor mij hoor.
Ziet er goed uitquote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:42 schreef Rezania het volgende:
http://imgur.com/gallery/OGYA7
Hij mag wel voor mij koken.
Yessquote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:43 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Je hebt het over de grootte van het plaatje toch?
ja hequote:
Ja, één reclame.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:44 schreef msacras het volgende:
[..]
wij hadden wel de Jillz reclame met voetballers![]()
![]()
Ik hoop dat ik er nog wat over hoorquote:
Zou niet durven en zou het ook niet weten zo aan de fotoquote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:45 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik was al bang dat je mij een kleintje noemde.
Haha, gelukkig maarquote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Zou niet durven en zou het ook niet weten zo aan de foto.
moest lachenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik er nog wat over hoor
10/10 zou hun condoleance-register tekenen
Ja wat dat betreft hebben de Nederlandse hetero mannen en lesbiënnes weer geluk, overal Hunkemöller reclame enzoquote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:45 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, één reclame.In Londen zag je gewoon onder andere gewoon reclame voor Aussiebum en zo. Advertenties met knappe gozers in ondergoed.
10/10 zou bugles met jou etenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik er nog wat over hoor
10/10 zou hun condoleance-register tekenen
Gaan we doenquote:
Vrouwen zijn er overal zat, ik wil gewoon meer mannen.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:46 schreef msacras het volgende:
[..]
Ja wat dat betreft hebben de Nederlandse hetero mannen en lesbiënnes weer geluk, overal Hunkemöller reclame enzo
bonus:
![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |