Haha nee man, hoezo? Heb je me nooit op tc gezieN?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 22:06 schreef Murdera het volgende:
Hey ollie, rare vraag misschien, maar ben je een neger?
ik zie je echt voor me als je uiquote:Op vrijdag 21 juni 2013 22:07 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Haha nee man, hoezo? Heb je me nooit op tc gezieN?
Ja, waarom wilde je dat weten?quote:
Haha, toen ik 3 jaar geleden dit account maakte was het Family Guy weekend op comedy central. Was toen deze aflevering: Ging daar echt stuk om, en daar dacht ik schijnbaar aan bij het verzinnen van een accountnaamquote:Op vrijdag 21 juni 2013 22:07 schreef Murdera het volgende:
[..]
ik zie je echt voor me als je ui
en weet ik eigenlijk niet
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 22:10 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Haha, toen ik 3 jaar geleden dit account maakte was het Family Guy weekend op comedy central. Was toen deze aflevering: Ging daar echt stuk om, en daar dacht ik schijnbaar aan bij het verzinnen van een accountnaam
Dach dat je getrouwd was met Annnetquote:
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 22:13 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Dach dat je getrouwd was met Annnet
Is ook zo'n aflevering waarin iedereen bij die nieuwszender stoned is incl. Ollie, maar kan die scene niet vinden op ytquote:
tis ook niet je vriendin zeker?quote:
Gastquote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:57 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Je hebt toch ook een keer over Nijntje heengescheten die toen gilde en al je huisgenoten dachten van wat de FOK! heeft die Stefan voor fetish?
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 22:14 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Is ook zo'n aflevering waarin iedereen bij die nieuwszender stoned is incl. Ollie, maar kan die scene niet vinden op yt
Nope.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |