Doen, zo'n s80 is toch mooier van lijn dan zo'n V70 blokkendoosquote:Op donderdag 11 juli 2013 10:16 schreef Bart-Willem het volgende:
Vanmiddag ga ik toch kijken voor die S80 die ik eerder noemde.![]()
Als ik S80 wil rijden bel ik wel een taxiquote:Op donderdag 11 juli 2013 10:18 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Doen, zo'n s80 is toch mooier van lijn dan zo'n V70 blokkendoos
Wel een leuke blokkendoos maar een s80 is mooier.
Ik moest lachenquote:Op donderdag 11 juli 2013 10:30 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Als ik S80 wil rijden bel ik wel een taxi![]()
Doe es voor de gein even specs en prijs pm/dm-enquote:Op donderdag 11 juli 2013 10:16 schreef Bart-Willem het volgende:
Vanmiddag ga ik toch kijken voor die S80 die ik eerder noemde.![]()
Staat er 1 op Blocket van 2002. En ja, die heeft 3+ ton gelopen, maar die heb ik liever dan een 2+ tonner uit NLquote:Op donderdag 11 juli 2013 16:54 schreef Bart-Willem het volgende:
Ja, maar voor de helft heb je er 1 die 3 ton gelopen heeft en uit 1999-2000 komt.Dan betaal ik liever iets meer voor eentje die dealeronderhouden is en een stuk minder gelopen heeft.
De S80 is 't geworden, morgen ophalen. Dat is auto nummer 3 in 3 weken tijd.
Dat dus, dan is het al niet écht meer aantrekkelijk. Dan kun je die goed onderhouden auto hier ook wel vinden, voor ongeveer hetzelfde geldquote:Op donderdag 11 juli 2013 17:26 schreef Bart-Willem het volgende:
Vergeet de BPM ook niet: daardoor komt er al gauw 1500 tot 2k bij.
Neen. 6-700 euro. Waarschijnlijk minder als je zo'n bedrijfje inschakelt.quote:Op donderdag 11 juli 2013 17:26 schreef Bart-Willem het volgende:
Vergeet de BPM ook niet: daardoor komt er al gauw 1500 tot 2k bij.
Je vergeet dat de belastingdienst al sinds enige tijd voor alle accessoires ook gewoon BPM rekent (dus ook over de radio, airco, navigatiesysteem, velgen enz). En die "bedrijven" inschakelen wordt sindskort tegengewerkt, net zoals het zelf uitbouwen van accessoires. Dit omdat er grootschalig mee gefraudeerd werd.quote:Op donderdag 11 juli 2013 18:00 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Neen. 6-700 euro. Waarschijnlijk minder als je zo'n bedrijfje inschakelt.
Invoeren bij de rdw, apk laten keuren, wachten op kenteken meestal 3 a 5 dagen.quote:Op donderdag 11 juli 2013 18:33 schreef r8v2 het volgende:
Tijd? 2-3 dagen. Garantie? Op een auto uit 2002?.
geen idee wat de officiele kleur isquote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:00 schreef Bart-Willem het volgende:
Ah nu weet ik meteen weer hoe de velgen eronder staan die ik nog heb liggen.De 17-inch velgen die er nu onder zitten zijn ehm... Apart.
Eigenlijk vond ik ze niet heel mooi maar ze hebben wel wat.
De 16-inch Mimas die ik heb liggen hebben allweather-banden en die wil ik straks er eigenlijk weer onder hebben, waardoor dat setje 17-inch (allen Michelin-banden waarvan 2 nieuw) dus wellicht over is.
![]()
Die van jou lijkt iets donkerder, is dat Dark Olive Pearl toevallig?
@ C30: gewoon goed op de draagarmen, onderhoudsgeschiedenis en afwerking letten. Eigenlijk de standaardpunten die voor alle occassions gelden.Maar let op het bijzonder op slijtage in het interieur: bij de eerdere series wil gewoon het zwart van de knoppen eraf slijten. :/ Dan heb je zwarte knoppen met witte slijtsporen, best knullig.
Onder de 500 gaat em niet worden dan zeker.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:33 schreef Bart-Willem het volgende:
Doe maar een bod, het zal in ieder geval geen prijs zijn waarvoor je Mimas doorgaans verkocht ziet worden.
Die 2-3 dagen waar ik het over heb is het ophalen in Zwedenquote:Op donderdag 11 juli 2013 22:13 schreef maickeltje het volgende:
[..]
Invoeren bij de rdw, apk laten keuren, wachten op kenteken meestal 3 a 5 dagen.
Zjuust.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:46 schreef Hyman het volgende:
[..]
Onder de 500 gaat em niet worden dan zeker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |