quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:40 schreef Hyman het volgende:
Weet iemand trouwens of je een auto kan slepen met de s80 wanneer deze geen trekhaak heeft? Dus met het sleep oog achter?
Vroeger werd je naar huis geduwdquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:43 schreef Hyman het volgende:
En bij de amazon moet schijnbaar het touw om de 2 bevestigingsbeugels, want die heeft geen echt sleep oog voor.
Ligt eraan, als het alleen maar rechte weg is het prima. Door een stad/dorp wordt een ander verhaal jaquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:45 schreef bokkepoot het volgende:
Hoever moet je? Ik zou toch een oprijkar/wagen regelen.
10 km slepen is nog wel eens te doen maar daarboven![]()
Ooit een keer een andere zweed 37 km gesleept, wat een martelgang was dat
het was maar 4km ofzoquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:45 schreef bokkepoot het volgende:
Hoever moet je? Ik zou toch een oprijkar/wagen regelen.
10 km slepen is nog wel eens te doen maar daarboven![]()
Ooit een keer een andere zweed 37 km gesleept, wat een martelgang was dat
https://maps.google.nl/ma(...)2&sz=11&via=1,2&z=11quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:30 schreef r8v2 het volgende:
Ligt eraan, als het alleen maar rechte weg is het prima. Door een stad/dorp wordt een ander verhaal ja.
Haha, wij hadden op die weg daar een keer bijna een hert aangereden. Gast reed ook 110 ofzo. Ineens een hert vanuit het niets, dan schrik je je ook wel half lam.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:35 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
https://maps.google.nl/ma(...)2&sz=11&via=1,2&z=11
En dat in het donker in de stromende regen![]()
Nooit meer
Had er wellicht wel op gezeten, maar ik heb toen niet voor zo'n "plus-pakket" gekozen.quote:
En een vervangende opsturen danquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 12:30 schreef Bart-Willem het volgende:
[..]
Had er wellicht wel op gezeten, maar ik heb toen niet voor zo'n "plus-pakket" gekozen.Zo'n garantie-pakket zal ongetwijfeld net zo duur zijn geweest als de dynamo nu.
Heb ook niet geļnformeerd eigenlijk, denk dat de afstand ook te groot zou zijn om de auto daar naartoe te kunnen brengen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |