SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Links
Nederlandse Animal Crossing City Folk Site // http://www.nintendo.nl/NOE/nl_NL/games/wii/animal_crossing_lets_go_to_the_city_9586.html
Engelse site waar je je catalogus e.d. bij kan houden // http://www.animalcrossingcommunity.com/
Engelse site vol met informatie // http://www.animalxing.com
Trailer New Leaf
[ Bericht 0% gewijzigd door Morpheus2002 op 23-06-2013 12:08:53 ]
Dat is gewoon afschuwelijk...quote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:05 schreef disturbedmind het volgende:
[ afbeelding ]
Yay! ik kreeg zonet een Big bro's mustache in mijn fortune cookie! En die moest ik net toevallig hebben
Is goed! Ik ben online, zal m'n poorten open zetten.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 18:11 schreef JK het volgende:
[..]
Kom ik zo wel even een ouwe band er in gooien ergens vanavond. Als je online bent.
Eerst nog even hapje eten en dan zet ik AC aan.
Ja viel mij ook al op! Misschien via Google o.i.d.?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:40 schreef Katoenzaadje het volgende:
Zie net dus dat er 3 mensen zonder FOK! Username staan, waar komen die vandaan?
Accu is leeg... stond net in Toroporo ofzo mey Knater, maar sta je samen in het treinstation, dan komt de trein niet én kan je niet opslaan. Maf...quote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:32 schreef Yachiru het volgende:
[..]
Is goed! Ik ben online, zal m'n poorten open zetten.
Zonde van al die bells, je kan beter meteen de goede ertussenuit pikken..quote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:18 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
weet je zeker dat er een echte bij zit!
Hoe doe je dat?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:42 schreef NitraatPoep het volgende:
[..]
Zonde van al die bells, je kan beter meteen de goede ertussenuit pikken..
Het zijn allemaal bestaande kunstwerken, de echte zijn zoals het real life kunstwerk, de fakes hebben 1 detail verschil. Als je niet bekend bent in de kunst, zijn er lijsten te googlen om te zien waar een kunstwerk aan moet voldoen.quote:
Oh dat wist ik niet. De meeste kunstwerken ken ik wel, maar de details... Nooit op gelet. Ik dacht dat het puur gokwerk was.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:03 schreef NitraatPoep het volgende:
[..]
Het zijn allemaal bestaande kunstwerken, de echte zijn zoals het real life kunstwerk, de fakes hebben 1 detail verschil. Als je niet bekend bent in de kunst, zijn er lijsten te googlen om te zien waar een kunstwerk aan moet voldoen.
Nee, zo heb je het engelenbeeld, waarvan de fake vleermuisvleugels heeft. In een schilderij een andere kleur hoed, een romeins beeld waarvan de schouderdoek over de verkeerde schouder hangt, dat soort dingen.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:04 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Oh dat wist ik niet. De meeste kunstwerken ken ik wel, maar de details... Nooit op gelet. Ik dacht dat het puur gokwerk was.
Ik ben online, JK en disturbedmind (ja toch?) zijn hier op bezoekquote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:49 schreef Vlaggenroof het volgende:
Is er iemand online nu? ik zet hem nog even aan.
Ik kom eraan, even omkleden enzo. Tot zo!quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:50 schreef Yachiru het volgende:
[..]
Ik ben online, JK en disturbedmind (ja toch?) zijn hier op bezoek
Ja gezellig!quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:50 schreef Yachiru het volgende:
[..]
Ik ben online, JK en disturbedmind (ja toch?) zijn hier op bezoek
Cool he, ik had de fish maniac badge ook!quote:Op zaterdag 22 juni 2013 08:30 schreef Laatmaar- het volgende:
Ik kom nu pas achter dat Animal Crossing een achievement systeem heeft. Twee badges voor mij erbij![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee, de gouden schep methode werkt niet meer.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 09:51 schreef 19FR08 het volgende:
Zo, ik kom me ook melden in het topic. Ben gisteren begonnen met spelen. Heb een hengel en schep kunnen kopen. Vanmorgen weer een schep, dus heb deze direct begraven voor een gouden schep. (dat werkt vast nog wel, toch?)
Graag zou ik bij iemand een gieter of net scoren. Echt veel kan ik nog niet aanbieden, op bells en peren na.
Mijn friend code is 2552-1142-5130.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |