Hoezo zou het een labeltje moeten hebben? Doe gewoon wat je lekker en leuk vindt, boeie.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 18:38 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Is dat gay, of is dat gewoon lekker als hetero bent?
Waarom zou dat gay zijn?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 18:38 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Heerlijkquote:Op vrijdag 21 juni 2013 18:38 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Mja, heb dan ook weinig geslapen.quote:
ouwe soggertquote:Op vrijdag 21 juni 2013 18:39 schreef Ezell het volgende:
[..]
Mja, heb dan ook weinig geslapen.![]()
![]()
Lijstjes maken helpt trouwens wel een beetje tegen mijn sog-gedrag, merk ik.
Gewoon taken in je mobiel zetten en wekker aflaten gaan elke dagquote:Op vrijdag 21 juni 2013 18:39 schreef Ezell het volgende:
[..]
Mja, heb dan ook weinig geslapen.![]()
![]()
Lijstjes maken helpt trouwens wel een beetje tegen mijn sog-gedrag, merk ik.
Tering wat is dit kortzichtig zeg.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 18:40 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nou het is toch je piemel in de kont van een man stoppen, klinkt dus gay.
Ik kan het toch net niet, als ik 18 ben maar eens mijn piemel 2 cm laten vergotenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 18:39 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hoezo zou het een labeltje moeten hebben? Doe gewoon wat je lekker en leuk vindt, boeie.
it's a hard knock lifequote:
nee, ik heb het liever op papier. afstrepen voelt zo fijn.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 18:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gewoon taken in je mobiel zetten en wekker aflaten gaan elke dag
Ik krijg ook handjobs van een man help ben ik nu gayquote:Op vrijdag 21 juni 2013 18:40 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nou het is toch je piemel in de kont van een man stoppen, klinkt dus gay.
Ligt er aan of je het fijn vind.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 18:41 schreef nodig het volgende:
[..]
Ik krijg ook handjobs van een man help ben ik nu gay
ik neem het wel serieus, want je vroeg het net serieus.quote:
spelen je homo gevoelens op?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 18:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
ik neem het wel serieus, want je vroeg het net serieus.
Sommige mannen vinden het toch ook lekker als hun vriendin hem neemt? Is toch ook niet gay?anders had hij het wel door een man laten doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |