Dude, kappen of in een spoiler.quote:
Is de waarheidquote:Op vrijdag 21 juni 2013 18:34 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Liegen over je lengte![]()
en anders: Voor doen als blanke als je neger bent
Niet jezelf met je lul kunnen buttfucken.quote:
Restless Heart Syndrome, kan niet missen!quote:Op vrijdag 21 juni 2013 18:36 schreef Rezania het volgende:
'm related
I'm medicated
I'm my own worst enemy
Klopt.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 18:36 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Restless Heart Syndrome, kan niet missen!
Ze stierf pas geleden omdat ze gepenetreerd is door iemand met een grote lul,quote:
Ik was hetquote:Op vrijdag 21 juni 2013 18:37 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ze stierf pas geleden omdat ze gepenetreerd is door iemand met een grote lul, zal wel een neger zijn geweest ofso. Dus kan ze niet antwoorden.Ik mis haar zo.
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 18:37 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ze stierf pas geleden omdat ze gepenetreerd is door iemand met een grote lul, zal wel een neger zijn geweest ofso. Dus kan ze niet antwoorden.Ik mis haar zo.
Oh sorry dacht dat ze alleen flauwvielquote:Op vrijdag 21 juni 2013 18:37 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Cijfer als in uren die je eraan gewerkt hebt?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 18:37 schreef Ezell het volgende:
Mijn takenlijst van afgelopen week is zo verneukt. Cijfer is van hoeveel dingen ik voor mijn tentamens heb gedaan die dag. Ben sinds vanmiddag klaar.![]()
3 vrijdag
1 zaterdag
0 zondag
2 maandag
3 dinsdag
5 woensdag
7 donderdag
4 vrijdag
Nee, opdrachten/leerwerk.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 18:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Cijfer als in uren die je eraan gewerkt hebt?
Is dat gay, of is dat gewoon lekker als hetero bent?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 18:36 schreef Rezania het volgende:
[..]
Niet jezelf met je lul kunnen buttfucken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |