Oke, fair enough.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:04 schreef Rezania het volgende:
[..]
Arti, artistiek, kunst, kleuren, verf, schilderen. Een bedrijf waar je schilderijen van geverfde taarten kan halen.
Mooie dagen?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:04 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Bij mooie dagen hoort nou eenmal regen achteraf
scharrel filet met een krokant jasje van pikante kruiden, kaas en knoflook, geserveerdquote:
Maandag en dinsdag waren fantastischquote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:05 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Mooie dagen?
Het was vreselijk benauwd, en geen zon gezien.
jij bent fantastischquote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:06 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Maandag en dinsdag waren fantastisch
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spatieboos
Michiel Veenstraquote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:07 schreef nodig het volgende:
Maak het mee maak het mee, ekstra weekend!
http://www.3fm.nl/live
godverdomme zeg, ik mag toch wel hopen op sarcasme hierquote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat is het verschil met een normale bakkerij dan?
Kwam hem tegen op Tumblr. Geen idee waar je 'm kunt kopenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:04 schreef Ezell het volgende:
[..]
Klopt.Jij gaat die kopen?
[..]
Waarom niet, ik kan daar prima tegen.
Haar lief? Als ik weet waar ik die kan kopen welquote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:04 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Ik vind haar wel lief, ga je die kopen?
O, hmm...quote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:08 schreef xcachet het volgende:
[..]
Kwam hem tegen op Tumblr. Geen idee waar je 'm kunt kopen
Ja, het is een jurkquote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:09 schreef xcachet het volgende:
[..]
Haar lief? Als ik weet waar ik die kan kopen wel
neequote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:09 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Ja, het is een jurk
Vrouwelijk toch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |