quote:Op vrijdag 21 juni 2013 18:59 schreef Fok-it het volgende:
In België is het beroep bakker beschermd. Men moet er zijn beroepskennis via een examen kunnen bewijzen''________________
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarheen?quote:
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 18:59 schreef Fok-it het volgende:
In België is het beroep bakker beschermd. Men moet er zijn beroepskennis via een examen kunnen bewijzen''________________
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:00 schreef xcachet het volgende:
Ezell wat vind je van deze?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alleen jammer van die apart gesneden stofjes aan de boven.
![]()
Wat is het verschil met een normale bakkerij dan?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:01 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]in een industriële bakkerij snap ik het wel, voordat je een hele batch van 10.000 cakes verneukt
_!
Wat voor restaurant is dat?quote:
Ben jij niet erg slim of zo?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat is het verschil met een normale bakkerij dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spatieboos
De oplagequote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat is het verschil met een normale bakkerij dan?
Maar het printje is leeeeukquote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:01 schreef Ezell het volgende:
[..]Alleen jammer van die apart gesneden stofjes aan de boven.
` zowel in de artisanale of industriële bakkerij''quote:
Nee joh, zomer is van de week al langs gekomen.quote:
Ga jij nou maar lekker 1 uurtje per nacht slapen in je tentamenweekquote:
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:02 schreef Spatieloos het volgende:
Bij mooie dagen hoort nou eenmal regen achterafSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Arti, artistiek, kunst, kleuren, verf, schilderen. Een bedrijf waar je schilderijen van geverfde taarten kan halen.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
` zowel in de artisanale of industriële bakkerij''
Wat is een artisanale bakkerij dan?![]()
Klopt.quote:
Waarom niet, ik kan daar prima tegen.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ga jij nou maar lekker 1 uurtje per nacht slapen in je tentamenweek
Jij wel, je cijfers alleen nietquote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:04 schreef Ezell het volgende:
[..]
Klopt.Jij gaat die kopen?
[..]
Waarom niet, ik kan daar prima tegen.
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:00 schreef xcachet het volgende:
Ezell wat vind je van deze?Ik vind haar wel lief, ga je die kopen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |