FOK!*quote:Op zaterdag 29 juni 2013 16:27 schreef Quotidien het volgende:
Jammer weer dat er rotte appels in de fok!groep zitten.
qua meta game, wanneer waar te farmen, hoe te backen, waar wanneer de wards te plaatsen, altijd tp scroll bij je houden, pings, runes checken, rosh timer, spells cd bijhouden, fake deny-en, mana management, treads switchenquote:
Deze manquote:Op zaterdag 29 juni 2013 18:07 schreef Silverdigger2 het volgende:
okee je bent een hero met een bottle mid, laten we zeggen puck (ja pt is goed op puck)
wanneer je op lvl 7 je treads + 3 charge bottle hebt dan heb je 25.2 base str (478 base hp) en heb je 38.4 base int ( 499 base mana)
stel je hebt 50 hp // 50 mana
treads op agi staan: je bottled 3 x dan regen je : x 135 hp + 3 x 70 mana
wat uiteindelijk zorgt dat je : 455 hp (wat 455/478 = 95% hp na 3 bottles)
en 260 mana (260/499 = 52 % mana na 3 bottles)
treads op str staan : je bottled 3 x dan regen je : 3 x 135 hp
wat uiteindelijk zorgt dat je: 455 hp (wat 455/630 = 72% van je hp)
pt op int staan: dan regen je 3x70 mana
wat uiteindelijk zorgt dat je 260 mana (260 / 603 = 43% van je mana)
kortom als je tread switcht bij je bottle charges tov niet dan verhoog je je efficientie met flink wat procentpunten!
of 447 / 477 hp versus 344 / 477 hp. netto winst in hp = 103 hp, wanneer pt weer terug op st
260 / 499 versus 215 / 559 mana. netto winst in mana = 45 mana, wanneer pt weer terug op int
en dan kan je ook nog treads switchen bij elke spell die je doet // dmg die je ontvangt // stickcharges die je gebruikt
2ldr: niet tread switchen is slecht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.woensdag 8 september 2010 20:32 schreef Lurk_Kloon het volgende:[/b]
Hoe word je een gewaardeerd user op fok?
Ik word nooit gequete enzo... ;( ;( ;( ;(
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 21:55 schreef Baalhaar het volgende:
[..]
Deze manja mang 2 nachten doorgehaald, verplaatst de meeting naar volgende donderdagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.je kan ze verzamelen en adden in je compendiumquote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:18 schreef Quotidien het volgende:
Weet iemand wat je aan die spelerskaarten hebt? Ik kreeg er net een van waytosexy.
volledige uitleg staat in de link:)
http://steamcommunity.com(...)ils/?id=156428225#-1
of ruilen voor $$ aan verzamelaars
Ik heb hem wel gekocht. Je krijgt een unieke courier (die up moet graden met bekeken international matches, maar dit is nog niet geïmplementeerd geloof ik), een paar taunts en een battlebonus die tot het eind van de international duurt. De voorspellingen enzo zijn ook wel grappig, en je krijgt dan waarschijnlijk weer wat extra trading card drops om te verkopen.quote:Op zondag 30 juni 2013 15:52 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Is dat Compendium het geld waard?
Ja ik heb het al gekocht, je krijgt idd een hoop items en uiteraard het belangrijkste voor mij, ingame ti3 matches.quote:Op zondag 30 juni 2013 20:24 schreef fwokker het volgende:
[..]
Ik heb hem wel gekocht. Je krijgt een unieke courier (die up moet graden met bekeken international matches, maar dit is nog niet geïmplementeerd geloof ik), een paar taunts en een battlebonus die tot het eind van de international duurt. De voorspellingen enzo zijn ook wel grappig, en je krijgt dan waarschijnlijk weer wat extra trading card drops om te verkopen.
Mijn N'aix...quote:Rage cooldown increased from 15 to 17 seconds
* Flamebreak cooldown increased from 11 to 14
* Tether movement bonus decreased from 20% to 17%
* Living Armor damage block instances from 7 to 4/5/6/7
* Chemical Rage bonus HP reduced from 300/600/900 to 250/500/750
* Gyrocopter attack range reduced from 375 to 365
* Team 2 now bans second instead of first in Ban Phase #2. (All other phases and orders are the same)
Ban Phase #1 No Changes [Team A/B/A/B]
Pick Phase #1 No Changes [Team A/B/B/A]
Ban Phase #2: Changed [From Team B/A/B/A to Team A/B/A/B]
Pick Phase #2: No Changes [Team B/A/B/A]
Ban Phase #3: No Changes [Team B/A]
Pick Phase #3: No Changes [Team B/A]
Ik vind hem veel te duur en heb hem daarom ook niet gekochtquote:Op zondag 30 juni 2013 15:52 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Is dat Compendium het geld waard?
Ze hebben op de site laatst geschreven dat ze zelf teleurgesteld zijn met de clips die ze toegestuurd krijgenquote:Op maandag 1 juli 2013 00:08 schreef Silverdigger2 het volgende:
ohja das dotacinemaslechte top 10 iig
http://dotabuff.com/matches/24503011quote:Op zondag 30 juni 2013 22:48 schreef Harlon het volgende:
http://dotabuff.com/matches/231931763
Een jugger in mijn game haalt ff een 1000+ xpm
Met die lineup hebben we trouwens 6x achter elkaar er behoorlijk hard overheen gewalst, alleen wat gevarieerd aan windrunner en de mid steeds een andere.quote:
Treant was inderdaad echt belachelijk, gewoon constant living armor aan hebben en je gaat gewoon niet platquote:Op zondag 30 juni 2013 23:54 schreef Silverdigger2 het volgende:
beter dat die armor even generfed is
7 instances op een offlaner
Gaben vind je slecht in dota.quote:Op maandag 1 juli 2013 15:18 schreef Quotidien het volgende:
Kan iemand me uitleggen waarom ik word gematcht met een AM die met boots begint en na 20 minuten alleen treads heeft? En een sniper met hetzelfde verhaal? Hoe kan dit???
quote:Op dinsdag 2 juli 2013 10:49 schreef Silverdigger2 het volgende:
http://www.twitch.tv/beyondthesummit/b/424287460?t=244m30s
opa opa dendi
Later deed ie het nog een keer in dezelfde gamequote:Op dinsdag 2 juli 2013 10:49 schreef Silverdigger2 het volgende:
http://www.twitch.tv/beyondthesummit/b/424287460?t=244m30s
opa opa dendi
Zo'n lage gpm als alchemist, daar zou een achievement voor moeten komen.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 13:57 schreef Baalhaar het volgende:
Waarom kom ik alleen maar dit soort alchemist tegen in mijn team?![]()
[ afbeelding ]
Bristleback OP trouwens, wat een klote hero zeg, niet dood te krijgenIemand die weet hoe je hem kan counteren? Denk dat PA ook niet echt de beste keuze was tegen hem
[..]![]()
Kwam niet door de qualifiers.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 17:29 schreef Baalhaar het volgende:
Waarom doet EG niet mee aan TI3? Ik dacht dat dat zo'n pro team was?
Trouwens: http://www.twitch.tv/beyondthesummit
LGD zonder carry aan het ownen, first blood voordat het potje begon
Ja dat kan. Alleen komt het nooit in de buurt van een echte carry en zoals ze net ook zeggen je gaat er niet een weaver of een naga siren mee uit-carryenquote:Op dinsdag 2 juli 2013 17:35 schreef Quotidien het volgende:
Zowel prophet als mirana kunnen als carry gebouwd worden, mirana kan best hard carryen.
Hmm dacht dat ze goed waren..quote:
Ik snap het niet, ze worden geownd?quote:
Ohhh zo, nu snap ik het, thanks manquote:Op dinsdag 2 juli 2013 18:35 schreef Quotidien het volgende:
Het is een team dat erom bekend staat te "throwen", dus er heel goed voor staan en het dan allemaal verneuken en verliezen.
Inzetten is hier http://www.dota2lounge.com/
Aiiit ziek man! En je speelde tegen iemand van LGDquote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:22 schreef hehehe het volgende:
Haha, ik had lang geleden ook een keer tegen Singsing gespeeld
http://dotabuff.com/matches/22267251
Prachtig was dat.
Grappig, ik kan me dat potje nog heel goed voor de geest halen. Ik was bot en het ging best goed en CK (singsing) was top. Na een kwartiertje (/midgame) kwamen we elkaar pas tegen en toen ging het snel bergafwaarts en begon ik te feeden.
gewonnen toch?quote:Op woensdag 3 juli 2013 17:11 schreef Salamando het volgende:
Silverdigger is een vieze feeder met zijn divine rapier.
Pugna jonguh!quote:Op woensdag 3 juli 2013 17:14 schreef Silverdigger2 het volgende:
[..]
gewonnen toch?
weet er trouwens iemand wat een counter tegen OD is mid?
enige wat ik kan bedenken is drowmaar ook niet echt
volges mij wint od dan alsnog mid? late game is die ward wel kut, maar je kan alsnog die int stealen en gewoon lasthitten?quote:Op woensdag 3 juli 2013 17:15 schreef Salamando het volgende:
[..]
Pugna jonguh!
En ja we hadden gewonnen
Dendi is het daar niet mee eens. G2 van de Alienware cup tegen iG.quote:Op woensdag 3 juli 2013 17:40 schreef Quotidien het volgende:
Syllabear natuurlijk, kan ie zoveel z'n astral dinges doen als hij wil, de int heb je niet nodig en je mist hooguit wat exp.
Zijn er Vods van die game? Kon vandaag de stream niet kijkenquote:Op woensdag 3 juli 2013 18:21 schreef RitseB het volgende:
[..]
Dendi is het daar niet mee eens. G2 van de Alienware cup tegen iG.
hier begint game 1quote:Op woensdag 3 juli 2013 19:00 schreef Burrito het volgende:
[..]
Zijn er Vods van die game? Kon vandaag de stream niet kijken
http://www.playdota.com/forums/showthread.php?t=688394quote:Op woensdag 3 juli 2013 17:14 schreef Silverdigger2 het volgende:
[..]
gewonnen toch?
Huskar? Sniper?quote:Op woensdag 3 juli 2013 17:14 schreef Silverdigger2 het volgende:
[..]
gewonnen toch?
Techies preasequote:Op donderdag 4 juli 2013 14:03 schreef Quotidien het volgende:
Had idd al begrepen dat het slechts een reset was ja. Ben wel benieuwd naar Abbadon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |