quote:Op zaterdag 29 juni 2013 21:55 schreef Baalhaar het volgende:
[..]
Deze manja mang 2 nachten doorgehaald, verplaatst de meeting naar volgende donderdagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.je kan ze verzamelen en adden in je compendiumquote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:18 schreef Quotidien het volgende:
Weet iemand wat je aan die spelerskaarten hebt? Ik kreeg er net een van waytosexy.
volledige uitleg staat in de link:)
http://steamcommunity.com(...)ils/?id=156428225#-1
of ruilen voor $$ aan verzamelaars
Ik heb hem wel gekocht. Je krijgt een unieke courier (die up moet graden met bekeken international matches, maar dit is nog niet geïmplementeerd geloof ik), een paar taunts en een battlebonus die tot het eind van de international duurt. De voorspellingen enzo zijn ook wel grappig, en je krijgt dan waarschijnlijk weer wat extra trading card drops om te verkopen.quote:Op zondag 30 juni 2013 15:52 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Is dat Compendium het geld waard?
Ja ik heb het al gekocht, je krijgt idd een hoop items en uiteraard het belangrijkste voor mij, ingame ti3 matches.quote:Op zondag 30 juni 2013 20:24 schreef fwokker het volgende:
[..]
Ik heb hem wel gekocht. Je krijgt een unieke courier (die up moet graden met bekeken international matches, maar dit is nog niet geïmplementeerd geloof ik), een paar taunts en een battlebonus die tot het eind van de international duurt. De voorspellingen enzo zijn ook wel grappig, en je krijgt dan waarschijnlijk weer wat extra trading card drops om te verkopen.
Mijn N'aix...quote:Rage cooldown increased from 15 to 17 seconds
* Flamebreak cooldown increased from 11 to 14
* Tether movement bonus decreased from 20% to 17%
* Living Armor damage block instances from 7 to 4/5/6/7
* Chemical Rage bonus HP reduced from 300/600/900 to 250/500/750
* Gyrocopter attack range reduced from 375 to 365
* Team 2 now bans second instead of first in Ban Phase #2. (All other phases and orders are the same)
Ban Phase #1 No Changes [Team A/B/A/B]
Pick Phase #1 No Changes [Team A/B/B/A]
Ban Phase #2: Changed [From Team B/A/B/A to Team A/B/A/B]
Pick Phase #2: No Changes [Team B/A/B/A]
Ban Phase #3: No Changes [Team B/A]
Pick Phase #3: No Changes [Team B/A]
Ik vind hem veel te duur en heb hem daarom ook niet gekochtquote:Op zondag 30 juni 2013 15:52 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Is dat Compendium het geld waard?
Ze hebben op de site laatst geschreven dat ze zelf teleurgesteld zijn met de clips die ze toegestuurd krijgenquote:Op maandag 1 juli 2013 00:08 schreef Silverdigger2 het volgende:
ohja das dotacinemaslechte top 10 iig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |