je kan partys aanmaken die opengezet worden voor guildmembers die kunnen joinenquote:Op zaterdag 29 juni 2013 11:56 schreef Chipz het volgende:
Iemand trouwens enig idee wat de nieuwe 'guilds' inhouden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zie trouwens net dat ik 75% win rate heb met crackerz, vanaf nu dus geen gebitch meer op deze killstealende undercover baas
woensdag 8 september 2010 20:32 schreef Lurk_Kloon het volgende:[/b]
Hoe word je een gewaardeerd user op fok?
Ik word nooit gequete enzo... ;( ;( ;( ;(
En in welke bracket spelen zij dan?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 11:49 schreef Chipz het volgende:
Volgens mij speelt iedereen hier, op silverdigger en sai na normal bracket..
-em bracketquote:Op zaterdag 29 juni 2013 12:17 schreef DjUntzUntz het volgende:
[..]
En in welke bracket spelen zij dan?
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 12:16 schreef Baalhaar het volgende:
Is die afkorting toegestaan trouwens? Dus niet dat steam moeilijk gaat lopen doen dat het teveel op fuck lijkt ofzo.
Guild name en plaatje enzo vind ik allemaal prima, zolang het maar makkelijker wordt om met elkaar te spelen. Richten we dan ook eindelijk een team op? Dan kan je toch team matches enzo doen weet alleen niet of je dan ook een ranking krijgt?join die guild danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zie trouwens net dat ik 75% win rate heb met crackerz, vanaf nu dus geen gebitch meer op deze killstealende undercover baas
denk t trouwens niet, je moet maar eens spectaten bij de player perspective van ander baasjesquote:Op zaterdag 29 juni 2013 11:49 schreef Chipz het volgende:
Volgens mij speelt iedereen hier, op silverdigger en sai na normal bracket..
net 1 gestartquote:Op zaterdag 29 juni 2013 12:29 schreef DjUntzUntz het volgende:
ah juist, zo bekeken. speel je vandaag nog een pot silver? ik doe er wel 1 mee
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 12:16 schreef Baalhaar het volgende:
Is die afkorting toegestaan trouwens? Dus niet dat steam moeilijk gaat lopen doen dat het teveel op fuck lijkt ofzo.
Guild name en plaatje enzo vind ik allemaal prima, zolang het maar makkelijker wordt om met elkaar te spelen. Richten we dan ook eindelijk een team op? Dan kan je toch team matches enzo doen weet alleen niet of je dan ook een ranking krijgt?7/7 gewonnen met silver hier hahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zie trouwens net dat ik 75% win rate heb met crackerz, vanaf nu dus geen gebitch meer op deze killstealende undercover baas
Ik heb ook 4/4 met je.quote:
jullie zijn echt domquote:Op zaterdag 29 juni 2013 13:11 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Ik heb ook 4/4 met je.Met silverdigger laagste winrate, van 53%.
Ik weet denk ik wel hoe dat komt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:These are the points you're looking for (final conclusions)
Any player can report you for 'Communication Abuse' and have it count towards your punishment. These are the only exceptions:
x Someone else from the same match has already reported you. Indeed, Valve has put a plug on gang reporting.
x You are already chat banned. The report made will probably be tossed.
x This person has already reported you in the past.
If you are reported 2 times within the last 2 days (48 hours), you will be chat banned and limited to pings and the chat wheel. (Well played! http://i.imgur.com/X4UjNjp.png)
This can be tested by going into your organized team chat in the main menu and typing anything. There are no moderators or other visible countermeasures to prevent false reports from going through.
Games played before or during probably don't to have an impact on your threshold or disregarding a previous report. (ipso facto "I played over 9000 matches" doesn't mean anything if you only play sporadically.)
Reports leading up to previous infractions are not disregarded and will still count.
This means the report that got you your first 24h mute will be live for another 24 hours, and getting reported just once during that puts you on a 48h mute.
Lekker bezig valve, nu ben ik dus weer gebanned voor helemaal niks. Dus als iemand je niet mag, of je koopt een ''verkeerd item'' volgens iemand, dan kan diegene jou dus keihard naaien door je gewoon te reporten voor communication abuse. En waarom überhaupt vragen om een omschrijving als ze de reports toch niet nakijken?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 14:45 schreef Silverdigger2 het volgende:
communication ban system:
[..]
There are no moderators or other visible countermeasures to prevent false reports from going through.
Well played!quote:Op zaterdag 29 juni 2013 15:43 schreef Baalhaar het volgende:
[..]
Lekker bezig valve, nu ben ik dus weer gebanned voor helemaal niks. Dus als iemand je niet mag, of je koopt een ''verkeerd item'' volgens iemand, dan kan diegene jou dus keihard naaien door je gewoon te reporten voor communication abuse. En waarom überhaupt vragen om een omschrijving als ze de report toch niet nakijken?
FOK!*quote:Op zaterdag 29 juni 2013 16:27 schreef Quotidien het volgende:
Jammer weer dat er rotte appels in de fok!groep zitten.
qua meta game, wanneer waar te farmen, hoe te backen, waar wanneer de wards te plaatsen, altijd tp scroll bij je houden, pings, runes checken, rosh timer, spells cd bijhouden, fake deny-en, mana management, treads switchenquote:
Deze manquote:Op zaterdag 29 juni 2013 18:07 schreef Silverdigger2 het volgende:
okee je bent een hero met een bottle mid, laten we zeggen puck (ja pt is goed op puck)
wanneer je op lvl 7 je treads + 3 charge bottle hebt dan heb je 25.2 base str (478 base hp) en heb je 38.4 base int ( 499 base mana)
stel je hebt 50 hp // 50 mana
treads op agi staan: je bottled 3 x dan regen je : x 135 hp + 3 x 70 mana
wat uiteindelijk zorgt dat je : 455 hp (wat 455/478 = 95% hp na 3 bottles)
en 260 mana (260/499 = 52 % mana na 3 bottles)
treads op str staan : je bottled 3 x dan regen je : 3 x 135 hp
wat uiteindelijk zorgt dat je: 455 hp (wat 455/630 = 72% van je hp)
pt op int staan: dan regen je 3x70 mana
wat uiteindelijk zorgt dat je 260 mana (260 / 603 = 43% van je mana)
kortom als je tread switcht bij je bottle charges tov niet dan verhoog je je efficientie met flink wat procentpunten!
of 447 / 477 hp versus 344 / 477 hp. netto winst in hp = 103 hp, wanneer pt weer terug op st
260 / 499 versus 215 / 559 mana. netto winst in mana = 45 mana, wanneer pt weer terug op int
en dan kan je ook nog treads switchen bij elke spell die je doet // dmg die je ontvangt // stickcharges die je gebruikt
2ldr: niet tread switchen is slecht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.woensdag 8 september 2010 20:32 schreef Lurk_Kloon het volgende:[/b]
Hoe word je een gewaardeerd user op fok?
Ik word nooit gequete enzo... ;( ;( ;( ;(
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |