Kyara, ik vind je zo'n held dat je nog steeds bv geeft aan de meiden en er zoveel moeite voor doet! Echt  
  Goeie opbrengst Juud! Mag D al aan de borst?
Mijn (kolf)productie zakt in. Daarnet had ik een whopping 80 ml uit twee borsten, terwijl uit de ene sinds 1u vannacht niet meer gedronken was. 

Gister was het met drie keer kolven op mn werk 100-90-40 ml. Kortom, die twee voedingen van 180 die ik nodig heb red ik niet. Er ligt wel wat voorraad in de diepvries maar geen Phaidra-hoeveelheid, en dat gaat op deze manier hard er doorheen. Aan kind zelf merk ik overigens niks, hij drinkt 's ochtends en avonds meestal goed en 's nachts altijd goed en meldt zich niet opeens vaker. 
Ik wil wel graag blijven voeden, maar op werkdagen extra vaak gaan kolven om de productie op te hogen, daar heb ik eigenlijk geen tijd voor of zin in, ook omdat mijn kolfrecht over minder dan een maand afloopt. Plan was om dan nog een tijdje eens per dag in mijn lunchpauze te kolven en de rest in het weekend bij te kolven, om het zo nog even uit te zingen. Maar dat kan ik wel vergeten als het zo doorgaat. 
Ik bekijk het maar per dag nu. Op zich zou ik het prima vinden (denk ik...) als ik op werkdagen gewoon 's ochtends, 's avonds en 's nachts blijf voeden, nu nog 2x maar straks 1x blijf kolven en dan de opbrengst aanvul met iets anders. Maar met wat dan? Fv heeft niet mijn eerste voorkeur, soja wordt onder 1 jr afgeraden en rijst/amandelmelk zou niet voldoende voedzaam zijn om een voeding te vervangen? Dus misschien maar toch fv, het is ten slotte ook geen vergif 

En zou mijn productie dat trekken of is het dan helemaal snel klaar? Dat wil ik dus niet.