SPOILER: Transferbeleid 2012-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja denk dat Marc nog wel met een bod van 5 miljoen komtquote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:34 schreef Doublepain het volgende:
Ik denk dat Ajax nog een last minute bod gaat maken net als met Narsingh
Wat moet je daar nou weer meequote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:34 schreef Donnis het volgende:
Altidore moet maar 6 miljoen kosten lees ik, halen we die toch.
Zou wat zijn hequote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:35 schreef Doublepain het volgende:
Is Beerens geen optie?
Kan op links en rechts spelen
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:52 schreef H17 het volgende:
zonde dat Maher niet gehaald word. Is wss bij ajax over twee jaar gewoon -+ 20 mil waard. Maar ik heb gehoord dat Eriksen al bij getekend heeft voor 3 jaar.
Ja joh, een reactie op een artikel op een kut site, betrouwbare bron!quote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:56 schreef H17 het volgende:
lees maar vanaf 3e reactie : http://www.voetbalprimeur(...)t-rust-bij-feyenoord
ziet er goed uit danquote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:56 schreef H17 het volgende:
Seems legit.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:56 schreef H17 het volgende:
Haha 3 jaar, rot toch op. Die tekent misschien voor een jaartje bij.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:52 schreef H17 het volgende:
zonde dat Maher niet gehaald word. Is wss bij ajax over twee jaar gewoon -+ 20 mil waard. Maar ik heb gehoord dat Eriksen al bij getekend heeft voor 3 jaar.
Eriksen wilde altijd al wat terug doen, zou echt heel goed kunnen.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Haha 3 jaar, rot toch op. Die tekent misschien voor een jaartje bij.
Misschien met gelimiteerde transfersom. Zou wel mooi zijn als Eriksen blijft natuurlijk.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 17:03 schreef Adames het volgende:
[..]
Eriksen wilde altijd al wat terug doen, zou echt heel goed kunnen.
Daddy-Ajale Simon?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 17:14 schreef j0rdiiii het volgende:
Vanavond 20:00 Nigeria U20 - Portugal U20, onze vriend staat niet in de basis. Live op Eurosport 2 en streams op internet.
Waar op het Toulon toernooi allemaal nieuwe spelers stonden zijn het nu 'bewezen' spelers(10 andere basisspelers) die 3e zijn geworden op de Africa Cup voor jeugd, hopelijk is het niveau dus wat hoger en valt onze vriend nog in.
Waarschijnlijk aan het sparen om Ajax van de beurs af te halen of om de Arena volledig in bezit te krijgen.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 17:23 schreef BankAardappel het volgende:
Als ze Maher niet meer willen dan vertrouw ik er op dat ze er goede redenen voor hebben, in dat opzicht maak ik mij niet druk.
Maar ik ben wel benieuwd wat ze van plan zijn op lange termijn. Ajax is nu financieel gezond, en zal alleen maar gezonder worden denk ik aangezien er veel in de jeugd wordt geinvesteerd. Zeker als we goed blijven presteren in de eredivisie.
Maar wat gaat er gebeuren met al die winst, waarschijnlijk zullen ze eerst een financieele buffer willen opbouwen? Natuurlijk is het nog helemaal niet zeker of we weer zoveel winst maken volgend seizoen, hangt van verkopen af ook. Maar uiteindelijk zullen ze toch weer geld gaan herinvesteren in de ploeg, en niet alleen in 16 jarigen. Ik vraag me af of ze daar nu bewust mee wachten een paar jaar, totdat Ajax flink wat spaargeld heeft en alle recent gehaalde jeugdspelers zijn doorgebroken in het eerste. En daar dan wat duurdere aankopen bij te halen zodat we echt potten kunnen breken op Europees niveau.
Wat denken jullie?
Eerder dat laatste. Want wat levert het nu op dat Ajax van de beurs is?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 17:26 schreef plesner het volgende:
[..]
Waarschijnlijk aan het sparen om Ajax van de beurs af te halen of om de Arena volledig in bezit te krijgen.
Dat was gewoon voor de foto. Hij is wel doorgegaan met trainen bij Ajax, goed teken.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 17:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Was Meleg daar aan het verbouwen?
Uiteindelijk heb je nu 3 keer achter elkaar CL inkomsten, daar kan je niet altijd op rekenen dus heel goed om een buffer te hebben voor minder succesvolle tijden.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 17:23 schreef BankAardappel het volgende:
Als ze Maher niet meer willen dan vertrouw ik er op dat ze er goede redenen voor hebben, in dat opzicht maak ik mij niet druk.
Maar ik ben wel benieuwd wat ze van plan zijn op lange termijn. Ajax is nu financieel gezond, en zal alleen maar gezonder worden denk ik aangezien er veel in de jeugd wordt geinvesteerd. Zeker als we goed blijven presteren in de eredivisie.
Maar wat gaat er gebeuren met al die winst, waarschijnlijk zullen ze eerst een financieele buffer willen opbouwen? Natuurlijk is het nog helemaal niet zeker of we weer zoveel winst maken volgend seizoen, hangt van verkopen af ook. Maar uiteindelijk zullen ze toch weer geld gaan herinvesteren in de ploeg, en niet alleen in 16 jarigen. Ik vraag me af of ze daar nu bewust mee wachten een paar jaar, totdat Ajax flink wat spaargeld heeft en alle recent gehaalde jeugdspelers zijn doorgebroken in het eerste. En daar dan wat duurdere aankopen bij te halen zodat we echt potten kunnen breken op Europees niveau.
Wat denken jullie?
Ik geloof wel in het verhaal van een Bayern en Arsenal nu ook. Gewoon helemaal gezond en genoeg geld hebben zodat je over een paar jaar echt een paar grote versterkingen kan halen.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 17:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
Uiteindelijk heb je nu 3 keer achter elkaar CL inkomsten, daar kan je niet altijd op rekenen dus heel goed om een buffer te hebben voor minder succesvolle tijden.
Dat beurs verhaal geloof ik helemaal niets van ook omdat het zinloos is, de organisatie staat nu. Arena weet ik ook niet of het zinvol is volledig eigenaar te zien, die maken nu 2 miljoen winst of zo op jaarbasis inclusief Ajax, lijkt me dus ook niet zo'n zinvolle investering.
Dat moet je gewoon uit je hoofd zetten, daar kan Ajax nooit meer in mee, tenzij er een Europese competitie zou komen of zo.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 17:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik geloof wel in het verhaal van een Bayern en Arsenal nu ook. Gewoon helemaal gezond en genoeg geld hebben zodat je over een paar jaar echt een paar grote versterkingen kan halen.
Ik had het ook niet over de bedragen die hun echt uitgeven. Maar ik bedoel in verhouding natuurlijk. Zo is 10 miljoen voor ons een flink bedrag, maar voor die clubs een schijntje.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 17:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat moet je gewoon uit je hoofd zetten, daar kan Ajax nooit meer in mee, tenzij er een Europese competitie zou komen of zo.
Het probleem is dat als je het niet uit kan geven je dus ook niet die echte toppers kan kopen maar het is niet alleen een geld kwestie, de beste spelers willen in de beste competitie spelen, dus je bent eigenlijk wel gedwongen groeibriljantjes te halen en hopen dat die 2-3 jaar de pannen van het dak spelen.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 17:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik had het ook niet over de bedragen die hun echt uitgeven. Maar ik bedoel in verhouding natuurlijk. Zo is 10 miljoen voor ons een flink bedrag, maar voor die clubs een schijntje.
Je kan dan ook wel spelers halen van 21 ofzo. Die staan er sneller.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 17:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het probleem is dat als je het niet uit kan geven je dus ook niet die echte toppers kan kopen maar het is niet alleen een geld kwestie, de beste spelers willen in de beste competitie spelen, dus je bent eigenlijk wel gedwongen groeibriljantjes te halen en hopen dat die 2-3 jaar de pannen van het dak spelen.
Als dat echt een topper in wording is dan is het al te laat want dan zijn er al veel meer kapers op de kust.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 17:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je kan dan ook wel spelers halen van 21 ofzo. Die staan er sneller.
Nou spelers als Djuricic of Maher kan je dan gewoon halen hoor.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 17:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als dat echt een topper in wording is dan is het al te laat want dan zijn er al veel meer kapers op de kust.
Zonde van het geld manquote:Op vrijdag 21 juni 2013 17:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nou spelers als Djuricic of Maher kan je dan gewoon halen hoor.
Jazeker maar die moet je nu dus gewoon eerder halen anders pakken de Shitties van deze wereld zequote:
Ik heb die garantie nog niet gezienquote:Op vrijdag 21 juni 2013 17:50 schreef H17 het volgende:
[..]
Hoezo zonde als je hem over 2 jaar voor het dubbele verkoopt?
Moet je met een goed verhaal kopen. En als er dan veel talent doorbreekt kiezen ze wel voor Ajax. Daar heb ik wel vertrouwen in. Misschien naïef, maar je moet ergens in gelovenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 17:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
Jazeker maar die moet je nu dus gewoon eerder halen anders pakken de Shitties van deze wereld ze
Valt ook wel weer mee als club als Ajax. Ajax staat bekend als een club waar de jeugd de kans krijgt dus willen ze vaak naar Ajax. zoals Fischerquote:Op vrijdag 21 juni 2013 17:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
Jazeker maar die moet je nu dus gewoon eerder halen anders pakken de Shitties van deze wereld ze
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |