PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
JanCeesFOK (JanCees)
philthdustrial (Philos)
Wat de kakelende neuq doet die rechtshalf daar?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:07 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[ afbeelding ]
Speelt echt fantastisch! Mis ik nog Eredivisie/Nederlandse informs die lekker spelen? Max. 35k
Ik had ongeveer dezelfde vraagquote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:08 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Wat de kakelende neuq doet die rechtshalf daar?
g j equote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:07 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[ afbeelding ]
Speelt echt fantastisch! Mis ik nog Eredivisie/Nederlandse informs die lekker spelen? Max. 35k
Jawelquote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:07 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Helpt de nieuwe pijnbestrijding van de schattige dokter een beetje?
BMI en de Vrij zijn wel beter dan Van Dijk en Viergever. Donk en Dingsdag zijn nog veel beter (geen Eredivisie, maar dat is Sarpong ook niet).quote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:07 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[ afbeelding ]
haha vilhena staat er niet inquote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:10 schreef Tim86 het volgende:
[..]
BMI en de Vrij zijn wel beter dan Van Dijk en Viergever. Donk en Dingsdag zijn nog veel beter (geen Eredivisie, maar dat is Sarpong ook niet).
En Overtoom > Vilhena. Op RM zijn er ook nog wel wat betere alternatieven dan Sarpong. Maar als het nu al lekker speelt moet je wellicht niet te veel aanpassen.
Heel United team in 4-4-1-1 of een Russenteam in 3-5-2quote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:11 schreef zerokil het volgende:
Ik zoek ook nog een teampje waar ik Divisie 1 mee lastig kan vallen.
Heerlijk, heeft nog niet veel gescoord maar wel veel assists!quote:
Fernandez was de enige CF op de markt die ik kon betalen, zelfde verhaal als Sarpongquote:
Was enige RM die ik kon betalen op dat moment, IF Janmaat 7chem? ftwquote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:08 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Wat de kakelende neuq doet die rechtshalf daar?
Hmm nou dat is in ieder geval iets. Medicijnen zijn verschrikkelijk ja..weet ik nog wel van mijn vader toen..eigenlijk heb je maar 1 pil nodig, maar daarna volgt een hele reeks om de nadelen van de volgende pil weg te werkenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:10 schreef Toefjes het volgende:
[..]
JawelWel karig dat je na je eerste kopjes koffie 8 pillen weg moet werken, omdat het ene invloed heeft op het ander. De hoofdpijn is gelukkig weg. Voor de rest staat mn kop nog steeds scheef
Al die Feyenoordnegers lijken op elkaar, maar ik had al ge-edit voor je postquote:
BMI heb ik net binnen voor 300c dus die ga ik zo proberen! Donk kan ik kopen, maar ik verdeel liever mijn coins over het hele teamquote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:10 schreef Tim86 het volgende:
[..]
BMI en de Vrij zijn wel beter dan Van Dijk en Viergever. Donk en Dingsdag zijn nog veel beter (geen Eredivisie, maar dat is Sarpong ook niet).
En Overtoom > Fernandez. Op RM zijn er ook nog wel wat betere alternatieven dan Sarpong. Maar als het nu al lekker speelt moet je wellicht niet te veel aanpassen.
Guyonquote:
Lu Koekje natuurlijk.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:11 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Heerlijk, heeft nog niet veel gescoord maar wel veel assists!
[..]
Fernandez was de enige CF op de markt die ik kon betalen, zelfde verhaal als Sarpong
[..]
Was enige RM die ik kon betalen op dat moment, IF Janmaat 7chem? ftw
Wat is het verhaal achter die GIF eigenlijk precies?quote:
Doe barazite op cfquote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:13 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
BMI heb ik net binnen voor 300c dus die ga ik zo proberen! Donk kan ik kopen, maar ik verdeel liever mijn coins over het hele teamWie op RM?
Dat is lukokiquote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:14 schreef DuTank het volgende:
[..]
Wat is het verhaal achter die GIF eigenlijk precies?
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:13 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
BMI heb ik net binnen voor 300c dus die ga ik zo proberen! Donk kan ik kopen, maar ik verdeel liever mijn coins over het hele teamWie op RM?
Lkkr pacen op die RMquote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:14 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Lu Koekje natuurlijk.Lekker op de brommer.
Barazitequote:
74 pace... ik denk het niet.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:15 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Ik denk dat die Bostock een echte DS2 speler is
Wat een beest lijkt me dat ja. Die ga ik ook nog even proberen icm Emnes.quote:
Hasselbaink > Emnes.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:16 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Wat een beest lijkt me dat ja. Die ga ik ook nog even proberen icm Emnes.
Prima speler wel. Toen ik een 352 NL team had ging het tussen hem en Duarte, maar Duarte won uiteindelijk welquote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:16 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
mafkeesquote:
Ik begin ieder jaar met een silver nederlands team.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:16 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
dan niet. Ik vond hem lekkerder spelen. Maar ik vind ook Bukharov beter dan Lukaku/Benteke. Ieder zijn ding.quote:
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:17 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Prima speler wel. Toen ik een 352 NL team had ging het tussen hem en Duarte, maar Duarte won uiteindelijk wel
Ik verkocht mijn Monaco versie voor 8k paar weken geleden
Metaforisch of is het echt Lukoki op die brommer?quote:
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:18 schreef DuTank het volgende:
[..]
Metaforisch of is het echt Lukoki op die brommer?
Nee, dacht meer zon speler waar hij graag in handelt. Maar hij is praktisch niks waard. Jammer.quote:
Is gewoon een running gag omdat hij altijd als een blinde dwaas op de brommer langs de zijlijn vliegt zonder ergens naar te kijken. Net als paard.gif voor Boerrigter.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:18 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ok ik was al bang dat je ds2 ervan verdacht met langzame spelers te spelenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:18 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nee, dacht meer zon speler waar hij graag in handelt. Maar hij is praktisch niks waard. Jammer.
Tis hem echt. En tis de scooter van Willem Holleederquote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:18 schreef DuTank het volgende:
[..]
Oh jammer. Het was grappig geweest als het Lukoki echt was.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:19 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Is gewoon een running gag omdat hij altijd als een blinde dwaas op de brommer langs de zijlijn vliegt zonder ergens naar te kijken. Net als paard.gif voor Boerrigter.
Forfortoe?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:20 schreef Thorb het volgende:
traks WK -20 Frankrijk - Ghana voor mensen die niets beters te doen hebben
Even kijken naar Sanogo (aanwinst Arsenal). Kondogbia speelt ook die staat ook in de belangstelling van Arsenal (haha welke Franse jeugdspeler niet natuurlijk!).
Pogba en Umtiti spelen ook.
Nee, dat heb je fout.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:15 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Ik denk dat die Bostock een echte DS2 speler is
Wat een bazen zitten daar toch ook aan het roer bij PSVquote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:17 schreef Timmy_Turner het volgende:
Duurt allemaal wel fucking lang met Vi.nl
Maher en PSV nu aan de onderhandelingen dus die transfer gaat wss wel door.
Iddquote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:26 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wat een bazen zitten daar toch ook aan het roer bij PSV![]()
Je had heel veel leuks met dat geld kunnen doen op posities die belangrijker zijn om te versterken voor PSVquote:
Er is na de transfer van Maher geen geld meer over?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:29 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je had heel veel leuks met dat geld kunnen doen op posities die belangrijker zijn om te versterken voor PSV
Mogen ze weer blind alles erin pompen en hopen dat het goed gaat?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:29 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Er is na de transfer van Maher geen geld meer over?
Mij stiekem ookquote:
PSV heeft geen aandeelhouders oid. Dus kan bij ons mooi al het kapitaal op het veld.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:32 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Mogen ze weer blind alles erin pompen en hopen dat het goed gaat?
Wel een hele sympathieke gemeente toch?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:33 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
PSV heeft geen aandeelhouders oid. Dus kan bij ons mooi al het kapitaal op het veld.
Misschien nog bonussen, maarja.quote:
Slechtste beleid wat je kan voeren in mijn ogen.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:33 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
PSV heeft geen aandeelhouders oid. Dus kan bij ons mooi al het kapitaal op het veld.
Een hele slimme gemeente die geld verdientquote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:34 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Wel een hele sympathieke gemeente toch?
In mijn ogen niet. Je speelt voetbal voor je fans.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:34 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Slechtste beleid wat je kan voeren in mijn ogen.
Moet je eens bij zijn technische stats kijken.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:34 schreef TBakkert het volgende:
[ afbeelding ]______________________!!!!!!!!!!!!
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:35 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Moet je eens bij zijn technische stats kijken.![]()
Verder ook nog 2* skills als winger.Echt een van de slechtste silvers in het spel.
Ajax doet dat toch ook en ze winnen ook nog eens prijzen zonder grote risico's te nemen qua transfers.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:35 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Een hele slimme gemeente die geld verdient
[..]
In mijn ogen niet. Je speelt voetbal voor je fans.
PSV maakt eigenlijk nooit verlies op transfers die gedaan worden als geheel (in een zomer bijv.) dus grote risico's valt dus blijkbaar wel mee.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:37 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ajax doet dat toch ook en ze winnen ook nog eens prijzen zonder grote risico's te nemen qua transfers.
Johan Hansma.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:42 schreef Tim86 het volgende:
Wat is de bron eigenlijk? Als ik google kom ik alleen berichten tegen van januari waarin hij Heerenveen afwees.
http://feanfansfront.word(...)ee-tegen-heerenveen/
edit: oh hier wel
http://www.elfvoetbal.nl/(...)p-komst-wolff-eikrem
http://www.sc-heerenveen.(...)ors-international/10quote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:42 schreef Tim86 het volgende:
Wat is de bron eigenlijk? Als ik google kom ik alleen berichten tegen van januari waarin hij Heerenveen afwees.
http://feanfansfront.word(...)ee-tegen-heerenveen/
edit: oh hier wel
http://www.elfvoetbal.nl/(...)p-komst-wolff-eikrem
Het staat niet tussen het nieuwsoverzicht, raar.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:43 schreef Zhano het volgende:
[..]
http://www.sc-heerenveen.(...)ors-international/10
Dat jaquote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:44 schreef Reemi het volgende:
[..]
Het staat niet tussen het nieuwsoverzicht, raar.
Nieuwsoverzicht waar? Meestal duurt het een paar minuten voor alle sites om het stuk te copypasten en aan te passenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:44 schreef Reemi het volgende:
[..]
Het staat niet tussen het nieuwsoverzicht, raar.
In de Europa League tegen Heerenveen en op het jeugd EK welquote:
Op de site van Heerenveen.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:45 schreef Zhano het volgende:
[..]
Nieuwsoverzicht waar? Meestal duurt het een paar minuten voor alle sites om het stuk te copypasten en aan te passen
haha dat zou mooi zijnquote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:46 schreef Zhano het volgende:
GVD, site was van de week ook al gehackt... Het zou toch niet..
www.ultimateteamtrading.netquote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:48 schreef BDIL het volgende:
Heeft iemand 4 4-3-2-1 kaartjes ? 2,5k per kaart geef ik
En Rindaroy en Hovlandquote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:50 schreef Dudeweiser het volgende:
Nu moet een eredivisieclub nog Berget kopen
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:53 schreef DuTank het volgende:
[ afbeelding ]
Dit gaat nergens meer over eigenlijk.
En dat te bedenken dat ik er veel heb gekocht, voor hooguit 200coins. Maar meestal zet ik ze erop voor 550 BIN.quote:
Die nemen het letterlijk van de site over dus als die gehackt is zegt het niet zoveel.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:54 schreef TBakkert het volgende:
[..]
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=190304 ?
Ja maar die kopiëren het allemaal van de SCH site, en die vertrouw ik niet..quote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:54 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Die hanteren dat ene bericht van Heerenveen zelf als bron. Net als ELFquote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:54 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Die IFs zijn toch kutquote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:56 schreef DarkSonic2 het volgende:
Halve finale silver cup tegen een Spaans team met 6 IFs
Die site is BSquote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:48 schreef Thorb het volgende:
[..]
www.ultimateteamtrading.net
Koop gewoon de laagste bins
Zoveel werk is dat niet en het bespaart je 2k
Ok.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 17:02 schreef TBakkert het volgende:
hihhi, ik ga misschien weer een nieuwe UI nemen, gewoon om jullie te verwarren.
Niks mis met Heerenveen.quote:
Kijk je wel bij xbox? Mja vertraging dit dat.quote:
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 17:09 schreef DuTank het volgende:
Ik verveelde me en ging op YouTube checken of er een nieuwe video erop was gezet.
[ afbeelding ]
Ik heb wel vaker dat ik ga kijken en er net een nieuwe video op staat.
nu kun je vredig sterven.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 17:09 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Eindelijk heeft iemand hier hem in een pack
Voor hoeveel moet ik hem verkopen?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 17:09 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Eindelijk heeft iemand hier hem in een pack
3400 bin dusquote:Op vrijdag 21 juni 2013 17:10 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb hem er nu zelf op staan voor 3.5k BIN.
quote:
Thanksquote:Op vrijdag 21 juni 2013 17:10 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb hem er nu zelf op staan voor 3.5k BIN.
Undercutterquote:
Waarom niet? Beter 3x voor 1 uur dan 1x voor 3 uurquote:Op vrijdag 21 juni 2013 17:13 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
UndercutterZelfde formatie ook nog. Overigens moet je Torres Nilo er niet voor 1 uur op zetten.
Niemand let op Torres Nilo als je hem er voor 1 uur op zet.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 17:13 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Waarom niet? Beter 3x voor 1 uur dan 1x voor 3 uur
Ja, maar het blijkt best wel een kut video te zijn.quote:
Ik zit nu in een potje, stond er 1 op voor 200c BIN dan?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 17:17 schreef Tim86 het volgende:
Ik heb je wel de Torres Nilo voor 200c op laten pikken DS2, lief he.
Zitten er al in.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 17:18 schreef Shygirl18 het volgende:
Wanneer komen de nieuwe MOTM's in packs?
twitter:EASPORTSFIFA twitterde op vrijdag 21-06-2013 om 12:35:11#MOTM Forlan & Torres are here until 7pm PT/3am UK! http://t.co/yMGUn2Ocd3 reageer retweet
open bid ging hij, maar ik lette ook niet opquote:Op vrijdag 21 juni 2013 17:19 schreef DarkSonic2 het volgende:
Er staat trouwens ook een Torres Nilo op voor 3.3k in 4-1-2-1-2.
[..]
Ik zit nu in een potje, stond er 1 op voor 200c BIN dan?
Oke. Nog geen Forlan op de markt sofarquote:Op vrijdag 21 juni 2013 17:20 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zitten er al in.twitter:EASPORTSFIFA twitterde op vrijdag 21-06-2013 om 12:35:11#MOTM Forlan & Torres are here until 7pm PT/3am UK! http://t.co/yMGUn2Ocd3 reageer retweet
Grapje.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 17:22 schreef Shygirl18 het volgende:
[..]
Oke. Nog geen Forlan op de markt sofar
Amper gold packs die open worden gemaakt denk ik..geen gold IF's op die 2 MOTM kaarten na..schiet niet op.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 17:22 schreef Shygirl18 het volgende:
[..]
Oke. Nog geen Forlan op de markt sofar
Dit gaat te verquote:
Dat waren wel extreem gevallen.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 17:24 schreef DuTank het volgende:
[..]
Dit gaat te ver
Maar mooi, dan weet ik voor welke BINs ze vast wel weggaan
Nice !!, ik heb nog 1,1m coins nu, ik ga em zeker weten halen,quote:
Dan had EA om 5 uur al iets bekend moeten maken denk ik zomaar als ze nog iets wilde uitbrengen voor het weekend, ik zie het niet meer gebeurenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 17:27 schreef zerokil het volgende:
Trouwens nu ik er over na denk.
Eredevisie TOTS werd die gereleased op een Vrijdag of Zaterdag?
Zou nou miss ook wel kunnen gebeuren met TOTS Rest of the World...
Vrijdag volgens mij maar toen was er om 17.00 iets over gezegd denk ik.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 17:27 schreef zerokil het volgende:
Trouwens nu ik er over na denk.
Eredevisie TOTS werd die gereleased op een Vrijdag of Zaterdag?
Zou nou miss ook wel kunnen gebeuren met TOTS Rest of the World...
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 17:35 schreef Zhano het volgende:
Dit is waarschijnlijk wel waar: http://www.sc-heerenveen.(...)eerenveen-de-ruimte/
Gewoon met die 10 andere poppetjes proberen beter te spelen.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 17:33 schreef Romanus het volgende:
Omdat ik de keepers vaak slecht vond heb ik in career een eigen keeper gemaakt en gebruikt (alle GKstats 99) maar ik vond dat hij nog steeds teveel te makkelijk door liet. Nu vroeg ik me af of dat kan liggen aan zijn save style. Die is nu traditional en die wil ik veranderen in acrobatic. Enig idee of dit te doen is? Ik heb al geprobeerd alle stats te kopiëren van een keeper die wel acrobatic heeft als save style maar dit had geen effect. Kan ik bijvoorbeeld in de gamefiles iets veranderen?
ik verneukte de link blijkbaar:quote:
Ik heb geen idee hoeveel ik er nog heb (gewone fitness dan), maar ik ben nog wel even bezig. Ik denk een stuk of 200, minstensquote:Op vrijdag 21 juni 2013 17:26 schreef zerokil het volgende:
[..]
Dat waren wel extreem gevallen.
Als ik jouw was zou ik nog 1dagje wachten.
Dan worden ze NOG hoger.
Gebruik Frey.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 17:33 schreef Romanus het volgende:
Omdat ik de keepers vaak slecht vond heb ik in career een eigen keeper gemaakt en gebruikt (alle GKstats 99) maar ik vond dat hij nog steeds teveel te makkelijk door liet. Nu vroeg ik me af of dat kan liggen aan zijn save style. Die is nu traditional en die wil ik veranderen in acrobatic. Enig idee of dit te doen is? Ik heb al geprobeerd alle stats te kopiëren van een keeper die wel acrobatic heeft als save style maar dit had geen effect. Kan ik bijvoorbeeld in de gamefiles iets veranderen?
Ik ''maar'' 110.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 17:38 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoeveel ik er nog heb (gewone fitness dan), maar ik ben nog wel even bezig. Ik denk een stuk of 200, minstens
Het gaat er niet om dat ik win, ik wil gewoon dat mijn keeper echt goede reddingen heeft en niet dat hij die 2 schoten per wedstrijd die hij krijgt doorlaat.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 17:36 schreef DuTank het volgende:
[..]
Gewoon met die 10 andere poppetjes proberen beter te spelen.
Ik had zijn stats gekopieerd maar bij die custom keeper blijft dan alsnog traditional staanquote:
Hoe vangt PSV de flanken op ?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:17 schreef Timmy_Turner het volgende:
Duurt allemaal wel fucking lang met Vi.nl
Maher en PSV nu aan de onderhandelingen dus die transfer gaat wss wel door.
En Robben op rechts.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 17:47 schreef zerokil het volgende:
[..]
Depay, (Bakkali)
Edit: En eventueel Wijnaldum of Narsingh.
Eventueel?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 17:47 schreef zerokil het volgende:
[..]
Depay, (Bakkali)
Edit: En eventueel Wijnaldum of Narsingh.
Waarom zou je in godsnaam 800K voor een Torres willen betalen zeg. 250K voor een MOTM lijkt me niet meer dan redelijk. Daarboven doe je het echt voor het leuke kaartje.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 17:41 schreef Maver24 het volgende:
MOTM Torres gewoon 800k![]()
![]()
, die durf ik echt niet te kopen, daar kan je dus echt giga veel verlies op maken als het fout gaat
TOTS Suarez en TOTS Van Persie zijn goedkoperquote:Op vrijdag 21 juni 2013 17:51 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Waarom zou je in godsnaam 800K voor een Torres willen betalen zeg. 250K voor een MOTM lijkt me niet meer dan redelijk. Daarboven doe je het echt voor het leuke kaartje.
Oh. Bdil had het over "de flanken".quote:Op vrijdag 21 juni 2013 17:51 schreef zerokil het volgende:
[..]
Ja omdat normaal gezien op Rechts spelen...
Ik ga het ook zeker niet doen na het zien van de prijs, ik ga wel voor TOTS Suarezquote:Op vrijdag 21 juni 2013 17:51 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Waarom zou je in godsnaam 800K voor een Torres willen betalen zeg. 250K voor een MOTM lijkt me niet meer dan redelijk. Daarboven doe je het echt voor het leuke kaartje.
Is die DBZ movie al uit?quote:
ik wil mijn gegevens invullen maar dat kan nergensquote:Op vrijdag 21 juni 2013 18:01 schreef Reemi het volgende:
[..]
Ohja, ik moet me ook maar eens gaan inschrijven.
Wtfquote:Op vrijdag 21 juni 2013 18:02 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik wil mijn gegevens invullen maar dat kan nergens![]()
![]()
Wat voor gegevens wil je invullen dan.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 18:02 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik wil mijn gegevens invullen maar dat kan nergens![]()
![]()
Daar had ik geen problemen mee, je hebt wel eerst dat mailtje gekregenquote:
ja ik heb zelfs twee mailtjes gekregenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 18:06 schreef Thorb het volgende:
[..]
Daar had ik geen problemen mee, je hebt wel eerst dat mailtje gekregen?
Niet echt betrouwbaar maar ps4 volgens dit artikel 13 november in Nederlandhttp://www.ad.nl/ad/nl/11(...)r-in-Nederland.dhtml
quote:
Maak dit!!!quote:Op vrijdag 21 juni 2013 17:58 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ik ga het ook zeker niet doen na het zien van de prijs, ik ga wel voor TOTS Suarezsamen met MOTM Forlan in de spits
Er stond ook dat als je het via iemand anders zijn rekening deed je daarvan de digid nodig had maar dat was bij mij ook (nog) niet nodigquote:Op vrijdag 21 juni 2013 18:06 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ja ik heb zelfs twee mailtjes gekregen
na de eerste ging ik kijken of het er stond en toen kon ik het gewoon invullen, nu wilde ik het invullen en nu kan het niet
twitter:EASPORTSFIFA twitterde op vrijdag 21-06-2013 om 18:08:23RT if you’d like a fresh Team of the Season to enjoy the weekend with… #FUT reageer retweet
Mooi. Ik moet nog wat contracten halen.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 18:08 schreef Dudeweiser het volgende:
twitter:EASPORTSFIFA twitterde op vrijdag 21-06-2013 om 18:08:23RT if you’d like a fresh Team of the Season to enjoy the weekend with… #FUT reageer retweet
Even snel mijn contracten verkopen.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 18:08 schreef Dudeweiser het volgende:
oooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooow, krijgen we dan toch nog watquote:Op vrijdag 21 juni 2013 18:08 schreef Dudeweiser het volgende:
nee ik denk het nietquote:Op vrijdag 21 juni 2013 18:12 schreef Maver24 het volgende:
[..]
oooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooow, krijgen we dan toch nog wat![]()
Niemand RT'en. Dat zal ze lerenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 18:08 schreef Dudeweiser het volgende:
Is niet freshquote:Op vrijdag 21 juni 2013 18:12 schreef Dudeweiser het volgende:
http://www.ea.com/soccer/(...)off#d6QPIP8xnJJA6:pc
"Best of..." dusquote:Op vrijdag 21 juni 2013 18:12 schreef Dudeweiser het volgende:
Nogal ja, daar gaat mijn handel kut EAquote:Op vrijdag 21 juni 2013 18:14 schreef DarkSonic2 het volgende:
EA bedoelde cash in plaats van fresh. Zijn de consumable prijzen weer te hoog ofzo?
Vidal is straks gewoon discard.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 18:12 schreef Dudeweiser het volgende:
Die heb ik gelukkig vd week verkocht. Kan ik wel weer wat goedkoper terug kopen. Wel jammer dit, want zat lekker in de flow van de silver packs. Ik hoop dat ze in 100K packs happy weekend komen ofzo. Maar dat zal wel niet. (op Valbuena en Courtois verlies ik wel)quote:
het is tijd dat MOTM Torres even flink gaat droppenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 18:22 schreef Thorb het volgende:
[..]
Tuurlijk, laatste 2.5 dagen dat er iets leuks te krijgen valt. Nog even yolo'en!
Dit. Vanaf nu wordt het tot het nieuwe seizoen behelpen met zilveren en bronzen IF's uit macabere competities. Dit is je laatste kans Maverquote:Op vrijdag 21 juni 2013 18:22 schreef Thorb het volgende:
[..]
Tuurlijk, laatste 2.5 dagen dat er iets leuks te krijgen valt. Nog even yolo'en!
Ik kijk wel even wat ik doequote:Op vrijdag 21 juni 2013 18:22 schreef Thorb het volgende:
[..]
Hij verlaat de pakjes alweer bijna.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 18:23 schreef Maver24 het volgende:
[..]
het is tijd dat MOTM Torres even flink gaat droppen![]()
![]()
Ja in die 8 uurtjes zal hij vast 600k in waarde dalen.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 18:31 schreef Maver24 het volgende:
[..]
dat duurt zeker nog wel even hoor, pas komende nacht rond een uur of 4/5 ofzo ?
waarom niet, er gaan nu zeker veel pakjes geopend worden, meer dan normaal, weet ik zekerquote:Op vrijdag 21 juni 2013 18:32 schreef Reemi het volgende:
[..]
Ja in die 8 uurtjes zal hij vast 600k in waarde dalen.
Dit is het weekend waarin VanTrapz de 3000 pakketten moet bereikenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 18:34 schreef Toefjes het volgende:
Jaja, sappige TOTS spelers mannen. Coins te kort? Even Toefjes DM'en. Dan heb je snel en goedkoop coins
Ja, en zo'n mooie TOTS Ibrahimovic, Messi, Ronaldo of Bale. Wie wilt dat nou niet ?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 18:35 schreef Thorb het volgende:
[..]
Dit is het weekend waarin VanTrapz de 3000 pakketten moet bereiken
nog steeds urenv oor je op de homepage komtquote:
Daarom staat dat leuke knopje er nu rechtsonderinquote:Op vrijdag 21 juni 2013 18:41 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
nog steeds urenv oor je op de homepage komtoke bijna 5 sec dan
geen ideal optie hebbenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 18:41 schreef Reemi het volgende:
[..]
Daarom staat dat leuke knopje er nu rechtsonderin
Maar hoe komt het nou dat het eerst allemaal smooth ging, en nu brak? Te veel bezoekers? Of te veel extra opties?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 18:41 schreef Reemi het volgende:
[..]
Je hebt geld nodig om een site sneller te laten laden? Had je niet gewoon een betere host moeten hebben.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 18:41 schreef Reemi het volgende:
[..]
quote:
Ante Meridiemquote:Op vrijdag 21 juni 2013 18:43 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/(...)evant_count=1&ref=nf
Laat daar nou toevallig geld voor nodig zijnquote:Op vrijdag 21 juni 2013 18:42 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Had je niet gewoon een betere host moeten hebben.
0quote:Op vrijdag 21 juni 2013 18:46 schreef ThadCastle het volgende:
Hoeveel pakketten gaan jullie open maken?
Als je op het begin nou meteen een goede gekozen hadquote:Op vrijdag 21 juni 2013 18:46 schreef Reemi het volgende:
[..]
Laat daar nou toevallig geld nodig voor zijn
Dat kunnen Pascal en ik nou eenmaal niet in ons eentje ophoesten.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 18:47 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Als je op het begin nou meteen een goede gekozen had
Correct. Schoffelen levert meer op dan studeren.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 18:48 schreef Patje1987 het volgende:
Ik ben een rijke tata en remi een skere boi
Zo duur dat toch niet? Of is het een hele zware site of zo?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 18:47 schreef Reemi het volgende:
[..]
Dat kunnen Pascal en ik nou eenmaal niet in ons eentje ophoesten.
Ik moet er nog 42 .quote:Op vrijdag 21 juni 2013 18:46 schreef ThadCastle het volgende:
15000 spelers, duizenden squads en dat zal alleen maar toenemen. Ja, dat is zwaar.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 18:50 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Zo duur dat toch niet? Of is het een hele zware site of zo?
jij studeert helemaal nietquote:Op vrijdag 21 juni 2013 18:48 schreef Reemi het volgende:
[..]
Correct. Schoffelen levert meer op dan studeren.
Voor 1 miljoen aan coins. Tenzij iemand ze allemaal wilt kopen voor 80 euro.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 18:46 schreef ThadCastle het volgende:
Je kunt met ideal op je paypal rekening storten. Just sayin'quote:
had ik al gedaan haha skklquote:Op vrijdag 21 juni 2013 18:50 schreef Tim86 het volgende:
Niemand die even zegt dat OEMTIETIE in de basis staat bij Frankrijk u20
striemen danquote:Op vrijdag 21 juni 2013 18:51 schreef DuTank het volgende:
[..]
Voor 1 miljoen aan coins. Tenzij iemand ze allemaal wilt kopen voor 80 euro.
ohquote:
dat is godverdomme veel moeite jongequote:Op vrijdag 21 juni 2013 18:51 schreef Reemi het volgende:
[..]
Je kunt met ideal op je paypal rekening storten. Just sayin'
IK WIL MIJN TOTS JACKSONquote:Op vrijdag 21 juni 2013 18:56 schreef Tim86 het volgende:
Wat een konkotrolls zijn het ook bij EA zeg..de tering. Fresh TOTS zeggen ze dan ook nog
Ik ookquote:
Kijk uit. Als vanmerdar nu gaat sherlocken en jouw post leest ziet ie weer aanleiding terug te komen, want dan wordt hij gemist.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 18:59 schreef tochweerhenk het volgende:
je moet bij sherlock eens vandermar en arsenal in gaan typen
is hij weg danquote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:01 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Kijk uit. Als vanmerdar nu gaat sherlocken en jouw post leest ziet ie weer aanleiding terug te komen, want dan wordt hij gemist.
Alsof jij 11 man nodig hebtquote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:07 schreef Lindgren. het volgende:
Tegen een of andere Duitse grafhond met zijn 5-2-2-1 team gespeeld. Hij scoorde in de 90' minuut de gelijkmaker: 2-2 en ging al shhhhh'end over het veld. Vervolgens pak ik in de verlenging rood met Lucas en doet Zlatan in de 119' minuut dit:
http://www.ea.com/soccer/videos/ugc/159040284
Uiteraard even het halve veld over gerendWat een bazengoal, zo laat en met 10 man.
dat was dan ook vanmorgenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:04 schreef Toefjes het volgende:
[..]
JaDat onderhoud gaat geloof ik niet plaats vinden waar over gesproken werd
nicequote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:07 schreef Lindgren. het volgende:
Tegen een of andere Duitse grafhond met zijn 5-2-2-1 team gespeeld. Hij scoorde in de 90' minuut de gelijkmaker: 2-2 en ging al shhhhh'end over het veld. Vervolgens pak ik in de verlenging rood met Lucas en doet Zlatan in de 119' minuut dit:
Uiteraard even het halve veld over gerendWat een bazengoal, zo laat en met 10 man.
Nee.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:10 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
nicedat naar achterkijken trucje deed je zeker perongeluk? Als ik die doe is het echt altijd perongeluk iig
quote:
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:07 schreef Lindgren. het volgende:
twitter:EASPORTSFIFA twitterde op vrijdag 21-06-2013 om 19:08:46The EASFC #TOTS is available now: http://t.co/hqB7RhfYM6 #TOTS players hand-picked by our #FUT dev team. http://t.co/7fuLNDZbDW reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |