PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
JanCeesFOK (JanCees)
philthdustrial (Philos)
Wat de kakelende neuq doet die rechtshalf daar?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:07 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[ afbeelding ]
Speelt echt fantastisch! Mis ik nog Eredivisie/Nederlandse informs die lekker spelen? Max. 35k
Ik had ongeveer dezelfde vraagquote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:08 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Wat de kakelende neuq doet die rechtshalf daar?
g j equote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:07 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[ afbeelding ]
Speelt echt fantastisch! Mis ik nog Eredivisie/Nederlandse informs die lekker spelen? Max. 35k
Jawelquote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:07 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Helpt de nieuwe pijnbestrijding van de schattige dokter een beetje?
BMI en de Vrij zijn wel beter dan Van Dijk en Viergever. Donk en Dingsdag zijn nog veel beter (geen Eredivisie, maar dat is Sarpong ook niet).quote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:07 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[ afbeelding ]
haha vilhena staat er niet inquote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:10 schreef Tim86 het volgende:
[..]
BMI en de Vrij zijn wel beter dan Van Dijk en Viergever. Donk en Dingsdag zijn nog veel beter (geen Eredivisie, maar dat is Sarpong ook niet).
En Overtoom > Vilhena. Op RM zijn er ook nog wel wat betere alternatieven dan Sarpong. Maar als het nu al lekker speelt moet je wellicht niet te veel aanpassen.
Heel United team in 4-4-1-1 of een Russenteam in 3-5-2quote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:11 schreef zerokil het volgende:
Ik zoek ook nog een teampje waar ik Divisie 1 mee lastig kan vallen.
Heerlijk, heeft nog niet veel gescoord maar wel veel assists!quote:
Fernandez was de enige CF op de markt die ik kon betalen, zelfde verhaal als Sarpongquote:
Was enige RM die ik kon betalen op dat moment, IF Janmaat 7chem? ftwquote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:08 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Wat de kakelende neuq doet die rechtshalf daar?
Hmm nou dat is in ieder geval iets. Medicijnen zijn verschrikkelijk ja..weet ik nog wel van mijn vader toen..eigenlijk heb je maar 1 pil nodig, maar daarna volgt een hele reeks om de nadelen van de volgende pil weg te werkenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:10 schreef Toefjes het volgende:
[..]
JawelWel karig dat je na je eerste kopjes koffie 8 pillen weg moet werken, omdat het ene invloed heeft op het ander. De hoofdpijn is gelukkig weg. Voor de rest staat mn kop nog steeds scheef
Al die Feyenoordnegers lijken op elkaar, maar ik had al ge-edit voor je postquote:
BMI heb ik net binnen voor 300c dus die ga ik zo proberen! Donk kan ik kopen, maar ik verdeel liever mijn coins over het hele teamquote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:10 schreef Tim86 het volgende:
[..]
BMI en de Vrij zijn wel beter dan Van Dijk en Viergever. Donk en Dingsdag zijn nog veel beter (geen Eredivisie, maar dat is Sarpong ook niet).
En Overtoom > Fernandez. Op RM zijn er ook nog wel wat betere alternatieven dan Sarpong. Maar als het nu al lekker speelt moet je wellicht niet te veel aanpassen.
Guyonquote:
Lu Koekje natuurlijk.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:11 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Heerlijk, heeft nog niet veel gescoord maar wel veel assists!
[..]
Fernandez was de enige CF op de markt die ik kon betalen, zelfde verhaal als Sarpong
[..]
Was enige RM die ik kon betalen op dat moment, IF Janmaat 7chem? ftw
Wat is het verhaal achter die GIF eigenlijk precies?quote:
Doe barazite op cfquote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:13 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
BMI heb ik net binnen voor 300c dus die ga ik zo proberen! Donk kan ik kopen, maar ik verdeel liever mijn coins over het hele teamWie op RM?
Dat is lukokiquote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:14 schreef DuTank het volgende:
[..]
Wat is het verhaal achter die GIF eigenlijk precies?
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:13 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
BMI heb ik net binnen voor 300c dus die ga ik zo proberen! Donk kan ik kopen, maar ik verdeel liever mijn coins over het hele teamWie op RM?
Lkkr pacen op die RMquote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:14 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Lu Koekje natuurlijk.Lekker op de brommer.
Barazitequote:
74 pace... ik denk het niet.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:15 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Ik denk dat die Bostock een echte DS2 speler is
Wat een beest lijkt me dat ja. Die ga ik ook nog even proberen icm Emnes.quote:
Hasselbaink > Emnes.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:16 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Wat een beest lijkt me dat ja. Die ga ik ook nog even proberen icm Emnes.
Prima speler wel. Toen ik een 352 NL team had ging het tussen hem en Duarte, maar Duarte won uiteindelijk welquote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:16 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
mafkeesquote:
Ik begin ieder jaar met een silver nederlands team.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:16 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
dan niet. Ik vond hem lekkerder spelen. Maar ik vind ook Bukharov beter dan Lukaku/Benteke. Ieder zijn ding.quote:
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:17 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Prima speler wel. Toen ik een 352 NL team had ging het tussen hem en Duarte, maar Duarte won uiteindelijk wel
Ik verkocht mijn Monaco versie voor 8k paar weken geleden
Metaforisch of is het echt Lukoki op die brommer?quote:
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:18 schreef DuTank het volgende:
[..]
Metaforisch of is het echt Lukoki op die brommer?
Nee, dacht meer zon speler waar hij graag in handelt. Maar hij is praktisch niks waard. Jammer.quote:
Is gewoon een running gag omdat hij altijd als een blinde dwaas op de brommer langs de zijlijn vliegt zonder ergens naar te kijken. Net als paard.gif voor Boerrigter.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:18 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ok ik was al bang dat je ds2 ervan verdacht met langzame spelers te spelenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:18 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nee, dacht meer zon speler waar hij graag in handelt. Maar hij is praktisch niks waard. Jammer.
Tis hem echt. En tis de scooter van Willem Holleederquote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:18 schreef DuTank het volgende:
[..]
Oh jammer. Het was grappig geweest als het Lukoki echt was.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:19 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Is gewoon een running gag omdat hij altijd als een blinde dwaas op de brommer langs de zijlijn vliegt zonder ergens naar te kijken. Net als paard.gif voor Boerrigter.
Forfortoe?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:20 schreef Thorb het volgende:
traks WK -20 Frankrijk - Ghana voor mensen die niets beters te doen hebben
Even kijken naar Sanogo (aanwinst Arsenal). Kondogbia speelt ook die staat ook in de belangstelling van Arsenal (haha welke Franse jeugdspeler niet natuurlijk!).
Pogba en Umtiti spelen ook.
Nee, dat heb je fout.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:15 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Ik denk dat die Bostock een echte DS2 speler is
Wat een bazen zitten daar toch ook aan het roer bij PSVquote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:17 schreef Timmy_Turner het volgende:
Duurt allemaal wel fucking lang met Vi.nl
Maher en PSV nu aan de onderhandelingen dus die transfer gaat wss wel door.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |