quote:Ik ga graag met vriendinnen op stap, maar heb dan minder/geen oog voor mannen![]()
Tenenkrommende quotes van "leden" die zogenaamd een profiel hebben.quote:Ik stap niet zomaar af op leuke mannen om dan horen dat ze een relatie hebben
Omdat een ieder gewoon op stap kan en dames of heren aan kan spreken. En niet zo zielig doen op die sitesquote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:36 schreef Frank_Drebin het volgende:
Waarom stoor jij je zo aan die leden dan ts?
Ach, dat kunnen ze kennelijk niet en daarom verzamelen ze zich lekker daar. Ik zie er verder geen kwaad in of een andere reden waarom ik me er aan zou storen.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:39 schreef Stink-ui het volgende:
[..]
Omdat een ieder gewoon op stap kan en dames of heren aan kan spreken. En niet zo zielig doen op die sites
Waar maak jij je nou zo druk om? Bang dat het meisje in de kroeg een leukere jongen online heeft gevonden en jou daarom afwijst?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:39 schreef Stink-ui het volgende:
Omdat een ieder gewoon op stap kan en dames of heren aan kan spreken. En niet zo zielig doen op die sites
Dit.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:39 schreef SEMTEX het volgende:
Beetje opervlakkig om helemaal niet te downdaten. Wie weet zit hun ideale partner wel tussen de bouwvakkers. Zo'n site leert in ieder geval al dat iedereen die zich er aanmeld kieskeurig isNet als die dating website die alleen voor knappe mensen is
![]()
Waarschijnlijk gaan die dan op date en oordelen achteraf: "Nee, niks voor mij, te scherpe kniëen.."
Ben al voorzien!quote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:40 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Waar maak jij je nou zo druk om? Bang dat het meisje in de kroeg een leukere jongen online heeft gevonden en jou daarom afwijst?
"ik val niet op mannen die 1cm kleiner zijn dan ik"quote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:41 schreef Stink-ui het volgende:
[..]
Dit.
Of;" alles is leuk aan hem, alleen is hij mijn type niet"
Helemaal niks opppervlakkigs aan, je duikt juist de diepte in door te selecteren op intelligentie, sociaal milieu en kennis. Soort zoekt soort, en mensen willen nou eenmaal een gelijkwaardige of iemand tegen wie ze juist op kunnen kijken. Een datingsite voor hoogopgeleiden biedt juist de perfecte filter.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:39 schreef SEMTEX het volgende:
Beetje opervlakkig om helemaal niet te downdaten. Wie weet zit hun ideale partner wel tussen de bouwvakkers. Zo'n site leert in ieder geval al dat iedereen die zich er aanmeld kieskeurig isNet als die dating website die alleen voor knappe mensen is
![]()
Waarschijnlijk gaan die dan op date en oordelen achteraf: "Nee, niks voor mij, te scherpe kniëen.."
Hoezo nou weer soort zoekt soort?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:44 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Helemaal niks opppervlakkigs aan, je duikt juist de diepte in door te selecteren op intelligentie, sociaal milieu en kennis. Soort zoekt soort, en mensen willen nou eenmaal een gelijkwaardige of iemand tegen wie ze juist op kunnen kijken.
Ah jammerquote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:45 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Hoezo nou weer soort zoekt soort?
Ik val juist alleen op allochtoonse ghetto chicks en ik ben een blanke Nederlander.
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:45 schreef vogeltjesdans het volgende:
Is vrouwen gewoon eigen.
[ afbeelding ]
Kan best zijn dat je daar een stijve pener van krijgt, niets mis mee ook, maar uiteindelijk beland je bij een chick van je eigen niveau.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:45 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Hoezo nou weer soort zoekt soort?
Ik val juist alleen op allochtoonse ghetto chicks en ik ben een blanke Nederlander.
Ben je wel hoogopgeleid?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:46 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik wil best een uitzondering maken hoor.
Lekker chill in je slonzige outfit beetje mensen versieren vanuit je luie bureaustoel. Het was nog nooit zo makkelijk. Waarom zou je jezelf dat ontzeggen en als een bronstige hengst tussen alle andere hengsten op zoek gaan naar een dronken merrie om die je bed in te krijgen?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:45 schreef Piye het volgende:
Ik vind het wel opmerkelijk (dus geen waardeoordeel), dat het steeds normaler is om op datingsites te zitten. Vroeger was je een kansloze nerd als je daar zat. Nu lijkt de hele wereld wel op het datingsitehosseltraject te zitten.
Schoonmaakster en huisvrouw zijn geen titels.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:48 schreef Stink-ui het volgende:
Ik heb zelf een vriendin die al 2 titels heeft.
Normale mensen hebben een degelijke sociale kring waar ze op feestjes en via-via op den duur wel een leuke (potentiële) partner op/via vinden.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:48 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Lekker chill in je slonzige outfit beetje mensen versieren vanuit je luie bureaustoel. Het was nog nooit zo makkelijk. Waarom zou je jezelf dat ontzeggen en als een bronstige hengst tussen alle andere hengsten op zoek gaan naar een dronken merrie om die je bed in te krijgen?
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:49 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Schoonmaakster en huisvrouw zijn geen titels.
Sommige chicks willen boven de man gaan staan ja. Zeer ergerlijk is dat, een echte man laat zijn vriendin tegen hem opkijken.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:48 schreef Stink-ui het volgende:
hihi.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:49 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Omdat de hele wereld steeds "autistischer" wordt op deze manier. Sowieso het idee dat de enige plek om iemand te ontmoeten de club is toont dat al aan.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:48 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Lekker chill in je slonzige outfit beetje mensen versieren vanuit je luie bureaustoel. Het was nog nooit zo makkelijk. Waarom zou je jezelf dat ontzeggen en als een bronstige hengst tussen alle andere hengsten op zoek gaan naar een dronken merrie om die je bed in te krijgen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.
Daarentegen is tegenwoordig veel vreemder om door je tante gekoppeld te worden.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:45 schreef Piye het volgende:
Ik vind het wel opmerkelijk (dus geen waardeoordeel), dat het steeds normaler is om op datingsites te zitten. Vroeger was je een kansloze nerd als je daar zat. Nu lijkt de hele wereld wel op het datingsitehosseltraject te zitten.
Waarom zou je persé in het vijvertje van je kenniskring blijven vissen als er een veel grotere zee beschikbaar is?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:49 schreef feyenoordfan92 het volgende:
Normale mensen hebben een degelijke sociale kring waar ze op feestjes en via-via op den duur wel een leuke (potentiële) partner op/via vinden.
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:52 schreef Piye het volgende:
Omdat de hele wereld steeds "autistischer" wordt op deze manier. Sowieso het idee dat de enige plek om iemand te ontmoeten de club is toont dat al aan.Je moet het gewoon zien als een middel. Net zo goed als uitgaan, werk, studie, vakanties dat kunnen zijn. Zeker naarmate je wat ouder wordt en je je minder onder veel andere vrijgezellen begeeft is internetdating gewoon een prima manier.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoeft niet per se nee, mannen die dan voorbij hun horizon kijken gaan naar uitgaansgelegenheden waar een goed gesprek de sleutel tot succes is. Of spreken vrouwen op straat aan.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:56 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Waarom zou je persé in het vijvertje van je kenniskring blijven vissen als er een veel grotere zee beschikbaar is?
Ik geloof dat ik er niet zo gecharmeerd van zou zijn als ik op straat door elke testosteron bom aangesproken zou worden.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:58 schreef feyenoordfan92 het volgende:
Hoeft niet per se nee, mannen die dan voorbij hun horizon kijken gaan naar uitgaansgelegenheden waar een goed gesprek de sleutel tot succes is. Of spreken vrouwen op straat aan.
Je weet dat meer keuze per definitie tot minder resultaat leidt?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:57 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Je moet het gewoon zien als een middel. Net zo goed als uitgaan, werk, studie, vakanties dat kunnen zijn. Zeker naarmate je wat ouder wordt en je je minder onder veel andere vrijgezellen begeeft is internetdating gewoon een prima manier.
"Heb je nou nog steeds geen leuk meisje gevonden lieverd? We gaan eens even een profiel voor je aanmaken."quote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:53 schreef zovty het volgende:
[..]
Daarentegen is tegenwoordig veel vreemder om door je tante gekoppeld te worden.
Al die tantes zijn online gegaan, dat is het enige verschil.
Dat is wel waar, als je ouder wordt ontmoet je natuurlijk minder mensen en zeker vrijgezelle mensen. Maar ik ben 21 en ik zie het gewoon om me heen. Ik vind het gewoon opmerkelijk.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:57 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Je moet het gewoon zien als een middel. Net zo goed als uitgaan, werk, studie, vakanties dat kunnen zijn. Zeker naarmate je wat ouder wordt en je je minder onder veel andere vrijgezellen begeeft is internetdating gewoon een prima manier.
Kijk en dat vind ik raar, dat het voor veel mensen normaler is om op het internet iemand te zoeken, dan gewoon praatjes te maken met mensen op straat en dat daar soms iets leuks uit komt.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:59 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik er niet zo gecharmeerd van zou zijn als ik op straat door elke testosteron bom aangesproken zou worden.
Typische vrouwenpraatquote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:59 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik er niet zo gecharmeerd van zou zijn als ik op straat door elke testosteron bom aangesproken zou worden.
Hoe wil jij het liefst versierd worden?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:59 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Op die leeftijd vind ik het ook wel anders. Dan lijkt het me inderdaad dat het wel op een andere manier kan. Maar in wezen verschilt een datingsite eigenlijk helemaal niet van iemand via Facebook leren kennen of via FOK! Enige verschil is dat je op een datingsite expliciet laat merken dat je er wel naar op zoek bent.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:01 schreef Piye het volgende:
Dat is wel waar, als je ouder wordt ontmoet je natuurlijk minder mensen en zeker vrijgezelle mensen. Maar ik ben 21 en ik zie het gewoon om me heen. Ik vind het gewoon opmerkelijk.
[..]
Kijk en dat vind ik raar, dat het voor veel mensen normaler is om op het internet iemand te zoeken, dan gewoon praatjes te maken met mensen op straat en dat daar soms iets leuks uit komt.
thx ff aanmelden en ik ga deze site ook ff proberenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:38 schreef Rodawa het volgende:
SecondLove is trouwens wel wat misselijker, vind ik.
Of, zoals Apple het zo tegenwoordig zo mooi zegt; We start to confuse abundance with choice.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:00 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Je weet dat meer keuze per definitie tot minder resultaat leidt?
Daar moet je wel eerst een first love voor hebben he.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:04 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
thx ff aanmelden en ik ga deze site ook ff proberen
De manier waarop kan me niet schelen als het een leuke klik oplevert.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:02 schreef Stink-ui het volgende:
Hoe wil jij het liefst versierd worden?
Via een bericht op een dating site(waar je meteen heel de geschiedenis en zijn hobby's weet)
Of een spontane man die je aanspreekt op straat of in de kroeg.
Zo je er om kunnen lachen als ik met een balpen naast je ga staan en zegt, wat een leuke klik. Of is dat erg flauw?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:06 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
De manier waarop kan me niet schelen als het een leuke klik oplevert.
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:05 schreef Frank_Drebin het volgende:
Daar moet je wel eerst een first love voor hebben he.
geef gewoon antwoord op mijn vraag als je 1 van de 2 moet kiezenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:06 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
De manier waarop kan me niet schelen als het een leuke klik oplevert.
Ja, sowieso. Ook al ben je aardslelijk. Ik kan humor sowieso wel waarderenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:07 schreef Frank_Drebin het volgende:
Zo je er om kunnen lachen als ik met een balpen naast je ga staan en zegt, wat een leuke klik. Of is dat erg flauw?
Leuke reacties in dit topic heb je al bereikt, tis klaar nuquote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:07 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Zo je er om kunnen lachen als ik met een balpen naast je ga staan en zegt, wat een leuke klik. Of is dat erg flauw?
Oh, ik dacht dat dit een site was vol met cougars die graag een keer vreemd zou willen gaan (met eventueel jong blaadje).quote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:05 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Daar moet je wel eerst een first love voor hebben he.
Echte liefde heeft geen zak met soort, sociaal milieu of kennis te makenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:44 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Helemaal niks opppervlakkigs aan, je duikt juist de diepte in door te selecteren op intelligentie, sociaal milieu en kennis. Soort zoekt soort, en mensen willen nou eenmaal een gelijkwaardige of iemand tegen wie ze juist op kunnen kijken. Een datingsite voor hoogopgeleiden biedt juist de perfecte filter.
Mevr. Schm. / Hv. R.P.J.M van der Hubbekut lijkt anders al heel wat.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:49 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Ik denk dat ik ga voor de echte ontmoeting dan, omdat je dan iig zeker weet dat je de fysieke klik al met elkaar hebt. Maar het biedt geen garantie voor een toekomst, omdat innerlijk uiteindelijk belangrijker is. Dus als je goed matcht online en de fysieke klik blijkt er uiteindelijk ook nog eens te zijn is de kans van slagen op een relatie groter.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:07 schreef Stink-ui het volgende:
geef gewoon antwoord op mijn vraag als je 1 van de 2 moet kiezen
Dit.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:08 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Echte liefde heeft geen zak met soort, sociaal milieu of kennis te maken
Duidelijk,quote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:10 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik ga voor de echte ontmoeting dan, omdat je dan iig zeker weet dat je de fysieke klik al met elkaar hebt. Maar het biedt geen garantie voor een toekomst, omdat innerlijk uiteindelijk belangrijker is. Dus als je goed matcht online en de fysieke klik blijkt er uiteindelijk ook nog eens te zijn is de kans van slagen op een relatie groter.
quote:67% onder ons blijkt vreemdgaan een geweldige ervaring te vinden, terwijl 95% vindt dat flirten helemaal geen vreemdgaan is.
Mee eens, maar als je elkaar op FOK! leert kennen zeggen mensen nog steeds "haha daten met een FOK!erquote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:03 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Op die leeftijd vind ik het ook wel anders. Dan lijkt het me inderdaad dat het wel op een andere manier kan. Maar in wezen verschilt een datingsite eigenlijk helemaal niet van iemand via Facebook leren kennen of via FOK! Enige verschil is dat je op een datingsite expliciet laat merken dat je er wel naar op zoek bent.
Welk standje?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:39 schreef SEMTEX het volgende:
"Nee, niks voor mij, te scherpe kniëen.."
Helaas pindakaas voor jou. Ben je al aangemeld bij 'ik heb het nog nooit gedaan' ?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:08 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat dit een site was vol met cougars die graag een keer vreemd zou willen gaan (met eventueel jong blaadje).
Net als die reclame.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:13 schreef Piye het volgende:
[..]
Mee eens, maar als je elkaar op FOK! leert kennen zeggen mensen nog steeds "haha daten met een FOK!er" en dat is eigenlijk ook hoe het zou moeten zijn in mijn ogen. Het zijn inderdaad middelen en het is ook niet direct fout of zo. Het moet gewoon niet te normaal worden. Het moet niet normaler zijn om een leuk persoon te ontmoeten op een datingsite, dan terwijl je op de trein staat te wachten.
En nog zijn er van die dozen die zich in deze reclames herkennen. Die moet je niet willen (voor langer termijn dan).quote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:16 schreef Stink-ui het volgende:
[..]
Net als die reclame.
Ze is docent op een school en ze heeft geen tijd om te daten?
ZE HEEFT VERDOMME DE MEESTE VRIJE DAGEN OOIT ALS DOCENT
Die reclames inderdaad.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:16 schreef Stink-ui het volgende:
[..]
Net als die reclame.
Ze is docent op een school en ze heeft geen tijd om te daten?
ZE HEEFT VERDOMME DE MEESTE VRIJE DAGEN OOIT ALS DOCENT
Ditquote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:17 schreef TheBurnerMan het volgende:
[..]
En nog zijn er van die dozen die zich in deze reclames herkennen. Die moet je niet willen (voor langer termijn dan).
Je kunt op die datingsite wel fijne neukerdjes scoren.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:19 schreef Stink-ui het volgende:
[..]
Dit
Ik ben ook best wel benieuwd naar hoeveel dates er zijn gemiddeld per maand.
volgends mij 2 1/2
Kloptquote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:21 schreef TheBurnerMan het volgende:
[..]
Je kunt op die datingsite wel fijne neukerdjes scoren.Niet altijd kieskeurig zijn en het is een mooie extraatje op de normale versiertoeren in het dagelijkse leven.
Ik dacht even dat het een typo wasquote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:48 schreef Stink-ui het volgende:
Definieer het echte leven?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:19 schreef ntm het volgende:
Ik heb het gevoel dat er iets mis is met de mensen die op datingsites zitten, alsof ze niemand in het echte leven kunnen versieren ofzo.
Ik zou het zo'n gedoe vinden. Het lijkt me ook een vervelend soort vleeskeuring met zo'n fotootje en wat steekwoorden.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:19 schreef ntm het volgende:
Ik heb het gevoel dat er iets mis is met de mensen die op datingsites zitten, alsof ze niemand in het echte leven kunnen versieren ofzo.
Dat je niet via internet per se op zoek gaat maar gewoon tijdens het uitgaan, sportschool, werk, supermarkt of festivals bijvoorbeeld iemand tegenkomt.quote:
Dan wordt KLB gelijk zo saai en leeg.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:27 schreef Rijssi het volgende:
Ze zouden ook een FOK! voor hoger opgeleiden moeten maken
Zie ONZ en KPDquote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:27 schreef Rijssi het volgende:
Mensen die andere niet kunnen ontmoeten dankzij een drukke baan, hoor je vaak.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:19 schreef ntm het volgende:
Dat ook inderdaad achja het is ook niet mijn ding hoor.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:25 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik zou het zo'n gedoe vinden. Het lijkt me ook een vervelend soort vleeskeuring met zo'n fotootje en wat steekwoorden.
Verplichte MENSA- IQ-test bij aanmaken account.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:27 schreef Rijssi het volgende:
Jij praat altijd tegen jongens als je uitgaat, gaat sporten, werkt, boodschappen doet of naar een festival gaat?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:30 schreef ntm het volgende:
[..]
Dat je niet via internet per se op zoek gaat maar gewoon tijdens het uitgaan, sportschool, werk, supermarkt of festivals bijvoorbeeld iemand tegenkomt.
Dat is de mooie sprookjeswereld waarin jij je nu waant.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:08 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Echte liefde heeft geen zak met soort, sociaal milieu of kennis te maken
Moet je wel hele drukke baan hebben. Die mensen heb je wel maar denk dat de meeste mensen die op datingsites zitten niet zo'n type zijn.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:32 schreef wise het volgende:
[..]
Mensen die andere niet kunnen ontmoeten dankzij een drukke baan, hoor je vaak.
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:33 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Dat is de mooie sprookjeswereld waarin jij je nu waant.![]()
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:49 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Onzin, een goedkope kut smoes noem ik dit!!quote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:32 schreef wise het volgende:
[..]
Mensen die andere niet kunnen ontmoeten dankzij een drukke baan, hoor je vaak.
Ja ik leer dan wel jongens kennen, is dat zo raar?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:32 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Jij praat altijd tegen jongens als je uitgaat, gaat sporten, werkt, boodschappen doet of naar een festival gaat?
Nederlandse vrouwen willen liever dat je ze helemaal niet aanspreekt, zeker in dit soort situaties.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:30 schreef ntm het volgende:
[..]
Dat je niet via internet per se op zoek gaat maar gewoon tijdens het uitgaan, sportschool, werk, supermarkt of festivals bijvoorbeeld iemand tegenkomt.
Echt he, alsof je verliefd gaat worden op iemand, die je bij elke zin uit moet leggen wat dan "dure" woord betekent.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:33 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Dat is de mooie sprookjeswereld waarin jij je nu waant.In de realiteit komt een klik wel degelijk tot stand via de wegen van opleidingsniveau, sociaal mileu en dergelijke.
Dan heb jij vast vaak het idee dat je gelijk hebt, niet?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:35 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Als dat je enige reactie is, vat ik dat op als dat je me gelijk geeft.
Beide zeker vrijgezel, feyenoordfan en jij?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:40 schreef Piye het volgende:
[..]
Echt he, alsof je verliefd gaat worden op iemand, die je bij elke zin uit moet leggen wat dan "dure" woord betekent.Sommige mensen weten de wereld altijd weer veel mooier af te schilderen dan het is. Vooral vrouwen hebben daar een handje van.
Ik ben vrij gezellig, maar serieus, wat een kutantwoord.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:41 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Beide zeker vrijgezel, feyenoordfan en jij?
Dit willen ze wel! alleen happen ze niet zo snel.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:38 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Nederlandse vrouwen willen liever dat je ze helemaal niet aanspreekt, zeker in dit soort situaties.![]()
Of je moet model zijn o.i.d.
Als je onzeker overkomt ja, en je moet wel een beetje in je league blijven als je begrijpt wat ik bedoel. Als jij een 3/10 bent moet je geen 8/10 gaan aanspreken.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:38 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Nederlandse vrouwen willen liever dat je ze helemaal niet aanspreekt, zeker in dit soort situaties.![]()
Of je moet model zijn o.i.d.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |