Definieer het echte leven?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:19 schreef ntm het volgende:
Ik heb het gevoel dat er iets mis is met de mensen die op datingsites zitten, alsof ze niemand in het echte leven kunnen versieren ofzo.
Ik zou het zo'n gedoe vinden. Het lijkt me ook een vervelend soort vleeskeuring met zo'n fotootje en wat steekwoorden.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:19 schreef ntm het volgende:
Ik heb het gevoel dat er iets mis is met de mensen die op datingsites zitten, alsof ze niemand in het echte leven kunnen versieren ofzo.
Dat je niet via internet per se op zoek gaat maar gewoon tijdens het uitgaan, sportschool, werk, supermarkt of festivals bijvoorbeeld iemand tegenkomt.quote:
Dan wordt KLB gelijk zo saai en leeg.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:27 schreef Rijssi het volgende:
Ze zouden ook een FOK! voor hoger opgeleiden moeten maken
Zie ONZ en KPDquote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:27 schreef Rijssi het volgende:
Mensen die andere niet kunnen ontmoeten dankzij een drukke baan, hoor je vaak.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:19 schreef ntm het volgende:
Dat ook inderdaad achja het is ook niet mijn ding hoor.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:25 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik zou het zo'n gedoe vinden. Het lijkt me ook een vervelend soort vleeskeuring met zo'n fotootje en wat steekwoorden.
Verplichte MENSA- IQ-test bij aanmaken account.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:27 schreef Rijssi het volgende:
Jij praat altijd tegen jongens als je uitgaat, gaat sporten, werkt, boodschappen doet of naar een festival gaat?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:30 schreef ntm het volgende:
[..]
Dat je niet via internet per se op zoek gaat maar gewoon tijdens het uitgaan, sportschool, werk, supermarkt of festivals bijvoorbeeld iemand tegenkomt.
Dat is de mooie sprookjeswereld waarin jij je nu waant.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:08 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Echte liefde heeft geen zak met soort, sociaal milieu of kennis te maken
Moet je wel hele drukke baan hebben. Die mensen heb je wel maar denk dat de meeste mensen die op datingsites zitten niet zo'n type zijn.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:32 schreef wise het volgende:
[..]
Mensen die andere niet kunnen ontmoeten dankzij een drukke baan, hoor je vaak.
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:33 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Dat is de mooie sprookjeswereld waarin jij je nu waant.![]()
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:49 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Schoonmaakster en huisvrouw zijn geen titels.
Onzin, een goedkope kut smoes noem ik dit!!quote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:32 schreef wise het volgende:
[..]
Mensen die andere niet kunnen ontmoeten dankzij een drukke baan, hoor je vaak.
Ja ik leer dan wel jongens kennen, is dat zo raar?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:32 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Jij praat altijd tegen jongens als je uitgaat, gaat sporten, werkt, boodschappen doet of naar een festival gaat?
Nederlandse vrouwen willen liever dat je ze helemaal niet aanspreekt, zeker in dit soort situaties.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:30 schreef ntm het volgende:
[..]
Dat je niet via internet per se op zoek gaat maar gewoon tijdens het uitgaan, sportschool, werk, supermarkt of festivals bijvoorbeeld iemand tegenkomt.
Echt he, alsof je verliefd gaat worden op iemand, die je bij elke zin uit moet leggen wat dan "dure" woord betekent.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:33 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Dat is de mooie sprookjeswereld waarin jij je nu waant.In de realiteit komt een klik wel degelijk tot stand via de wegen van opleidingsniveau, sociaal mileu en dergelijke.
Dan heb jij vast vaak het idee dat je gelijk hebt, niet?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:35 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Als dat je enige reactie is, vat ik dat op als dat je me gelijk geeft.
Beide zeker vrijgezel, feyenoordfan en jij?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:40 schreef Piye het volgende:
[..]
Echt he, alsof je verliefd gaat worden op iemand, die je bij elke zin uit moet leggen wat dan "dure" woord betekent.Sommige mensen weten de wereld altijd weer veel mooier af te schilderen dan het is. Vooral vrouwen hebben daar een handje van.
Ik ben vrij gezellig, maar serieus, wat een kutantwoord.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:41 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Beide zeker vrijgezel, feyenoordfan en jij?
Dit willen ze wel! alleen happen ze niet zo snel.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:38 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Nederlandse vrouwen willen liever dat je ze helemaal niet aanspreekt, zeker in dit soort situaties.![]()
Of je moet model zijn o.i.d.
Als je onzeker overkomt ja, en je moet wel een beetje in je league blijven als je begrijpt wat ik bedoel. Als jij een 3/10 bent moet je geen 8/10 gaan aanspreken.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:38 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Nederlandse vrouwen willen liever dat je ze helemaal niet aanspreekt, zeker in dit soort situaties.![]()
Of je moet model zijn o.i.d.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |