Ugjerke is het mooiste meisjequote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:03 schreef Cosmo. het volgende:
Eigenlijk is maar 1 ding belangrijk, wie zijn de leuke mannen/jongens hier?
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:39 schreef Ugjerke op Facebook:
Dit is waarschijnlijk een vreemde vraag, maar er zit echt een prachtig verhaal achter. Als ik op jou bed plas, mag ik je dan mee uit eten nemen?
We slaan het etentje over, ik ga meteen met haar naar bed. Dit is fantastisch!quote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:26 schreef en vriendin van Ugjerke op Facebook:Als jij, of wie dan ook, op mijn bed plast, dan mag je een nieuw matras kopen en kom je er alleen nog maar in met een luier om.
Hoezo?
Freerecord shop is toch failliet gegaan tijdje geleden?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:26 schreef Onorgineel het volgende:
Pleuris hoerenbranker freerecordshop, maandag iets besteld waarbij stond, voor 3en besteld morgen in huis, was rond 2 uur. Krijg die dag erop een mail met de mededeling dat de bestelling vertraagd was, en dat ze er verder niks over kunnen zeggen. Was een cadeau voor een verjaardag vandaag, nogsteeds niks binnen.
Webshop staat daar los vanquote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:27 schreef Olment het volgende:
[..]
Freerecord shop is toch failliet gegaan tijdje geleden?
"jou bed"quote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:26 schreef Ugjerke het volgende:
Ik heb reactie op:
[..]
[..]
We slaan het etentje over, ik ga meteen met haar naar bed. Dit is fantastisch!
Krijg je ook 450 euro?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:26 schreef Ugjerke het volgende:
Ik heb reactie op:
[..]
[..]
Gozerquote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:26 schreef Ugjerke het volgende:
Ik heb reactie op:
[..]
[..]
Ik zal het vragen.quote:
Daar mag je nu niet meer over klagen, dat kon in het vorige topic.quote:
Ik snap 't niet, meld dan niet dat het morgen in huis is als je het besteld, terwijl ze zelf nieteens binnen hebben, dan had ik 't wel ergens anders besteldquote:Ik vind het vervelend dat het bestelde artikel een langere levertijd heeft dan oorspronkelijk beloofd en dat u het niet op tijd is.
Volgens de ons bekende informatie komt dit artikel pas in de eerste week van juli binnen. Wij vragen daarom nog even uw geduld.
Ik ga ervan uit dat wij u hiermee naar tevredenheid hebben geholpen.
gemiddelde reactiesnelheid; 300 posts.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:29 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Daar mag je nu niet meer over klagen, dat kon in het vorige topic.
dt ben ik doorgaans ook een mongool inquote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:30 schreef Murdera het volgende:
[..]
jou/jouw fouten maak ik nooit.![]()
Alleen d/t/dten ik geef geen fuckdt.
en ei/ij fouten, en je schrijft nieuwschierig ipv nieuwsgierig dus ho ho hoquote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:30 schreef Murdera het volgende:
[..]
jou/jouw fouten maak ik nooit.![]()
Alleen d/t/dten ik geef geen fuckdt.
Hoeveel is dat in mijlen?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:31 schreef Murdera het volgende:
[..]
gemiddelde reactiesnelheid; 300 posts.
Of Moira gewoon drie taarten.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:31 schreef Onorgineel het volgende:
Ik vind dat de 3 topposters in deze reeks bij de meet allemaal een taart krijgen
Wut?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:31 schreef Sardu het volgende:
Godverdekut. Zowaar pliesie aan de deur. Ikke schrikken bijna achter de bank gekropen met mijn para stonerhoofd.
Moet ik een verklaring afleggen waar ik vorig jaar met mijn dronken hoofd bij was.
Moeten gevenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:31 schreef Onorgineel het volgende:
Ik vind dat de 3 topposters in deze reeks bij de meet allemaal een taart krijgen
zeikerd.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:31 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
en ei/ij fouten, en je schrijft nieuwschierig ipv nieuwsgierig dus ho ho ho
0,000062 lichtjaar.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |