abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 21 juni 2013 @ 16:22:43 #276
349142 ChesterPerry
Young Brunswijk
pi_128084896
sws hebben 2 van die plaatjes wel iets geslikt of gespoten
There's an old Italian saying: you fuck up once, you lose two teeth.
  vrijdag 21 juni 2013 @ 16:24:21 #277
349142 ChesterPerry
Young Brunswijk
pi_128084964
maarja ik ga naar de sportschool rustig
There's an old Italian saying: you fuck up once, you lose two teeth.
pi_128086419
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2013 15:40 schreef Piye het volgende:

[..]

Precies en geen vrouw gaat mij wijsmaken dat ze liever een bierbuikje of een dun lijf heeft dan zijn lijf.

Oke, je hebt altijd uitzonderingen, zo heb je ook feeders onder ons mannen. Maar kom op, dat "doe mij maar een bierbuikje" schreeuwt gewoon "ik heb geaccepteerd dat ik toch geen man ga vinden met een echt mooi lijf". _O-
Strong this.
  vrijdag 21 juni 2013 @ 17:01:12 #279
395886 hezdunnah
Keep it rasta
pi_128086477
Net weer paard geslacht #gymlife
Arie is net weg en die nigger belt me op
pi_128086585
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2013 16:15 schreef Rodawa het volgende:

Dit is wel echt mooi vind ik.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_128086610
Is dit nog steeds aan de gang? _O-

quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2013 15:48 schreef Piye het volgende:

[..]

Ook zoiets inderdaad en als ze zo iemand dan op TV zien glibberen ze zowat van de bank af. Moeten ze hun ideale man beschrijven is het opeens "doe mij maar een bierbuikje hoor hihi :@". :')
Zo herkenbaar :')
Op vrijdag 27 september 2013 16:52 schreef Braddie het volgende:
Een overpowered Alpha mannetje, en een Chinees, lezen mij de les.
Nergens voor nodig.
pi_128086643
quote:
10s.gif Op vrijdag 21 juni 2013 15:36 schreef Ethanolic het volgende:

[..]

Zelfs op een anoniem internetforum liegen :') of zit je bolle papzak hier ook op dit forum?
ik vind het gewoon niet mooi, is dat nou écht zo moeilijk te geloven?
compact en kleverig.
pi_128086717
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 juni 2013 17:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2013 15:40 schreef Piye het volgende:
ik heb geaccepteerd dat ik toch geen man ga vinden met een echt mooi lijf". _O-
Je doet jezelf tekort, denk ik. Ook gespierde mannen gaan voor minder mooie vrouwen, hoor. Je hoeft niet alle hoop meteen op te geven.
Nergens voor nodig.
pi_128086819
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2013 15:37 schreef Piye het volgende:

[..]

Beter lijf valt mee, maar hij heeft best een goede kop en een dikke banksaldo ja. :P

[..]

Zyzz is dan ook iemand die best ver is gegaan (daarnaast ziet hij eruit als een fag, dus dat verpest het beeld ook een beetje). Dat vind niet iedereen leuk nee, maar iemand die gewoon strak getraind is, met duidelijke spierbouw, (zoals vrijwel elke hollywoodacteur die bekend staat om z'n knapheid) heeft gewoon een mooier lichaam dan iemand met of een bierbuik of die dun is. Dan kunnen dunne en dikke mannen wel gaan kijken naar 1 of andere (semi)professionele bodybuilder en roepen "zo zou ik er ook niet uit willen zien hoor", maar dat neemt niet weg dat als ze zelf wat gespierder waren, dat gewoon mooier zou zijn.
ik heb het niet over zijn hoofd. Ik vind zijn fysiek (of dat van Arnold in zn hoogtijdagen, of dat van die mannen van de sterkste man enzo) gewoon niet mooi, dat vind ik persoonlijk té. Ik zie inderdaad liever een voetballer of wielrenner ofzo, vooral de benen van mensen die duursporten doen vind ik mooier dan die van bodybuilders en ik vind die heel opvallende buikspieren ook niet mooi, een klein beetje afgetekend prima, maar die heel duidelijke blokken niet.
En als ik niets zie op de buik vind ik dat ook goed.
Gewoon, met mate, zoals alles eigenlijk.
compact en kleverig.
pi_128086953
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 juni 2013 17:10 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

ik heb het niet over zijn hoofd. Ik vind zijn fysiek (of dat van Arnold in zn hoogtijdagen, of dat van die mannen van de sterkste man enzo) gewoon niet mooi, dat vind ik persoonlijk té. Ik zie inderdaad liever een voetballer of wielrenner ofzo, vooral de benen van mensen die duursporten doen vind ik mooier dan die van bodybuilders en ik vind die heel opvallende buikspieren ook niet mooi, een klein beetje afgetekend prima, maar die heel duidelijke blokken niet.
Een Arnold-fysiek is de top 0,0000001% van de bodybuilding wereld. Ik vind het altijd wel apart dat mensen meteen de grootste buffels eruit pakken en als voorbeeld nemen, terwijl niemand hier ook ooit maar in de buurt van zoiets gaat komen.
Nergens voor nodig.
  vrijdag 21 juni 2013 @ 17:14:51 #286
351780 Piye
King of Kush
pi_128086973
quote:

[..]

Je gaat iets te veel in op dat deel over z'n hoofd. Ik heb dat niet voor niets tussen haakjes gezet. Even nogmaals die pics die rodawa postte:

Jij vindt een bierbuikje oprecht mooier dan deze lichamen?
If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.
pi_128086989
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2013 17:14 schreef Piye het volgende:

[..]

Je gaat iets te veel in op dat deel over z'n hoofd. Ik heb dat niet voor niets tussen haakjes gezet. Even nogmaals die pics die rodawa postte:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Jij vindt een bierbuikje oprecht mooier dan deze lichamen?
Dit is al een stuk realistischer en reken maar dat deze boys ook regelmatig in de sportschool te vinden zijn.
Nergens voor nodig.
pi_128087006
quote:

[..]

Post eens een plaatje.
pi_128087012
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 juni 2013 17:05 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Nee ik begrijp het wel deels, dingen als een overduidelijke sixpack enz vind ik ook niet mooi.
Doe mij maar zoiets

Gespierd, sterk, fit, maar niet overdreven getekend. :9~
pi_128087045
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2013 15:19 schreef CarolineTensen het volgende:

[..]

Mijn God zeg, zet er dan tenminste even bij dat IK het originele topic heb geopend. Vuile dief :{
Zo'n topic maken en dan wel achter de schermen DE sportschoolhunk van FOK! proberen te regelen :') Echt, I can't :')

Bewijs is maar weer geleverd: alle meisjes die het hardste roepen "DAAR VAL IK NIET OP HOOR" zijn stiekem nat voor BBers :)
pi_128087050
quote:
12s.gif Op vrijdag 21 juni 2013 17:16 schreef Kola het volgende:

[..]

Nee ik begrijp het wel deels, dingen als een overduidelijke sixpack enz vind ik ook niet mooi.
Doe mij maar zoiets
[ afbeelding ]
rare tieten hey
Nergens voor nodig.
  vrijdag 21 juni 2013 @ 17:17:27 #292
362590 Krabs2.0
Krabburgers
pi_128087063
Al die kleine mannen in het krachthonk :'( :'( :')
Het geld heeft altijd gelijk. ~Eugène Krabs
  vrijdag 21 juni 2013 @ 17:17:30 #293
351780 Piye
King of Kush
pi_128087065
quote:
10s.gif Op vrijdag 21 juni 2013 17:17 schreef CristinaYang het volgende:

[..]

Zo'n topic maken en dan wel achter de schermen DE sportschoolhunk van FOK! proberen te regelen :') Echt, I can't :')

Bewijs is maar weer geleverd: alle meisjes die het hardste roepen "DAAR VAL IK NIET OP HOOR" zijn stiekem nat voor BBers :)
_O-

Jij. _O_
If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.
pi_128087075
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2013 17:17 schreef Hugh_Myron het volgende:

[..]

rare tieten hey
Ja dat wel een beetje. Maar qua buik benen schouders perfect.
pi_128087082
quote:
12s.gif Op vrijdag 21 juni 2013 17:16 schreef Kola het volgende:

[..]

Doe mij maar zoiets
[ afbeelding ]
Zijn borsten zien er raar uit.
pi_128087094
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2013 16:15 schreef Rodawa het volgende:

[..]

99,98% van de vrouwen heeft natuurlijk liever dat. Ik denk dat het echte "probleem" voor een groot deel van de vrouwen pas ontstaat wanneer het fysiek te imponerend of te droog is. Bijvoorbeeld:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Bovenstaande is voor voor velen te imponerend, spieren zijn te opvallend aanwezig.

Of:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Spieren zijn wel aanwezig, maar minder opvallend. Daarin zit het grootste verschil.
dat inderdaad :)

Ik vind die onderste prima, hoewel íetsje minder van mij dus ook nog wel mag, maar ik zou er geen moeite mee hebben. Met die bovenste wel. Het is niet eens omdat dat imponerend zou zijn, ik vind het gewoon echt, oprecht niet mooi.
compact en kleverig.
pi_128087135
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 juni 2013 17:18 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

dat inderdaad :)

Ik vind die onderste prima, hoewel íetsje minder van mij dus ook nog wel mag, maar ik zou er geen moeite mee hebben. Met die bovenste wel. Het is niet eens omdat dat imponerend zou zijn, ik vind het gewoon echt, oprecht niet mooi.
HOEEEEE DANNNNN?????

Ben je een vrouw?!?!?!!
pi_128087142
quote:
10s.gif Op vrijdag 21 juni 2013 17:17 schreef CristinaYang het volgende:

[..]

swso, maar die TS is gewoon een troll en volgens mij niet eens een chick.
Nergens voor nodig.
pi_128087146
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2013 17:14 schreef Hugh_Myron het volgende:

[..]

Een Arnold-fysiek is de top 0,0000001% van de bodybuilding wereld. Ik vind het altijd wel apart dat mensen meteen de grootste buffels eruit pakken en als voorbeeld nemen, terwijl niemand hier ook ooit maar in de buurt van zoiets gaat komen.
daar hád ik het toch over :') over de excessen, niet over de normaal getrainde mannen, dat vind ik prima.
compact en kleverig.
pi_128087156
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2013 17:19 schreef Hugh_Myron het volgende:

[..]

swso, maar die TS is gewoon een troll en volgens mij niet eens een chick.
Only on FOK! :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')